نحوه طراحی لوگو [راهنمای گام به گام]

زمان مطالعه: 15 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه طراحی لوگو [راهنمای گام به گام] همراه ما باشید

یک لوگوی عالی فورا قابل تشخیص، به یاد ماندنی است و از نزدیک با ارزش ها و ایده های اصلی برند شما مرتبط است. به لوگوهای نمادین مانند اپل، کوکاکولا و نایک فکر کنید. لوگوهایی از این دست ساده و ظریف هستند و در عین حال به اندازه کافی جسورانه هستند که اثری ماندگار بر جای بگذارند.

طراح یک طرح لوگو بر روی iPad می سازد

 

هنگام طراحی لوگوی خود، می توانید تأثیر قدرتمندی بر نحوه درک برند خود داشته باشید. طراحی لوگوی جاودانه چالش برانگیز است، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای درست کردن لوگوی خود، باید درک محکمی از بازار، شخصیت های خریدار و اخلاق شرکت خود داشته باشید.

آماده شیرجه رفتن هستید؟


بهترین شیوه های طراحی لوگو، ابزارهای مفید و راهنمای گام به گام برای ایجاد لوگوی عالی را بخوانید.

فهرست مطالب

انواع لوگو

با میلیون ها لوگو در سراسر جهان، ممکن است تعجب کنید که همه آنها در یکی از هفت دسته اصلی قرار می گیرند.

هر نوع لوگو ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف خود را دارد، بنابراین تنوعی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با ارزش ها و اهداف برند شما مطابقت دارد هنگام طراحی لوگو.

منبع تصویر

1. نشان ها

منبع تصویر

نشان نوعی لوگوی سنتی است که از متن ادغام شده در یک نماد یا نماد برای ایجاد یک تصویر یکپارچه تشکیل شده است.

نمادها ظاهری رسمی و رسمی دارند که هوای انسجام و استحکام را می دهد. آنها برای برندهایی مانند هاروارد که می خواهند تاریخ غنی و ارزش های سنتی خود را به اشتراک بگذارند، خوب کار می کنند.

طرفداران

  • یک تصویر واحد را تشکیل می دهد که می تواند قوی و تاثیرگذار باشد
  • به طور معمول به عنوان رسمی یا کلاسیک درک می شود

منفی

  • جداسازی ترکیب نماد و متن برای ادغام در سایر دارایی‌های طراحی دشوار است
  • نشان های پیچیده ممکن است در اندازه های کوچک به خوبی تکثیر نشوند

2. علائم تصویری (یا نمادهای لوگو)

منبع تصویر

علائم تصویری یا نمادهای لوگو، آرم هایی مبتنی بر نماد یا گرافیک هستند. نماد لوگو متن را حذف می کند و برای نشان دادن نام تجاری به یک تصویر تکیه می کند. این نوع لوگوها می توانند نمادین و خاطره انگیز باشند.

نمونه های دیگر عبارتند از bullseye تارگت و آژیر Starbucks.

طرفداران

  • در همه زبان ها و فرهنگ ها قابل درک است
  • ساده و موثر

منفی

  • تشخیص نام تجاری بدون متن می تواند چالش برانگیزتر باشد
  • نمادهای لوگو باید هوشمندانه انتخاب شوند و ممکن است به هدف برند مرتبط باشند یا نباشند

3. علائم کلمه (یا لوگوتایپ)

منبع تصویر

وردمارک ها آرم های مبتنی بر متن هستند که از انتخاب فونت، تایپوگرافی و رنگ برای تبدیل نام برند به لوگو استفاده می کنند. علامت های کلمه اغلب با شرکت هایی با نام های منحصر به فرد و جذاب مانند گوگل، کوکاکولا و دیزنی کار می کنند.

طرفداران

  • سادگی
  • به راحتی در سایر دارایی های طراحی گنجانده می شود

منفی

  • ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد و به یاد ماندنی تنها با متن می تواند چالش برانگیز باشد
  • برای نام های شرکت های طولانی تر یا کمتر منحصر به فرد مناسب نیست

4. لوگوهای مونوگرام (یا حروف)

منبع تصویر

لوگوهای مونوگرام که به عنوان حروف نیز شناخته می شوند، یکی دیگر از لوگوهای مبتنی بر تایپوگرافی هستند.

برخلاف علامت‌های کلمه‌ای که از کل نام برند استفاده می‌کنند، مونوگرام‌ها معمولاً از حروف اول برای ایجاد یک لوگوی ساده برای شرکت‌هایی با نام‌های طولانی‌تر استفاده می‌کنند.

نمونه های دیگر عبارتند از HBO (باکس آفیس خانگی) و IBM (ماشین های تجاری بین المللی).

طرفداران

  • مختصر و آسان برای به خاطر سپردن
  • به راحتی مقیاس پذیر

منفی

  • ممکن است لازم باشد نام کامل برند را در زیر آن قرار دهید تا زمانی که به رسمیت شناخته شود
  • اگر حروف اول با مارک دیگری مطابقت داشته باشد، ممکن است گیج کننده باشد

5. نشانه های لوگوی انتزاعی

منبع تصویر

لوگوهای انتزاعی بازنمایی تصویری منحصر به فردی از یک برند هستند. به هر حال لوگوی پپسی چیست؟

بر خلاف اپل و تارگت که لوگوهایشان نشان دهنده چیزهای واقعی (یک سیب و یک بولسی) است، لوگوی پپسی نمایشی انتزاعی از برند است که بر هیچ تصویر خاص و واقعی متکی نیست.

در عوض، از ترکیبی از فرم ها و رنگ های هندسی برای پرورش معنا و احساس برند استفاده می کند.

طرفداران

  • ذاتا منحصر به فرد و چالش برانگیز برای تقلید
  • می تواند ایده های پیچیده را با شکل ها و رنگ های ساده منتقل کند

منفی

  • ماهیت انتزاعی آنها آنها را در معرض تفسیر (و تفسیر نادرست) قرار می دهد.
  • معنای لوگو ممکن است نامشخص باشد، به خصوص برای برندهای ناپایدار

6. آرم طلسم

منبع تصویر

لوگوهای طلسم معمولاً شامل یک شخصیت مصور برای ایجاد یک شخصیت سرگرم کننده، کارتونی و دوستانه از یک برند هستند. برندهایی که لوگوی طلسم را انتخاب می کنند، معمولاً به دنبال تصویری ساده و خانواده پسند هستند.

نمونه های دیگر از طلسم های برند عبارتند از Kool-Aid Man، Mr. Peanut و Pillsbury Doughboy.

طرفداران

  • طلسم‌ها دعوت‌کننده و قابل دسترس هستند، که به پرورش تصویر برند مناسب خانواده کمک می‌کند
  • امکان کنترل سطح بالایی بر داستان سرایی برند را فراهم می کند

منفی

  • برای برندهایی با تصویر جدی یا شرکتی مناسب نیست
  • از منظر طراحی می تواند پیچیده باشد و تولید مثل در اندازه های کوچکتر را به یک چالش تبدیل کند

7. علائم ترکیبی

منبع تصویر

علامت ترکیبی لوگویی است که متن و نماد را ترکیب می کند. این می تواند یک علامت کلمه یا یک علامت نامه همراه با یک علامت انتزاعی، یک علامت تصویری یا یک طلسم باشد.

علامت ترکیبی یک انتخاب همه کاره است که به شما امکان می دهد نام تجاری خود را برای تشخیص آسان ارائه دهید و در عین حال از یک نماد یا تصویر به یاد ماندنی نیز بهره ببرید.

طرفداران

  • تغییرات زیادی از لوگوی شما مانند فقط متن و فقط تصویر را امکان پذیر می کند
  • ترکیب تصویر و متن پیام برند را بسیار واضح می کند

منفی

  • ممکن است پیچیده باشد و به خوبی کاهش نیابد
  • اگر به طور متفکرانه طراحی نشود، ممکن است بیش از حد شلوغ به نظر برسد

چگونه یک لوگو طراحی کنیم

طراحی لوگویی که برند شما را تجسم می کند می تواند به رشد بهتر شما کمک کند، اما انجام صحیح آن به همان اندازه مهم است. در اینجا نحوه طراحی لوگوی عالی به صورت گام به گام آورده شده است.

  1. برند خود را درک کنید.
  2. کلماتی را که برند شما را توصیف می کنند، طوفان فکر کنید.
  3. ایده ها را بر اساس این کلمات ترسیم کنید.
  4. طرح های برتر خود را با شخصیت خریدار خود آزمایش کنید.
  5. طرح انتخابی خود را اصلاح کنید.
  6. طرح لوگوی خود را بر روی یک پلت فرم طراحی رایگان توسعه دهید.
  7. گزینه های رنگی همه کاره را انتخاب کنید.
  8. یک فونت انتخاب کنید
  9. از مقیاس پذیری اطمینان حاصل کنید.

منبع تصویر

1. برند خود را درک کنید.

اولین قدم برای طراحی لوگو، شناخت برند شماست. قبل از اینکه به باز کردن Canva یا شروع یک طرح فکر کنید، باید داستان برند خود و ارزش‌ها و احساسات خاصی را که می‌خواهید در لوگوی خود ترکیب کنید مشخص کنید.

این فرآیند شامل کاوش در مخاطبان هدف، شخصیت‌های خریدار و مهم‌تر از همه، این است که می‌خواهید مردم هنگام درک لوگوی شما چه احساسی داشته باشند.

“این از طریق اشتباهات است که شما در واقع می توانید رشد کنید. برای خوب شدن باید بد باشی.» – پائولا شر

نماد طراحی گرافیک پائولا شر با نقل قول بالا به سر می کوبید.

تقطیر داستان برند خود به یک لوگو یک چالش خواهد بود و باید در این راه منتظر اشتباه باشید. هنگام ایجاد لوگویی که با برند شما مطابقت دارد از آزمایش و کاوش نترسید.

2. کلماتی را که برند شما را توصیف می کنند، طوفان فکر کنید.

از ابزارهایی مانند Thesaurus.com برای کشف مترادف ها و سایر کلماتی که موضوع اصلی برند شما را توصیف می کنند، استفاده کنید. سعی کنید پنج تا ده کلمه را انتخاب کنید که به بهترین شکل اخلاق برند شما را توصیف کند و از آنها برای هدایت طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر در صنعت پوشاک فعالیت می کنید، ممکن است به سادگی «لباس» را تایپ کنید. از اینکه مترادف هایی که ظاهر می شوند چقدر توصیفی هستند شگفت زده خواهید شد.

حتی می‌توانید روی این نتایج کلیک کنید تا جستجوهای جدید را شروع کنید و وقتی کلماتی را که به بهترین وجه برند شما را به تصویر می‌کشند نادیده می‌گیرید عمیق‌تر بگردید.

منبع تصویر

3. چند طرح ایجاد کنید.

اکنون زمان ایجاد چند طرح خشن است. اجازه دهید داستان برند و کلمات کلیدی شما را راهنمایی کنند و ایده های اولیه لوگو را ایجاد کنند.

به یاد داشته باشید، این ها اولین پیش نویس های شما هستند. نکته مهم این است که ایده ها را از ذهن خود بیرون بیاورید و روی کاغذ بیاورید، بنابراین به فرآیند اعتماد کنید و اجازه دهید ایده ها جریان پیدا کنند. بعداً این فرصت را خواهید داشت که ایده های خود را اصلاح کنید.

“زیبایی یک پیش نویس اول در نقص های آن نهفته است. این نقطه شروع برای اصلاح ایده ها و یافتن تعادل کامل است. – دیوید ایری

دیوید ایری طراح لوگو یک یا دو چیز در مورد طراحی می داند. نواقص اولین پیش نویس های خود را در آغوش بگیرید و اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد!

همانطور که در حال ترسیم مفاهیم برای لوگوی خود هستید، این نکات را در نظر داشته باشید:

  • شکل را ساده نگه دارید. اگر بتوانید نمادین ترین مولفه ها را در هفت ثانیه یا کمتر ترسیم کنید، وضعیت خوبی دارید .
  • از هر گونه اثر هنری کلیپ هنری محبوب یا نمادهای عمومی مانند کره، ستاره یا نمادهای مشابه که مردم خیلی سریع از مکان‌های دیگر شناسایی می‌کنند، اجتناب کنید.
  • در مورد استفاده از رنگ استراتژیک باشید. روند رنگ های امروزی و همچنین رنگ های محبوب در صنعت خود را در نظر بگیرید. به عنوان یک قانون کلی، بیش از سه رنگ را انتخاب نکنید . رنگ یا گروهی از رنگ‌ها را انتخاب کنید که شما را از رقبایتان متمایز کند، اما لطفاً به عشق بازاریابی، از رنگین کمان کامل استفاده نکنید!

4. طرحی را انتخاب کنید و آن را اصلاح کنید.

اکنون که چند طرح دارید، طرحی را انتخاب کنید که بیشتر با شما صحبت می کند و کلاه فکری خود را بپوشید.

“طراحی به معنای بصری است.” – سائول باس

تلاش عمیقی انجام دهید تا کلمات طوفان فکری و داستان برند خود را منعکس کنید و افکار خود را تجسم کنید. از تلاش ذهنی خود استفاده کنید تا طرح لوگوی خود را به یک طراحی معنادار، عمیق و قابل ربط که به ارزش های اصلی برند شما مرتبط است، اصلاح کنید.

گفتن آسان‌تر از انجام دادن است، اما اینجاست که بار سنگین وارد می‌شود.

5. طرح لوگوی خود را بر روی یک پلت فرم طراحی رایگان توسعه دهید.

اگر تا به حال روی کاغذ کار می کردید، اکنون زمان آن است که طرح خود را به کامپیوتر بیاورید و یک طرح بندی ایجاد کنید. چیدمان لوگو شما نحوه سازماندهی و قرارگیری عناصر جداگانه لوگو در رابطه با یکدیگر است.

در اینجا چند ابزار رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای اسکن طرح خود و شروع به ایجاد یک طرح استفاده کنید:

تراز مناسب لوگوی شما در اینجا کلید اصلی است. نیازی نیست که لوگوی شما کاملاً متقارن باشد، اما باید از نظر بصری متعادل به نظر برسد.

“فضای سفید مانند هوا است: برای تنفس طراحی لازم است.” – وویچ زیلینسکی

فضای خالی بین عناصر مختلف لوگو قهرمان ناشناس طراحی شما و رازی است که باید در این مرحله از فرآیند کشف کنید.

برای داشتن یک لوگوی شفاف و متعادل تلاش کنید که در آن همه چیز در جای درست قرار گرفته باشد. اگر طراحی شما در سیاه و سفید عالی به نظر می رسد، پس می دانید که لوگوی متعادلی دارید.

6. رنگ های خود را انتخاب کنید.

پالت رنگی که برای لوگوی خود انتخاب می کنید چیزهای زیادی در مورد برند شما می گوید.

به عنوان مثال، آبی نشان دهنده اعتماد و بلوغ است، در حالی که قرمز نشان دهنده شور و هیجان است. هنگام انتخاب رنگ لوگوی خود، داستان برند خود و کلمات کلیدی را که قبلاً به ذهنتان خطور کرده بودید، در نظر بگیرید.

هنگامی که یک پالت رنگ جدید را انتخاب می کنید، 60٪ پالت باید به یک رنگ اختصاص یابد (معمولاً یک رنگ خنثی است)، رنگ دیگر (مکمل) 30٪ پالت را تشکیل می دهد و رنگ سوم (لهجه) برای 10 درصد باقی مانده از طراحی استفاده شده است. – نیک بابیچ

نیک بابیچ، طراح محصول، در مورد قانون سه رنگ در طراحی اطلاعاتی نادیده می گیرد. شما نیازی به انتخاب چندین رنگ برای لوگوی خود ندارید، اما اگر تصمیم دارید مسیر چندرنگی را انتخاب کنید، با پیروی از این اصل طراحی، همه چیز را هماهنگ نگه دارید.

7. یک فونت را انتخاب کنید.

اکنون زمان ترکیب متن با تصویر است.

اگر نام شرکت شما بدون لوگو باقی بماند، این متن چه نوع حروفی را در نظر بگیرید. اگر به جای نماد، لوگوی علامت کلمه یا حروف را انتخاب کنید، انتخاب فونت شما بسیار مهم تر است.

باور کنید یا نه، انتخاب فونت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد تجارت شما بگوید. می‌توانید فونتی را انتخاب کنید که به‌صورت سری (با ساقه روی هر حرف) یا sans serif (بدون ساقه) باشد – که به ترتیب به‌عنوان کلاسیک یا مدرن نیز شناخته می‌شود.

از فونت های عمومی که در هر واژه پرداز استاندارد وجود دارد، دوری کنید. برخی از نمونه‌های فونت‌های عمومی Times New Roman، Lucida Handwriting و Comic Sans هستند. این فونت ها تنها بر علیه شما و شرکت شما کار می کنند و باعث می شوند شما کمتر به یاد ماندنی شوید.

«نوع نمایش یک صدای بصری است. بدون خواندن، پیام خود را منتقل می کند.» – لورا ورتینگتون

طراح و استاد تایپوگرافی، لورا ورتینگتون، در مورد اهمیت انتخاب فونت به سر می زند. انتخاب فونت شما فراتر از انتقال اطلاعات به صورت متن است. این یک جنبه حیاتی از طراحی شما است.

8. از مقیاس پذیری اطمینان حاصل کنید.

لوگوها برای نشان دادن شرکت شما در چندین پلتفرم – به صورت چاپی، در وب سایت شما، در هر یک از صفحات کسب و کار رسانه های اجتماعی شما و در سراسر اینترنت با رشد کسب و کار شما طراحی شده اند.

شما لوگویی می‌خواهید که برای یک بیلبورد بسیار بزرگ منفجر شود یا برای نمایش در کنار یک خودکار کوچک شود.

هر قسمت از لوگوی شما بدون توجه به اندازه لوگو باید خوانا باشد.

9. بازخورد دریافت کنید.

“سه پاسخ به یک قطعه طراحی وجود دارد – بله، نه، و WOW! عجب کسی است که باید هدفش را گرفت.» – میلتون گلیزر

هنگامی که احساس کردید طراحی لوگوی شما آماده است، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و به دنبال بازخورد سازنده باشید.

البته، شما می‌توانید در هر مرحله از فرآیند به دنبال ورودی باشید، اما این ارزشمند است که واکنش مردم را نسبت به چشم‌انداز تحقق‌یافته خود دریافت کنید و از آنجا تکرار کنید.

وای – هنوز با ما؟ ما می دانیم که این ممکن است کمی طاقت فرسا به نظر برسد، اما آن را آهسته انجام دهید و عجله نکنید.

بهتر است این روند را تا پایان دنبال کنید و با یک لوگوی قابل توجه به پایان برسانید تا اینکه چند ماه بعد به دلیل یک اشتباه طراحی یا تغییر ذهنیت شروع کنید.

هنگامی که لوگوی خود را تکمیل کردید، چگونه می توانید متوجه شوید که یک امتیاز کسب کرده اید؟ آسان: از Grader لوگوی ما برای ارزیابی پایداری و اثربخشی لوگوی جدید خود استفاده کنید.

بهترین روش های طراحی لوگو

1. آن را ساده نگه دارید.

سادگی کلید طراحی لوگو است. هدف خود را برای طراحی تمیز و بدون درهم و برهمی داشته باشید که هویت برند شما را تا حد امکان به طور مستقیم بیان کند. هدف این است که بینندگان فوراً لوگوی شما را شناسایی و درک کنند.

منبع تصویر

برای مثال لوگوی نایک را در نظر بگیرید. سادگی آن را نمادین می کند. دلیلی وجود دارد که از سال 1995 آن را به روز نکرده اند.

2. تطبیق پذیری را در اولویت قرار دهید.

لوگوی شما باید به اندازه کافی همه کاره باشد تا در زمینه ها و رنگ های مختلف کار کند. لوگوی خود را در برابر پس‌زمینه‌ها و رسانه‌های متعدد آزمایش کنید تا از خوانایی و وضوح در تمام سناریوهای ممکن اطمینان حاصل کنید.

این بدان معناست که شما باید پالت های رنگی و جهت گیری های لوگوی متناوب داشته باشید تا متناسب با هر موقعیتی باشد.

3. برای مخاطبان خود طراحی کنید.

طراحی لوگوی شما باید با نحوه درک شما از برند خود و اینکه مشتریان شما قبلاً آن را درک می کنند سازگار باشد.

شما باید شخصیت خریدار مخاطب هدف خود را با تحقیق در مورد جمعیت و علایق آنها در نظر بگیرید. تنها در این صورت است که می توانید انتظارات و نیازهای آنها را در طراحی خود برآورده کنید.

4. اصیل باشید.

جدا شدن از بسته ضروری است. امروزه تقریباً هر بازاری از رقابت و گزینه ها اشباع شده است. طراحی لوگوی شما به اندازه ایجاد یک ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برای ایجاد جایگاه شما حیاتی است.

از طرح‌های لوگوی عمومی و نمادهای کلیشه‌ای که به راحتی در جاهای دیگر دیده می‌شوند اجتناب کنید. به عنوان مثال، لوگوهای مبتنی بر جهان یک دوجین سکه هستند:

5. بی زمان باشید.

لوگوی شما باید نمادین و جاودانه باشد. به اندازه کافی آسان، درست است؟ لوگوهای دورانی مانند کوکاکولا به همان اندازه که مهم هستند کمیاب هستند، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید لوگوی جاودانه را نیز هدف قرار دهید.

یک لوگوی بی انتها به این معنی است که هرگز از مد نمی افتد.

یکی از راه‌های اطمینان از آن، دوری از داغ‌ترین روندهای طراحی امروزی است (که دیر یا زود از مد می‌افتند). در عوض، یک طراحی ساده و کلاسیک را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما برای سال‌های آینده باشد.

ابزار طراحی لوگو

1. Canva

Canva یک ابزار طراحی گرافیکی یکپارچه و مبتنی بر وب است که می توانید از آن برای طراحی هر چیزی که فکرش را بکنید، از جمله لوگو استفاده کنید. هر کسی می‌تواند از رابط بصری کشیدن و رها کردن Canva و کتابخانه گسترده قالب‌ها و دارایی‌های طراحی استفاده کند.

بهترین برای: طراحان مبتدی و صاحبان مشاغل کوچک که خواهان رویکرد عملی برای ایجاد لوگو هستند.

قیمت: طرح های رایگان در دسترس هستند. Canva pro ماهانه 12.99 دلار هزینه دارد. هزینه تیم های Canva ماهانه 14.99 دلار برای حداکثر پنج کاربر است.

2. Adobe Illustrator

Illustrator نرم‌افزار گرافیکی مبتنی بر وکتور پیشرو در صنعت Adobe است، سازنده ابزارهای محبوب دیگر مانند Photoshop، Lightroom و InDesign.

ایلوستریتور یک عنصر اصلی برای بسیاری از گروه های طراحی حرفه ای است و می توان از آن برای ایجاد لوگوهای حرفه ای و طرح های بی حد و حصر دیگر استفاده کرد.

Illustrator مبتنی بر برداری است، به این معنی که گرافیک‌ها از نقاط، خطوط، اشکال و منحنی‌ها بر اساس فرمول‌های ریاضی ساخته می‌شوند تا مقدار مشخصی از پیکسل‌ها.

بر این اساس، لوگوی Illustrator را می توان با حفظ کیفیت تصویر، کوچک یا بزرگ کرد.

بهترین برای: متخصصان و آژانس های طراحی با تجربه که به ویژگی های قدرتمند و سفارشی سازی و کنترل نهایی نیاز دارند.

قیمت: برنامه ها از 20.99 دلار در ماه شروع می شوند.

3. جوجه کشی

Hatchful یک ابزار لوگو ساز سریع و آسان از Shopify است. این ابزار در مورد صنعت شرکت شما، سبک بصری ترجیحی، نام تجاری، و جایی که انتظار دارید از لوگو استفاده کنید (چاپ، دیجیتال و غیره) از شما سوالاتی می پرسد.

با استفاده از اطلاعات ارائه شده، Hatchful به طور خودکار مجموعه ای از گزینه های لوگو را ایجاد می کند که می توانید آنها را انتخاب کرده و سفارشی کنید.

بهترین برای: کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک که به دنبال ایجاد لوگوی با کیفیت بالا با حداقل تلاش برای طراحی هستند.

قیمت: رایگان.

4. ایجاد کننده لوگو Squarespace

ابزار ایجاد لوگو Squarespace به شما این امکان را می دهد که به سرعت یک لوگوی تمیز برای کسب و کار خود ایجاد کنید. لوگوهایی که این ابزار به شما امکان می دهد ایجاد کنید با زیبایی شناسی مدرن و مینیمال که Squarespace به آن معروف است سازگار است.

نام کسب و کار خود را وارد کنید و Squarespace به شما امکان می دهد آن را با یک فونت زیبا در کنار نماد دلخواه خود ارائه دهید. این ابزار دارای هزاران نماد برداری و مجموعه ای از فونت های با کیفیت بالا است.

بهترین برای: کارآفرینان و مشاغل کوچک که به دنبال ایجاد سریع یک لوگوی تمیز و مینیمال هستند.

قیمت: رایگان.

5. نگاه کنید

هر کسی می تواند با استفاده از موتور ایجاد لوگو با هوش مصنوعی Looka یک لوگو طراحی کند. نام تجاری و صنعت خود را وارد کنید، رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و چند نمونه از لوگوهایی را انتخاب کنید که با شما صحبت می کنند.

بر اساس داده‌های ورودی شما، Looka مجموعه‌ای از آرم‌ها را با هوش مصنوعی ایجاد می‌کند. یکی را انتخاب کنید و آن را به دلخواه شخصی سازی کنید.

بهترین برای: کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک بدون تجربه طراحی که کیفیت لوگوی خود را به خطر نمی اندازند.

قیمت گذاری: یک بسته لوگوی پایه برای یک بار خرید 20 دلار هزینه دارد. یک بسته لوگوی پریمیوم یک بار خرید ۶۵ دلاری است

6. کورل دراو

CorelDRAW یک برنامه طراحی بردار کاملاً بارگذاری شده مبتنی بر دسکتاپ است که روی ویندوز و macOS اجرا می شود.

CorelDRAW جایگزینی برای Adobe Illustrator است که تقریباً همه عملکردهای مشابه را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد طرح ها و ایده ها را به لوگوهای کامل تبدیل کنید.

از آنجایی که می‌توانید CorelDRAW را به‌جای اشتراک، کاملاً خریداری کنید، می‌تواند انتخابی مقرون‌به‌صرفه‌تر از Adobe باشد.

بهترین برای: طراحان حرفه ای و باتجربه که به یک جعبه ابزار طراحی کامل نیاز دارند.

قیمت: طرح ها 19.08 دلار ماهانه یا 464 دلار برای خرید یکباره هزینه دارند.

7. Affinity Designer

Affinity Designer یکی دیگر از گزینه‌های دسک‌تاپ با امکانات کامل برای Adobe Illustrator است که روی macOS، Windows و iPad اجرا می‌شود.

به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از گزینه های جایگزین است. دارای یک رابط کاربری نرم و تیره، عملکرد سریع و تمام ویژگی هایی است که یک طراح حرفه ای برای ایجاد لوگو و سایر دارایی های طراحی به آن نیاز دارد.

بهترین برای: طراحان و آژانس های حرفه ای که به دنبال جایگزینی کاملاً برجسته و مقرون به صرفه برای Adobe هستند.

قیمت: Affinity Designer یک بار پرداخت 69.99 دلار است.

طراحی لوگو برای برند شما

اکنون که در مورد انواع لوگوها، فرآیند ایجاد یک لوگو، بهترین شیوه ها و برخی از ابزارهایی که می توانید استفاده کنید می دانید، شروع به ساختن لوگوی عالی برای برند خود کنید.

لوگویی ایجاد کنید که توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند، ارزش های برند شما را به اشتراک بگذارد، و شما را از بقیه متمایز کند.

دانلود 195+ قالب طراحی رایگان

امیدواریم از این مقاله نحوه طراحی لوگو [راهنمای گام به گام] مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZRxHNq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *