چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنیم

زمان مطالعه: 8 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه در لایک بیشتری دریافت کنیم همراه ما باشید

وقتی صحبت از دوستیابی مدرن می شود، همه می توانیم قبول کنیم که Tinder نقش مهمی در تأثیرگذاری بر آن داشته است. اگر شما نیز برای ملاقات با شخص خاص خود یا دوست یابی یک حساب کاربری در Tinder ایجاد کرده اید، اما همچنان منتظر مسابقات هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. با این راهنما، ما تمام نکات برای دریافت لایک بیشتر در Tinder را به اشتراک خواهیم گذاشت.

در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید

برای دریافت تند کشیدن بیشتر، نیازی به استفاده از برنامه‌ها یا خدمات شخص ثالث ندارید. بسیاری از این خدمات ممکن است مبهم باشند و همچنین ممکن است داده ها یا پول شما را بدزدند. روش های ذکر شده در این راهنما واقعی، آزمایش شده و حتی رایگان هستند. بنابراین، بیایید درست وارد شویم.

همچنین بخوانید: نحوه بازنشانی حساب Tinder، لایک‌ها، سوایپ‌ها و مسابقات

1. بهترین تصاویر خود را اضافه کنید

ضرب المثل «اولين تأثير، آخرين تأثير است» را به خاطر داريد؟ بله، این در Tinder مهم است. اولین چیزی که همه در پروفایل Tinder شما خواهند دید، تصویر شماست. از این رو، باید مطمئن شوید که بهترین است. بنابراین، از تصاویر با حیوانات خانگی یا آلات موسیقی استفاده کنید.

همچنین می توانید تصاویری را که در آن می خندید یا کار جالبی انجام می دهید اضافه کنید. مطمئن شوید که چهره خود را قابل مشاهده نگه دارید و از آپلود عکس های گروهی خودداری کنید.

2. نمایه خود را تأیید کنید

حتی Tinder پیشنهاد می‌کند پس از ایجاد حساب کاربری خود در پلتفرم، نمایه خود را تأیید کنید. این یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت لایک رایگان بیشتر در Tinder است. این تضمین می کند که فرد واقعی است و بنابراین، شانس بیشتری برای گرفتن موارد مشابه دارد. Tinder همچنین تضمین می کند که اکانت های تایید شده توسط الگوریتم بیشتر تحت فشار قرار می گیرند. در اینجا نحوه تأیید حساب خود در Tinder آورده شده است:

مرحله 1: Tinder را باز کنید و روی دکمه پروفایل ضربه بزنید.

گام 2: اکنون روی علامت تیک کنار نام خود ضربه بزنید و روی Continue ضربه بزنید.

مرحله 3: با ضربه زدن روی Next و I Agree به جلو حرکت کنید.

مرحله 4: اکنون روی Continue و سپس Continue دوباره ضربه بزنید.

مرحله 5: حال، صورت خود را به درستی تراز کنید. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های نشان داده شده روی صفحه را دنبال می کنید. پس از اتمام، برای تایید روی Okay ضربه بزنید.

تائو برای تایید تغییرات خوب استتائو برای تأیید تغییرات خوب است

Tinder داده های چهره را با تصاویری که در نمایه خود ارائه کرده اید تأیید می کند. در صورت مشاهده مشابه، یک علامت آبی در کنار نام خود خواهید دید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا TikTok در اندروید یا آیفون تاخیر دارد و چگونه آن را برطرف کنیم

3. یک بیوگرافی خوب بنویسید

هنگامی که علاقه فرد را جلب کردید، برای دیدن بیوگرافی بعدی به پایین اسکرول می کند. بنابراین، جنبه شوخ و جذاب خود را به اینجا بیاورید. چیز طنز اضافه کنید. اگر نمی توانید چیزی بسازید، از فیلم، کتاب نقل قول کنید یا عشق خود را نشان دهید.

هر چیزی که به شخصی که نمایه شما را مشاهده می کند کمک می کند تا در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب کند. هنگامی که چیز جالبی برای اضافه کردن به بیو خود پیدا کردید، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: Tinder را باز کنید و به نمایه بروید تا روی دکمه ویرایش اطلاعات ضربه بزنید.

گام 2: درباره من را باز کنید و بیوگرافی خود را اضافه کنید. پس از اتمام، به عقب برگردید و شروع به کشیدن انگشت کنید. بیو فورا به روز می شود.

4. از Prompts خوب برای نمایه استفاده کنید

علاوه بر تصویر نمایه و بیو، می‌توانید با استفاده از درخواست‌های مناسب، شانس دریافت لایک‌های بیشتر در Tinder را به صورت رایگان افزایش دهید. در اینجا نحوه به روز رسانی درخواست ها آمده است:

مرحله 1: Tinder را باز کنید و به نمایه بروید تا روی دکمه ویرایش اطلاعات ضربه بزنید.

گام 2: روی دکمه پلاس ضربه بزنید.

مرحله 3: درخواست مورد نظر خود را انتخاب کنید و به درخواست پاسخ دهید. پس از اتمام، روی علامت تیک بزنید.

اگر نمی توانید یک درخواست جدید اضافه کنید، روی دکمه X در کنار دکمه ای که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید. پس از آن، مراحل بالا را دنبال کنید تا یک مورد جدید اضافه کنید.

پیوند اینستاگرام و اسپاتیفای با Tinder یک راه عالی برای اجازه دادن به دیگران در مورد شما و گرفتن لایک در Tinder است. در اینجا مراحل انجام می شود:

مرحله 1: Tinder را باز کنید، روی دکمه پروفایل ضربه بزنید و دکمه ویرایش اطلاعات را انتخاب کنید.

گام 2: به پایین اسکرول کنید و روی Connect Instagram ضربه بزنید. وارد اینستاگرام شوید.

مراحل برای Spotify مشابه است. فقط به جای Connect Instagram، روی «Add Spotify to Your Profile» ضربه بزنید.

6. نمایه را تا 100 پر کنید

همانطور که قبلاً می دانید، یکی از بهترین هک های Tinder برای به دست آوردن موارد بیشتر این است که به طرف مقابل اجازه دهید اطلاعات بیشتری درباره شما داشته باشد. Tinder این گزینه را می دهد تا از پیشرفت خود مطلع شوید. برای بررسی آن، تب نمایه را باز کنید. می توانید پیشرفت تکمیل را در زیر عکس نمایه خود مشاهده کنید.

درصد تکمیل را پیدا کنیددرصد تکمیل را پیدا کنید

همیشه بهتر است پیشرفت را به 100٪ برسانید. چگونه می خواهی این کار را انجام دهی؟ اطمینان حاصل کنید که تقریباً تمام بخش‌های داخل صفحه ویرایش نمایه پر شده است.

7. در Tinder فعال باشید

به غیر از به روز رسانی پروفایل خود با تمام اطلاعات لازم، فعال بودن یکی دیگر از ترفندهای Tinder برای به دست آوردن موارد بیشتر است. یک نمایه فعال شانس بیشتری دارد که توسط الگوریتم به دیگران منتقل شود. بنابراین، به Tinder زمان ارزشمند بدهید تا به الگوریتم بگویید که در مورد این بازی دوستیابی جدی هستید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای تبدیل GIF به MP4 در آیفون

8. Tinder را بیشتر حذف نکنید و ریستارت نکنید

اگر قصد دارید حساب Tinder خود را حذف کنید و آن را مجدداً راه اندازی کنید تا ویژگی‌های ویژه انحصاری حساب جدید را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم این کار را نکنید، زیرا این امر خط‌مشی Tinder را نقض می‌کند و ممکن است منجر به مسدود کردن حساب شما شود. قبل از ایجاد یک حساب کاربری جدید، باید چند روز صبر کنید.

علاوه بر این، شانس کمی برای دریافت پیشنهاد ویژه در حساب جدید شما وجود دارد، زیرا Tinder ممکن است بر اساس روش ورود به سیستم و IP دستگاه خود بداند که شما همان کاربر هستید. از این رو، ما چیزی غیر از این استراتژی را پیشنهاد خواهیم کرد.

9. Tinder Premium را دریافت کنید

تا اینجا به نحوه دریافت لایک بیشتر در Tinder اشاره کردیم و تقریباً همه آنها رایگان هستند. با این حال، می‌توانید به Tinder Premium ضربه بزنید.

وقتی به Premium ارتقا می‌دهید، ابزارهای خاصی را دریافت می‌کنید تا شانس خود را برای گرفتن ضربه‌های بیشتر در Tinder افزایش دهید. این ابزارها شامل تند کشیدن نامحدود، دیدن افرادی که دوست دارید و امکان فشار دادن نمایه خود بر روی بقیه موارد است.

10. هر چند وقت یکبار پروفایل را به روز کنید

جدا از فعال بودن در پلتفرم، می توانید با دستورات، بیو و علایق بازی کنید. این موارد می تواند به الگوریتم کمک کند حساب شما را به سمت افرادی با علایق مشابه سوق دهد.

11. همیشه انگشت خود را به راست بکشید

آره. این یک حرکت وحشتناک است و فقط الگوریتم را گیج می کند و نمایش مشخصات شما را به فرد مناسب دشوار می کند. به جای اینکه امیدوار باشید از کسی مطابقت داشته باشید، انگشت خود را به سمت راست برای شخصی که دوست دارید بکشید. به قول معروف “چیزهای خوب نصیب کسانی می شود که صبر می کنند.”

12. از فیلترهای مناسب استفاده کنید

هنگام کشیدن انگشت برای افراد، از فیلترها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود Tinder افراد را بر این اساس به شما نشان دهد و نمایه شما را برای افرادی که فیلترهای مشابهی دارند نمایش دهد. با این کار می توانید شانس دریافت لایک بیشتر در Tinder را به صورت رایگان افزایش دهید.

فیلترها را انتخاب کنید و سپس آن را تغییر دهید 1فیلترها را انتخاب کنید و سپس آن را تغییر دهید 1

سوالات متداول در مورد لایک Tinder

1. در Tinder چند تا لایک میگیرید؟

در حالی که هیچ محدودیتی برای لایک‌هایی که روزانه دریافت می‌کنید وجود ندارد، پسرها می‌توانند هر 12 ساعت 25 تا 50 سوایپ به سمت راست (مانند پروفایل) انجام دهند، در حالی که دختران هر 12 ساعت بیش از 50 ضربه به سمت راست (مانند پروفایل) دریافت می‌کنند. کاربران ممتاز لایک نامحدود دریافت می کنند.

2. چه زمانی لایک ها در Tinder بازنشانی می شوند؟

در حالی که بسیاری ممکن است تصور کنند که لایک‌ها در Tinder در عرض 24 ساعت بازنشانی می‌شوند، زمانی که شما لایک‌های روزانه خود را تمام کنید تنها 12 ساعت طول می‌کشد.

اوقات خوبی را در Tinder داشته باشید

اکنون که تمام ترفندهای دریافت لایک بیشتر در Tinder را می دانید، امیدواریم از آنها استفاده کنید و در نهایت دوستان خوبی پیدا کنید یا حتی بهتر از آن، با همجنس خود آشنا شوید. اگر گزینه های بیشتری می خواهید، این بهترین برنامه های دوستیابی را بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنیم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MXsHpg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *