مشخصات Poco F5 Pro لو رفت: آیا شارژ بی سیم خواهد داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

لوگوی POCO F2 Pro POCO در پایین پشت

 

  • مشخصات Poco F5 Pro این هفته به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.
  • مشخصات این گوشی حاکی از آن است که این گوشی یک ردمی K60 تغییر نام دارد.
  • K60 همچنین شارژ بی‌سیم را ارائه می‌کرد، اما مشخصات لو رفته Poco به این ویژگی اشاره نمی‌کند.

شیائومی سری Redmi K60 را در اواخر دسامبر در چین عرضه کرد و سه مدل از این سری را ارائه کرد. خوشبختانه، به نظر می رسد K60 استاندارد می تواند با نام جدیدی به بازارهای جهانی بیاید.

تیتر سریال یوگش برار مشخصات ظاهری Poco F5 Pro را منتشر کرده است، و در واقع به نظر می رسد که این Redmi K60 با نام جدید است. مشخصات زیر را بررسی کنید.

مشخصات پوکو F5 پرو یوگش برار توییتر

برار ادعا می کند که Poco F5 Pro به برخی ویژگی های برجسته مجهز خواهد شد. این مشخصات شامل پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، صفحه نمایش OLED QHD+ 120 هرتز و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 67 واتی است.

سایر مشخصات قابل توجه Poco F5 Pro که توسط Tipster تبلیغ می شوند عبارتند از: سیستم دوربین عقب 64MP+8MP+2MP، بلندگوهای استریو و حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش. باز هم، همه این ویژگی ها با Redmi K60 مطابقت دارند.

هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این گوشی شایعه شده پوکو از شارژ بی سیم K60 پشتیبانی می کند یا خیر وجود ندارد. می‌توانیم شاهد حذف این ویژگی برای کاهش هزینه‌های عرضه جهانی باشیم، اما گنجاندن آن به این معنی است که این اولین تلفن پوکو با قابلیت شارژ بی‌سیم است.

ما در مورد یک پنجره راه اندازی یا بازارهای خاص نیز مطمئن نیستیم. با این وجود، ما حدس می زنیم که این گوشی حداقل در هند فرود خواهد آمد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Zhg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *