نحوه حذف پین امنیتی از Samsung Galaxy Watch

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه حذف پین امنیتی از همراه ما باشید

چند روز پیش، Pay را در Samsung فعال کردم. در حالی که Samsung Pay امکان پرداخت از طریق ساعت را فراهم می کرد، بار اضافی یک پین امنیتی را نیز به همراه داشت که هر بار که ساعت خود را می گذاشتم باید آن را وارد می کردم. آزاردهنده است، به خصوص اگر باید پین یا الگو را چندین بار در روز روی یک صفحه نمایش کوچک وارد کنید. بنابراین، تصمیم گرفتم آن را خاموش کنم.

پین را از ساعت سامسونگ گلکسی حذف کنید

اگر شما هم در همین شرایط هستید، به شما خواهیم گفت که چگونه پین ​​امنیتی را از ساعت سامسونگ گلکسی خود حذف کنید. ما همچنین توضیح داده‌ایم که چرا ساعت Samsung Galaxy شما مدام پین می‌خواهد و چگونه آن را تعمیر کنید. شروع کنیم.

نحوه غیرفعال کردن پین در Galaxy Watch از تنظیمات ساعت

از این مراحل برای غیرفعال کردن پین/الگوی امنیتی در Samsung Galaxy Watch استفاده کنید:

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در Samsung Galaxy Watch خود باز کنید.

گام 2: به قسمت Security and privacy بروید و سپس نوع Lock را انتخاب کنید.

تنظیمات امنیتی ساعت گلکسیتنظیمات امنیتی ساعت گلکسی

مرحله 3: پین فعلی خود را وارد کرده و نماد Checkmark را فشار دهید.

مرحله 4: به پایین اسکرول کنید و None را انتخاب کنید. این پین را از ساعت گلکسی شما حذف می کند.

قفل غیرفعال کردن ساعت گلکسیقفل غیرفعال کردن ساعت گلکسی

آیا می توانم پین ساعت را از برنامه Wearable در تلفن حذف کنم؟

متاسفانه یا خوشبختانه خیر. سامسونگ به کاربران اجازه نمی دهد که پین ​​ساعت را از تلفن غیرفعال کنند تا اطلاعات ساعت خود را ایمن نگه دارند. اگر کسی به تلفن شما دسترسی داشته باشد، می‌تواند بدون اطلاع شما پین ساعت را روشن یا خاموش کند. به همین دلیل است که می توانید این کار را فقط از طریق خود ساعت انجام دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رویداد معرفی Galaxy Z Fold 5 و Flip 5 سامسونگ را به صورت زنده تماشا کنید!

نکته: نحوه استفاده از Google Assistant در ساعت سامسونگ را بدانید.

چرا ساعت سامسونگ من مدام پین می خواهد؟

Samsung Galaxy Watch شما فقط در دو حالت پین می خواهد. اول، اگر قفل صفحه را در ساعت فعال کرده اید، و دوم، اگر Samsung Pay را راه اندازی کرده باشید. اگر Samsung Pay فعال باشد، ساعت شما هر زمان که آن را روی مچ خود قرار دهید، پین درخواست می کند. هنگامی که روی مچ دست شما قرار می گیرد، تا زمانی که آن را بردارید، دیگر پین نمی خواهد. یعنی تا زمانی که آن را بپوشید باز می ماند. اما زمانی که ساعت تشخیص دهد که روی مچ دست شما نیست، از شما می خواهد که پین ​​را وارد کنید.

اگر نمی دانید چگونه پین ​​امنیتی ساعت گلکسی را بدون خاموش کردن Samsung Pay خاموش کنید. متاسفانه این امکان پذیر نیست اگر پین امنیتی را خاموش کنید، Samsung Pay غیرفعال و بازنشانی می شود.

عیب‌یابی: ساعت حتی روی مچ هم پین را می‌پرسد

اگر ساعت شما مدام پین می‌خواهد حتی زمانی که روی مچ دستتان است، در اینجا چند چیز وجود دارد که باید امتحان کنید.

1. ساعت را محکم بپوشید: مطمئن شوید که ساعت گلکسی خود را به درستی و با تناسب مناسب می پوشید. آن را خیلی گشاد نپوشید؛ در غیر این صورت، ساعت ممکن است فکر کند که روی مچ دست شما نیست و مکرراً از شما یک پین می خواهد.

2. به روز رسانی نرم افزار: ممکن است مشکلی در بروز رسانی نرم افزار نصب شده روی ساعت شما وجود داشته باشد و به همین دلیل است که مدام رمز عبور می خواهد. با مشاهده تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب، ساعت خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رفع عدم نمایش پست های جدید صفحه دنبال کننده TikTok
نرم افزار آپدیت ساعت گلکسی سامسونگنرم افزار آپدیت ساعت گلکسی سامسونگ

3. پشت ساعت را تمیز کنید: همچنین باید سنسورهای پشت ساعت خود را پاک کنید. برای این کار از یک پارچه تمیز استفاده کنید.

4. تشخیص مچ را فعال کنید: ساعت شما با استفاده از قابلیت تشخیص مچ می تواند تشخیص دهد که آیا روی مچ دست شماست یا آن را بیرون آورده اید. بنابراین، باید مطمئن شوید که این ویژگی در ساعت شما فعال است. برای آن، تنظیمات را در ساعت خود باز کنید و به امنیت و حریم خصوصی بروید. به پایین پیمایش کنید و کلید تشخیص مچ را فعال کنید.

تشخیص مچ ساعت گلکسیتشخیص مچ ساعت گلکسی

سوالات متداول

1. اگر پین گلکسی واچ خود را فراموش کردید، چگونه قفل آن را باز کنید؟

اگر پین ساعت خود را به خاطر نمی آورید، باید آن را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید تا پین حذف شود.

2. چگونه می توان ساعت سامسونگ گلکسی را در مچ دست قفل کرد؟

ساعت سامسونگ گلکسی هیچ گزینه ای برای قفل کردن دستی ساعت ارائه نمی دهد. با این حال، می توانید با فعال کردن حالت قفل آب، از خراب کردن ساعت خود توسط کودکان نوپا جلوگیری کنید. وقتی فعال باشد، صفحه لمسی ساعت از کار می افتد. با فشار دادن دکمه Home به مدت 2 ثانیه می توانید حالت قفل آب را غیرفعال کنید.

3. آیا می توانید از Samsung Pay در ساعت بدون پین استفاده کنید؟

خیر. قفل صفحه باید برای Samsung Pay فعال باشد.

زمان استفاده از ساعت مانند یک حرفه ای است

امیدواریم بتوانید پین ساعت سامسونگ گلکسی خود را حذف کنید. هنگامی که از ساعت خود راضی هستید، بدانید که چگونه ترکیب بدن را روی ساعت اندازه گیری کنید. همچنین، یاد بگیرید که چگونه صفحه ساعت را سفارشی کنید و بهترین ساعت های متحرک را برای ساعت سامسونگ بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه حذف پین امنیتی از Samsung Galaxy Watch مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xYyYMN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *