نشت Pixel Watch 2 نشان می‌دهد که سبک‌تر است، اما ممکن است چیز خوبی نباشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

Google Pixel Watch روی مچ دست کاربر صفحه ساعت را نمایش می دهد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • Pixel Watch 2 می تواند به جای فولاد ضد زنگ از آلومینیوم ساخته شود.
  • مواد جدید ممکن است دومین ساعت هوشمند گوگل را مستعد خراش کند.
  • همچنین انتظار می‌رود که دستگاه سبک‌تر باشد، که نشان می‌دهد ممکن است با همان باتری کوچک پیکسل واچ فعلی گیر کند.

برخلاف سری Pixel 8 که انتظار می‌رود این ابزار پوشیدنی با آن عرضه شود، چیز زیادی در مورد Pixel Watch 2 نشنیده‌ایم. برخی تکه‌ها و تکه‌ها آن را چکانده‌اند، اما هنوز به اندازه‌ای نیست که تصویری کامل به ما بدهد. در یکی دیگر از نشت های کوچک اما مرتبط، مردم در 9to5Google ادعا می کند که پیکسل واچ 2 به جای فولاد ضد زنگ از ساختار آلومینیومی بهره می برد.

این نشریه به نقل از منابعی می‌گوید که وزن ساعت هوشمند دوم گوگل در نتیجه فلز جدید کمی کمتر از ساعت پیکسل 36 گرمی خواهد بود. اگرچه این برای راحتی مچ دست عالی است، اما می تواند به این معنی باشد که ساعت هوشمند افزایش قابل توجهی نسبت به مدل فعلی باتری ندارد.

آلومینیوم با Fitbit متعلق به گوگل که دارای هر دو خط Sense و Versa است، غریبه نیست. در حالی که Pixel Watch اصلی در مقایسه با اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار کوچک است، باتری آن به سختی یک روز دوام می‌آورد. شایعات قبلی حاکی از آن بود که پیکسل واچ 2 ممکن است این مشکل را با یک تراشه کارآمدتر کوالکام برطرف کند. بنابراین، آخرین شایعه در مورد وزن پیکسل واچ 2 نشان می دهد که گوگل به خوبی می تواند از همان باتری 294 میلی آمپر ساعتی استفاده کند. علاوه بر این، بدنه آلومینیومی ممکن است Pixel Watch 2 را مستعد خراش کند زیرا مواد نرم‌تر از فولاد ضد زنگ است.

علاوه بر پوسته جدید، Pixel Watch 2 می‌تواند یک برنامه بازطراحی شده Fitbit را با صفحه جدید Discover و عناصر بازسازی‌شده معرفی کند. 9to5Google دریافته است که یک ویژگی تمرینی جدید با مارک “Coach” به برنامه و Fitbit Premium می آید. این نشریه ادعا می کند که این ویژگی شبیه به آنچه Fitbit Premium در حال حاضر ارائه می دهد است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XlMHli
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *