رویداد معرفی Galaxy Z Fold 5 و Flip 5 سامسونگ را به صورت زنده تماشا کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی رویداد معرفی Galaxy Z Fold 5 و Flip 5 را به صورت زنده تماشا کنید!
همراه ما باشید

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی دسته ای از محصولات جدید است. دومین رویداد Unpacked این شرکت در 26 جولای برگزار می شود و شما می توانید آن را تنظیم کنید. سامسونگ این رویداد را به صورت زنده پخش می کند و می توانید شاهد رونمایی این شرکت از Galaxy Z Fold 5، Flip 5 و محصولات دیگر باشید.

می توانید دومین رویداد Unpacked سامسونگ را به صورت زنده تماشا کنید، Galaxy Z Fold 5 و Flip 5 در راه است

علاوه بر دو تاشو که قبلاً به آن اشاره کردیم، سامسونگ قصد دارد سری گلکسی تب اس 9 را نیز معرفی کند. سه تبلت شامل خواهد شد. علاوه بر این، سری گلکسی واچ 6 نیز احتمالا وارد بازار خواهد شد.

در صورت علاقه مندی، لینک پخش زنده در زیر مقاله تعبیه شده است. سامسونگ از طریق یوتیوب به ما نشان می‌دهد که چه اتفاقی می‌افتد، و رویداد مطبوعاتی در ساعت 12 بعد از ظهر CET / 6 AM EST / 3 AM PST در 26 جولای آغاز می‌شود.

البته تاشوهای این شرکت مورد توجه قرار خواهند گرفت

البته گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 اصلی ترین دستگاه هایی هستند که سامسونگ معرفی خواهد کرد. Fold 5 کاملاً شبیه مدل قبلی خود خواهد بود، اما این بار حداقل بر اساس شایعات، صاف تا می شود.

گلکسی زد فلیپ 5 نمایشگر به طور قابل توجهی بزرگتر از نسل قبلی خود خواهد داشت و بنابراین کمی مدرن تر به نظر می رسد. بیایید امیدوار باشیم که سامسونگ عملکردهای بیشتری را از آن صفحه نمایش پوششی نیز به ما بدهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه برای باز کردن قفل پوشه امن در سامسونگ بدون رمز عبور

همچنین تعدادی تبلت و ساعت هوشمند جدید دریافت خواهیم کرد

سه تبلتی که عرضه می‌شوند احتمالاً از نظر اندازه و برخی جنبه‌های دیگر متفاوت خواهند بود، در حالی که حداقل بر اساس شایعات در حال بررسی برخی از ساعت‌های هوشمند هستیم. این یک رویداد بزرگ برای سامسونگ خواهد بود.

نکته جالب این است که این رویداد در کره، سرزمین مادری سامسونگ برگزار می شود. این شرکت معمولاً میزبان این رویدادهای مطبوعاتی جهانی در کشورهای دیگر است، اما این بار ترجیح داد این کار را از خانه انجام دهد.

https://www.youtube.com/watch?v=_S_lWH6zK3k

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pMMECu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *