اکنون می توانید با یک شخصیت معروف هوش مصنوعی در وایبر چت کنید. در اینجا چگونه است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی اکنون می توانید با یک شخصیت معروف در وایبر چت کنید. در اینجا چگونه است
همراه ما باشید

هوش مصنوعی Kuki در وایبر

وایبر

به طور معمول، شما از یک برنامه پیام رسانی مانند Viber برای برقراری ارتباط با خانواده، دوستان و عزیزان استفاده می کنید. اکنون، شما می توانید با یک فرد اضافی تماس بگیرید، که اتفاقاً یک ربات است.

روز دوشنبه، Rakuten Viber همکاری جدیدی را با ICONIQ اعلام کرد تا یک دوست روباتی را برای شما به ارمغان بیاورد که می‌توانید با آن چت کنید، صحبت کنید و مستقیماً در برنامه Viber لیست کنید.

همچنین: بهترین چت ربات های هوش مصنوعی

ICONIQ کوکی را خلق کرد، یک شخصیت هوش مصنوعی که تنها هدفش سرگرم کردن انسان هاست و حتی به عنوان سفیر برند برای H&M، الگوبرداری شده برای Vogue، و بازی در بازی Roblox خودش استفاده شده است.

اکنون، هوش مصنوعی Kuki در Viber ادغام می‌شود و در مکالمات باز شرکت می‌کند که هم همراهی و هم سرگرمی را «مشابه یک دوست» ارائه می‌کند.

Ofir Eyal، مدیرعامل Rakuten Viber می‌گوید: «هوش مصنوعی در صنعت اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رایج‌تر می‌شود و ما هیجان‌زده هستیم که به حمایت از توسعه این فناوری در حال ظهور ادامه دهیم. “همراهان هوش مصنوعی، مانند Kuki، یک تجربه سرگرمی کاملا منحصر به فرد را برای کاربران ما فراهم می کنند.”

همچنین: آیا از چت ربات هوش مصنوعی استفاده می کنید؟ در اینجا داده هایی است که از شما می گیرد

برخلاف بسیاری از ربات‌های چت که معمولاً از آنها استفاده می‌کنیم، مانند ، به نظر می‌رسد هدف Kuki سرگرمی کردن است تا اینکه به عنوان دستیار عمل کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استقبال از هوش مصنوعی و اتوماسیون در سازمان شما

Kuki در حال حاضر برای کاربران وایبر در دسترس است و می‌توان آن را به صورت 24/7 برای طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلف از جمله خواندن کارت تاروت، انجام یک بازی، گرفتن طالع بینی، یا صرف وقت گذرانی استفاده کرد.

برای پیدا کردن Kuki، کافی است در عملکرد چت برنامه جستجو کنید یا به صفحه کاوش آن بروید. در آنجا می توانید در چت بات مشترک شوید و چت را شروع کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xiajRq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *