افزایش دامین اتوریتی ( اعتبار دامنه ) DA به بالای 50 تضمینی 100 درصد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

افزایش دامین اتوریتی ( اعتبار دامنه ) DA به بالای 50 تضمینی 100 درصد

 

من میتونم افزایش دامین اتوریتی بالای 50 با بک لینک انبوه DA بالای 90 و Google safe بدم توسط ach1992 | انجام میدم

 

Domain Authority چیست؟
برای داشتن یک نام تجاری موفق، باید سایت  خود را تا حد امکان در رتبه های بالاتر موتور جستجو قرار دهید. با این حال، گاهی اوقات واقعاً نمی دانید که سایت شما واقعاً چقدر خوب کار می کند. و حتی زمانی که فکر می کنید همه کارها را درست انجام می دهید، باز هم آنطور که انتظار داشتید در نتایج جستجو بالا نیست.

در این مورد می توانید اعتبار دامنه خود (DA) را بررسی کنید تا ببینید واقعاً چگونه وب سایت شما درک می شود. Domain Authority یک امتیاز رتبه بندی موتور جستجو است که میزان موفقیت یک سایت را در مورد نتایج موتور جستجو نشان می دهد. این توسط شرکت توسعه نرم افزار Moz ایجاد شده است و یک نمای کلی از عملکرد احتمالی موتور جستجو ارائه می دهد.

به سایت ها امتیازی بین 1 تا 100 می دهد که انتهای بالاتر مقیاس نشان دهنده نتیجه بهتر است. پیدا کردن امتیاز خود به شما کمک می کند تا برند خود را بسازید و وب سایتی بسازید که می دانید مشتریان و مشتریان می خواهند با آن تعامل داشته باشند. همچنین به شما کمک می کند تا مناطقی را که ممکن است کمی به بهبود بیشتری نیاز داشته باشند را ببینید.

DA یک جایگزین محبوب برای رتبه صفحه گوگل است.

نحوه محاسبه Domain Authority
Moz برای محاسبه امتیاز DA به دنبال 40 عامل است. این موارد شامل مواردی مانند دامنه ریشه یا پیوندهای ورودی است. مورد دوم به ویژه در محاسبه امتیاز بسیار مهم است، زیرا سایتی با مقدار زیادی لینک ورودی از دامنه های معتبر و مرتبط امتیاز بالاتری خواهد گرفت.

مثلاً بگویید شما یک شرکت پهنای باند را اداره می کنید. فقط صحبت کردن در مورد محصولاتتان کافی نیست، شما باید پیوندهای ورودی به پست های وبلاگ، صفحات محصول و موارد دیگر داشته باشید تا به شما کمک کند امتیاز بالاتری کسب کنید. سایت‌هایی که اصلاً لینک‌های ورودی ندارند، امتیاز اعتباری حدود یک دارند.

مشکلات مربوط به Domain Authority
یکی از مشکلات سیستم امتیازدهی Moz این است که وقتی امتیاز بالایی کسب می‌کنید، بهبود آن دشوارتر از امتیاز پایین است. بنابراین، برای مثال، اگر امتیاز 70 را کسب کرده باشید، باید تلاش بسیار بیشتری برای بهبود امتیاز خود نسبت به امتیاز 30 انجام دهید. به این معنی، حتی اگر یک کمپین بازاریابی جدید و موفق برای افزایش ترافیک یا خلاص شدن از شر آن طراحی کنید. پیوندهای بد، تأثیر بر نمره DA شما همچنان کمتر خواهد بود.

برای اضافه کردن به این، امکان کاهش اعتبار دامنه شما بدون تقصیر شما نیز وجود دارد. این زمانی اتفاق می افتد که یک سایت محبوب در سطح جهانی، مانند توییتر، تعداد زیادی بک لینک دریافت کند یا در غیر این صورت بهبود یابد. این به طور خودکار سایت شما را در مقایسه با رتبه های جستجو پایین می آورد و امتیاز شما را پایین می آورد.

معنی این امر این است که شما همیشه با بالاترین سایت های Domain Authority مقایسه خواهید شد. اینها سایت هایی مانند آمازون یا ویکی پدیا هستند که نمی توانید با آنها رقابت کنید. بنابراین، وقتی نوبت به گرفتن نمره “بالا” می رسد، بهترین کار این است که سعی کنید نمره ای بزرگتر از مستقیم ترین رقیب خود به دست آورید.

به دلیل این محدودیت ها، نباید از نمره DA خود به عنوان تنها شاخص موفقیت سایت خود استفاده کنید. باید به عنوان یک اندازه گیری مقایسه ای به جای اندازه گیری مطلق استفاده شود.

نکته ای که باید در نظر داشت این است که امتیاز DA یک کسب و کار جدید همیشه یک خواهد بود. بنابراین، اگر شما یک استارت‌آپ در حوزه فناوری هستید و به شدت در تلاش برای رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی «ارسال فکس از رایانه» هستید، برای رسیدن و افزایش تضمین دامین اتوریتی DA بدون اسپم اسکور که ممکن است به شما در صفحه اول کمک کند، کار زیادی در پیش دارید.

چگونه بهترین امتیاز ممکن را بدست آوریم
به دلیل پیچیدگی های پشت نمرات DA، واقعاً یک سطح قطعی که نمره خوب یا بد را تعریف کند وجود ندارد. با این حال، اگر می‌خواهید از رقبا پیشی بگیرید، باید به دنبال کسب امتیاز بالاتر از دامنه آن‌ها باشید.

سه راه اصلی برای انجام این کار وجود دارد.

1. حسابرسی پروفایل پیوند شما.
پروفایل لینک لیستی از تمام بک لینک های وب سایت شما است. برای بالا بردن امتیاز شما، اگر لینک‌ها از سایت‌های معتبر باشند، گوگل آن را ترجیح می‌دهد. بنابراین، مهم نیست که پیوندهای شما در مورد مد باشد یا پرسیدن “شماره فکس چیست؟” آنها باید از سایت های معتبرتر باشند. استفاده از ابزار سئو به شما کمک می کند بفهمید کدام لینک ها سالم هستند و کدام یک باید تغییر کنند.

2. محتوای جذاب ایجاد کنید.
معیارهای تعامل، مانند نرخ پرش یا ترافیک ارگانیک، می توانند تفاوت زیادی در امتیاز شما ایجاد کنند. بنابراین، برای افزایش تضمینی دامین اتوریتی به بالای 50 رتبه خود، باید محتوای با کیفیت ایجاد کنید تا افراد را به سایت خود جذب کنید و آنها را در آنجا نگه دارید.

3. بک لینک های با کیفیت بالا کسب کنید.
انجام این کار بخش مهمی از افزایش امتیاز DA شما است. برای این کار می توانید از چیزی به نام «روش آسمان خراش» استفاده کنید. این یک روش بازاریابی محتوا است که شامل ارزیابی محتوای رقبای شما و اطمینان از بهتر بودن محتوای شما است. به این ترتیب، به احتمال زیاد بک لینک های ارزشمندتری کسب می کند.

نتیجه
شما نمی توانید یک شبه امتیاز Domain Authority بالایی کسب کنید. اما با تحقیق، آزمون و خطا و تلاش، به مرور زمان بهبود خواهد یافت. و هنگامی که این کار را کرد، شما یک برتری مهم نسبت به رقابت خود خواهید داشت.

سوال آخر :

خودم نمیتونم دامین اتوریتی سایت و دامنه ام رو بالا ببرم و نیاز به کسی دارم که اینکارو برام با قیمت ارزان به طور تضمینی در کمترین زمان ممکن بدون خطر پنالتی و اسپم اسکور صفر انجام بده

پاسخ :

 

جهت سفارش تضمینی و خرید به آیدی تلگرام @seotim پیام بدهید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Sxq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *