دارندگان گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس مشکل تاری دوربین را ناامید کننده گزارش می کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

دوربین پشت سامسونگ galaxy S23 plus

 

  • برخی از دارندگان گلکسی S23 و S23 Plus مشکل تاری دوربین را گزارش کرده اند.
  • کاربران آسیب‌دیده گزارش می‌دهند که ناحیه‌ای به شکل حلقه یا موزی در عکس‌ها تار شده است.
  • این مشکل می تواند به دلیل مشکل لنز در برخی از گوشی ها باشد.

سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس چند بهبود دوربین مبتنی بر نرم افزار را به همراه دارند. با این حال، به نظر می رسد برخی از دارندگان این گوشی ها متوجه یک مشکل نسبتا آزاردهنده شده اند.

به نظر نمی رسد که این فقط یک اثر عمق میدان باشد، جایی که سوژه ها/اشیاء در فاصله تار هستند. در عوض، هنگام عکس گرفتن از اسناد و متن روی صفحه، یک ناحیه تار موز یا حلقه‌ای شکل را می‌بینیم که ظاهر می‌شود. این مسئله به عکس اسناد و متن نیز محدود نمی شود. نمونه های تصویری که مشکل را در زیر برجسته می کنند را بررسی کنید.

اعتقاد بر این است که این مشکل می تواند مربوط به لنزهای دوربین گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس باشد. دیدن تاری با برخی دوربین های عریض و فوق عریض غیر معمول نیست. با این حال، این نرمی معمولاً به گوشه های تصویر محدود می شود زیرا نور به طور مؤثر توسط لنز در لبه ها خم می شود تا کل صحنه را به تصویر بکشد.

پس چاره چیست؟ خوب، به نظر می رسد اگر تلفن شما مشکل دارد، ممکن است بخواهید دستگاه خود را تعویض کنید یا لنزهای دوربین را تعویض کنید. اما برخی از بازدیدکنندگان انجمن گزارش داده اند که دستگاه های آنها به خوبی کار می کنند. این نشان می‌دهد که ما می‌توانیم به یک مشکل تولید محدود به کارخانه‌ها/تامین‌کنندگان خاص نگاه کنیم تا یک مشکل نرم‌افزاری.

در هر صورت، ما با نمایندگان سامسونگ تماس گرفته‌ایم تا در مورد این مشکل و راه‌حل‌های احتمالی نظر بدهند. اگر/زمانی که شرکت پاسخی برای ما داشته باشد، مقاله را به روز می کنیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pag
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *