چگونه اسکایپ را در هر دستگاهی دانلود کنیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

اسکایپ یکی از بهترین برنامه‌های تماس و چت موجود است که جلسات ویدیویی HD، پیام‌رسانی هوشمند و اشتراک‌گذاری و ضبط صفحه را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. حتی می توانید با تماس با شماره تلفن آنها یا ارسال پیامک به کسانی که در اسکایپ نیستند دسترسی پیدا کنید. در اینجا نحوه دانلود اسکایپ در هر دستگاهی آورده شده است.

پاسخ کوتاه

برای دانلود اسکایپ، به دریافت اسکایپ بروید و دستگاه خود را از منوی کشویی انتخاب کنید. اگر دستگاه تلفن همراه دارید، می‌توانید کد QR را برای دانلود سریع اسکن کنید.


به دستگاه خود بپرید

اسکایپ برای مک

 

سپس، برنامه های خود را به عنوان محل نصب انتخاب کنید.

اسکایپ برای مک 2

 

پس از نصب، روی نماد Skype کلیک کنید تا سرویس راه اندازی شود و برای شروع با حساب مایکروسافت خود وارد شوید.

نحوه دانلود اسکایپ در کامپیوتر

به صفحه دانلود Skype بروید و یکی را انتخاب کنید ویندوز 10 و 11 یا پنجره ها برای نسخه های قدیمی از اسکایپ را دریافت کنید فهرست کشویی.

دریافت لیست دستگاه های اسکایپ

 

سپس به فروشگاه مایکروسافت هدایت خواهید شد. انتخاب کنید گرفتن برای شروع فرآیند دانلود

فروشگاه اسکایپ مایکروسافت را دریافت کنید

 

اگر قصد دارید اغلب از اسکایپ استفاده کنید، ارزش ایجاد یک میانبر دسکتاپ را دارد. پس از نصب، روی نماد دوبار کلیک کنید تا Skype راه اندازی شود و با حساب مایکروسافت خود وارد شوید.

نحوه دانلود اسکایپ در کروم بوک

دو راه برای دریافت Skype در Chromebook وجود دارد: برنامه Android یا وب Skype. به فروشگاه Google Play بروید و برنامه را دانلود کنید تا برنامه اندروید را دریافت کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید بدون نصب برنامه روی رایانه، از مرورگر خود به اسکایپ دسترسی داشته باشید. به سادگی به وب سایت Skype بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.

مرورگر وب اسکایپ

 

نحوه دانلود اسکایپ در گوشی یا تبلت اندرویدی

برنامه Google Play Store را در دستگاه اندروید خود باز کنید و اسکایپ را جستجو کنید. انتخاب کنید نصب.

اسکایپ گوگل پلی استور

 

پس از اتمام نصب، برنامه را باز کنید و وارد شوید یا یک حساب کاربری برای استفاده از Skype ایجاد کنید. اگر با مشکلی مواجه شدید، راهنمای حل مشکلات اسکایپ در اندروید را ببینید.

نحوه دانلود اسکایپ در آیفون یا آیپد

برنامه Apple App Store را در دستگاه آی او اس خود باز کنید و اسکایپ را جستجو کنید. روی ضربه بزنید نصب آیکون.

اسکایپ آی او اس

 

پس از نصب، برنامه را اجرا کنید و وارد شوید یا یک حساب کاربری برای شروع استفاده از Skype ایجاد کنید.

نحوه دانلود اسکایپ در کنسول ایکس باکس

آیا می‌دانستید می‌توانید هنگام بازی تماس ویدیویی برقرار کنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Skype را در فروشگاه مایکروسافت در کنسول ایکس باکس خود پیدا کرده و انتخاب کنید نصب.

اسکایپ ایکس باکس را نصب کنید

 

پس از نصب، باید به اسکایپ اجازه دسترسی به مخاطبین و میکروفون خود را بدهید. سپس، دکمه منو روی کنترلر خود را فشار دهید تا مکالمه شروع شود.

اسکایپ ایکس باکس را شروع کنید

 

سوالات متداول

برای دانلود کلاینت اصلی یا سرویس گیرنده دارای مجوز برای دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه، به صفحه کسب و کار Skype در فروشگاه مایکروسافت بروید.

متاسفانه، مایکروسافت حذف کرده است اسکایپ کلاسیک را دریافت کنید گزینه ای از صفحه دانلود آنها. با این حال، همچنان می توانید نسخه های قدیمی اسکایپ را برای ویندوز هفت و هشت از اینجا دانلود کنید.

اسکایپ برای نصب تقریباً بر روی هر دستگاهی رایگان است. به صفحه دریافت اسکایپ بروید و دستگاه خود را از منوی کشویی آبی رنگ برای شروع انتخاب کنید.

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Bpi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *