سونی کنترلر Access خود را برای PS5 در ماه دسامبر عرضه خواهد کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این شرکت اعلام کرده است که سونی در دسامبر امسال رسماً Access Controller را برای PS5 عرضه خواهد کرد. سونی در پستی که در وبلاگ پلی استیشن منتشر شد، جزئیات مربوط به زمانی که بازیکنان می‌توانند انتظار دیدن Access Controller را در قفسه‌های فروشگاه داشته باشند را توضیح می‌دهد.

پس از معرفی این کنترلر در CES 2023 که در آن زمان پروژه لئوناردو نام داشت، سونی اطلاعاتی را در مورد آن در اواسط ماه مه فاش کرد، از جمله نام رسمی. Access Controller، همانطور که از نامش پیداست، به گونه ای طراحی شده است که به بازیکنان دارای معلولیت، رویکرد قابل دسترس تری برای بازی در PS5 بدهد.

سونی می گوید در پنج سال گذشته در حال توسعه این کنترلر بوده است. همکاری نزدیک با سازمان های دسترسی برای درست کردن کارها. و اکنون، ثمره این کار تقریباً به اینجا رسیده است. در حالی که راه اندازی واقعی Access Controller در PS5 هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است، به زودی برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

سونی می‌گوید پیش‌سفارش‌ها در 21 جولای انجام می‌شود. این بدان معناست که جمعه آینده هر کسی که بخواهد می‌تواند یک واحد را ایمن کند. پیش‌سفارش از پلی‌استیشن دایرکت در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ، اسپانیا، هلند، ایتالیا، اتریش و پرتغال در دسترس خواهد بود. پیش‌سفارش‌ها نیز از خرده‌فروشان منتخب در آن مناطق در دسترس خواهد بود. سایر مناطق در سراسر جهان می توانند در تاریخ 21 ژوئیه نیز از طریق خرده فروشان محلی پیش سفارش دهند.

کنترلر PS5 Access در تاریخ 6 دسامبر به صورت جهانی عرضه خواهد شد

https://www.youtube.com/watch?v=3KUmHFU51NU

هر محصول جدیدی در سراسر جهان در دسترس نیست. اما این مورد در مورد کنترل کننده Access صدق نمی کند. سونی تایید می کند که یک محصول جهانی در دسترس خواهد بود. با بیان اینکه این کنترلر در تاریخ 6 دسامبر به صورت جهانی راه اندازی می شود. اگر می پرسید کجا، همان خرده فروش هایی که پیش سفارش ها در آنها به صورت زنده انجام می شود، کنترلر را نیز پس از راه اندازی می فروشند.

بنابراین اگر در یکی از مناطق فهرست نشده زندگی می‌کنید، حتماً در تاریخ 21 ژوئیه با خرده‌فروشان محلی خود مشورت کنید. سونی علاوه بر اعلام تاریخ عرضه، قیمت را نیز ذکر کرده است. کنترلر Access با قیمت 89.99 دلار در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این تقریباً 10 دلار کمتر از کنترلر دسترسی مایکروسافت است، اما بیشتر با هزینه آن برابری می کند. سونی همچنین مشخصات اکسس کنترلر را به تفصیل توضیح داده است و یک ویدیوی توضیح مختصر از آن را منتشر کرده است که می توانید در بالا تماشا کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Favjtg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *