قهرمانان میان رده سامسونگ در 16 مارس عرضه می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

رندرهای مطبوعاتی سامسونگ گلکسی A54 فاش شد

 

  • احتمالا گلکسی A54 5G و Galaxy A34 5G را در تاریخ 16 مارس عرضه خواهد کرد.
  • این شرکت در حال انتشار این خبر است و همچنین برخی از بهترین ویژگی های گوشی های جدید سری گلکسی A را برجسته کرده است.

سامسونگ در تاریخ 16 مارس، ساعت 12 بعد از ظهر IST (2:30 بامداد به وقت شرقی) برای گوشی‌های جدید سری گلکسی A رونمایی می‌کند. این شرکت همچنین یک یادداشت مطبوعاتی برای انتشارات منتخب ارسال کرد که از راه اندازی دو دستگاه جدید Galaxy A خبر داد. در همین حال، سامسونگ هند در حال حاضر یک صفحه ثبت نام برای میان رده های جدید دارد که کیفیت های مختلف آنها را برجسته می کند. از آنچه که می‌توانیم جمع‌آوری کنیم، و در این مرحله کاملاً واضح است، به لطف همه افشاگری‌ها، این شرکت بالاخره آماده می‌شود تا Galaxy A54 5G و Galaxy A34 5G را معرفی کند.

سامسونگ گلکسی A54 معرفی شد

کمپین تبلیغاتی سامسونگ برای گوشی‌های جدید سری گلکسی A، رتبه‌بندی IP67، محافظ گوریلا گلس، عکس‌های بدون تاری در نور کم با Nightography، دوربین بدون لرزش، کیفیت تماس صوتی واضح‌تر، چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال وصله‌های امنیتی را برجسته می‌کند. . علاوه بر این، این شرکت همچنین قول داده است که صفحه نمایش اسکرول نرم، حاشیه های حداقل و باتری های بادوام را داشته باشد.

در مورد مشخصات، انتظار می‌رود گلکسی A54 5G دارای پردازنده Exynos 1380 باشد، در حالی که A34 می‌تواند تراشه MediaTek Dimensity 1080 را دریافت کند. راه‌اندازی دوربین سه‌گانه در A54 می‌تواند شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولترا عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی باشد. برعکس، انتظار می‌رود A34 دارای تنظیمات اصلی 48 مگاپیکسلی + ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی باشد. هر دو گوشی می توانند یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ با افت 8 درصدی فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم 2023 در صدر قرار دارد

A54 می تواند دارای یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 وات باشد، در حالی که انتظار می رود A34 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد. نوع حافظه رم و فضای ذخیره سازی مشخص نیست، اما می توانید انتظار داشته باشید که سامسونگ با نسخه های پایه 6/128 گیگابایتی برای هر دو گوشی شروع کند. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش در این دو گوشی، درست مانند مدل‌های قبلی‌شان، داشته باشید.

به نظر می رسد گلکسی A54 و A34 ابتدا در هند و قبل از رفتن به بازارهای دیگر مانند ایالات متحده، اروپا و جاهای دیگر وارد بازار خواهند شد. با این حال، سامسونگ به خوبی می تواند گوشی ها را در همه جا در همان روز در دسترس قرار دهد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rsU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *