بلاخره بینگ چت به کروم و سافاری می آید (با 2 محدودیت کلیدی)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

عکس استوک بینگ چت در تلفن 2

ادگار سروانتس / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • مایکروسافت شروع به انتشار بینگ چت به سافاری و کروم کرده است.
  • هرچند ربات چت محدودیت شخصیت و مکالمه در این مرورگرها دارد.

مایکروسافت اوایل سال جاری بینگ چت مجهز به GPT خود را معرفی کرد و گوگل را با چت ربات مجهز به هوش مصنوعی خود شکست داد. متاسفانه، یک محدودیت بزرگ این بود که فقط با مرورگر مایکروسافت اج کار می کرد.

اکنون، جدیدترین ویندوز (از طريق 9to5Google) متوجه شد که Bing Chat سرانجام در مرورگرهای Google Chrome و Apple Safari در دسترس است. این بدان معناست که کاربران این مرورگرها علاوه بر Google Bard و ChatGPT، چت بات دیگری نیز در اختیار دارند.

با این وجود، هنگام استفاده از بینگ چت در کروم یا سافاری، دو محدودیت قابل توجه وجود دارد. اولاً، Outlet یادداشت می کند که درخواست های این مرورگرها به 2000 کاراکتر محدود شده است. در مقایسه، Edge اجازه می دهد تا درخواست هایی با طول حداکثر 4000 کاراکتر را ارائه دهید.

آیا از بینگ چت استفاده می کنید؟

0 رای

محدودیت دوم این است که کاربران در این مرورگرها به پنج پیام در هر مکالمه محدود می شوند. در مقابل، Bing Chat در Edge از 30 پیام در هر مکالمه پشتیبانی می کند. ما مطمئن نیستیم که آیا این محدودیت‌ها مشروع هستند یا به طور مصنوعی برای ترغیب مردم به دانلود Microsoft Edge اعمال شده‌اند. با توجه به ارزش آن، به نظر می رسد هنوز هم پنجره های بازشوی وجود دارد که از کاربران درخواست می کند هنگام استفاده از چت بینگ در کروم یا سافاری، Edge را دانلود کنند.

مایکروسافت با این وجود تایید کرد جدیدترین ویندوز که بینگ چت واقعاً برای کاربران انتخابی کروم و سافاری تحت فشار قرار گرفته است. این شرکت اضافه کرد که در “روزها یا هفته های آینده” به طور گسترده در دسترس خواهد بود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UfXXzg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *