فکر می کنید اندروید و آی او اس می توانند با رقابت کنار بیایند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

صفحه شروع ویندوز 10 موبایل

 

و آی او اس در حال حاضر عملاً یک دو قطبی هستند، اما در طول سال‌ها شاهد آمدن و رفتن چند رقیب بوده‌ایم. رقبای شکست خورده شامل BlackBerry 10، Windows Phone، WebOS و غیره هستند.

آیا ما هنوز به سومین پلتفرم بزرگ گوشی هوشمند برای مقابله با سیستم عامل های اپل و گوگل نیاز داریم؟ این چیزی است که هفته گذشته پرسیدیم و در اینجا نحوه پاسخ شما به این نظرسنجی است.

آیا فکر می کنید ما به پلتفرم سوم گوشی هوشمند نیاز داریم؟

نتایج

در این نظرسنجی تا زمان نگارش فقط بیش از 3000 رای جمع آوری شد و معلوم شد که 68.69 درصد از پاسخ دهندگان فکر می کنند که ما واقعاً به پلتفرم سوم گوشی هوشمند نیاز داریم. با قضاوت بر اساس نظرات، برخی از خوانندگان لینوکس، فوشیا گوگل یا ویندوز را به عنوان پلتفرم های بالقوه سوم می خواهند.

در همین حال، کمتر از یک سوم از خوانندگان نظرسنجی می گویند که فکر نمی کنند ما به پلتفرم سوم گوشی هوشمند نیاز داشته باشیم. حداقل یکی از خوانندگان پیشنهاد کرد که اگر دو گزینه داریم که به اندازه کافی خوب کار می کنند، لزوماً به گزینه سوم نیاز نداریم. خواننده دیگری همچنین به برنامه ها به عنوان یک چالش بزرگ برای هر پلتفرم سوم اشاره کرد.

با این وجود، ما همچنین تعجب می‌کنیم که چند نفر در وهله اول، پول خود را در دهان خود قرار می‌دهند و تلفنی را که دارای پلتفرم سوم است استفاده می‌کنند. پس از همه، ما قبلاً پلتفرم های جایگزین (اما طاقچه) مانند Sailfish OS، Ubuntu Touch و چندین رام سفارشی اندروید داریم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۴ روش برای انتقال بی‌سیم فایل‌ها بین مک و اندروید

نظرات

  • Beardednomad: من واقعاً عاشق تلفن های ویندوزی بودم. این نرم افزار در روزگار گذشته، به خصوص در مورد سخت افزارهای پایین تر، باورنکردنی بود. این یکی از سبک ترین سیستم ها بود. مشکل همیشه شکاف برنامه بود. و این مشکل برای هر سیستم عامل سومی در آینده خواهد بود. تنها شات واقعی، شاخه ای از اندروید یا یک سیستم لینوکس است که می تواند برنامه های اندروید را اجرا کند.
  • نیک وی: اگرچه من یک کاربر ویندوزفون نبودم، همیشه فکر می‌کردم رابط کاربری نوآورانه و دلپذیر است. متأسفانه، اپ استور به شدت برای جابجایی من کمبود داشت. من ایده X Phone را از ماسک دوست دارم، و فکر ماهواره هایی را برای برقراری ارتباط، زمانی که Starlink بتواند پهنای باند را مدیریت کند، دوست دارم.
  • یاکوبو توکور: بله. Window Mobile سومین سیستم عاملی است که بسیاری از مردم به آن نیاز دارند.
  • Chandler Cruttenden: من رای مثبت دادم، اما چیزی که بیشتر دوست دارم ببینم Fuchsia برای تلفن‌های Pixel است. برنامه‌های مشابهی را اجرا می‌کند، اما بسیار کارآمدتر از اندروید است و اصلاح آن بسیار آسان‌تر است، همان‌طور که آی او اس برای اپل است.
  • eszklar: بله. پلتفرم سوم جالب خواهد بود. سیستم‌عامل‌های موبایلی مانند Ubuntu Touch، SailfishOS و PostmarketOS وجود دارند، اما هیچ‌کدام از اینها جریان اصلی نیستند. من در گذشته نیز از استفاده از ویندوز فون لذت می بردم. مایلید یک سیستم عامل لینوکس «خالص» مانند Librem 5 به وجود بیاید.
  • D'Sar Darkstar: دو پلتفرم که به خوبی کار می کنند اشکالی ندارد. همانطور که گفتید، سیستم عامل وب، تلفن ویندوز، بلک بری … همه آنها شکست خوردند. اگر خراب نیست آن را تعمیر نکنید. با این حال، خوب است که ایالات متحده بتواند تعدادی از آن گوشی های خنک تر را از چین، کره و ژاپن تهیه کند و ما را در برندها و مدل های محدود گیر نکند و در عین حال به گوشی های بهتر دیگر کشورها حسادت کند. من طرفدار سامسونگ یا اپل نیستم، بنابراین ما به چیزی نیاز داریم که تنوع و هیجان بیاورد، مانند HTC و LG.
  • duckofdeath: اندروید خوب است، فقط باید گوگل را از اکوسیستم خارج کنیم. آنها واقعاً در حال سوء استفاده از کنترل همه چیز هستند تا سازندگان اندروید را برای فروش سخت افزار زباله خود تضعیف کنند. دیدن همه «نویسندگان» فناوری که دروغ‌های گوگل را درباره زباله‌های خودشان در برابر سخت‌افزار موجود می‌بلعند، کافکی‌تر می‌شود.
  • رودواردو: ما به اندازه کافی پراکنده هستیم.
  • Tetso Anoki: من واقعاً دوست دارم یک تلفن همراه با سیستم عامل کروم ببینم
  • مجله هشت پیک : خب نظر ما مگه مهمه ؟ شوخی کردم . خب مجله هشت پیک کلا با انحصار طلبی مخالفه و امیدواره که روزی برسه که این دو قطبی شکسته بشه و ضلع سوم و چهارم و پنجم و … هم اضافه بشه تا این همه انحصار شکسته بشه و مشتری حق انتخاب بیشتر و بهتری رو داشته باشه . شما هم در قسمت نظرات نظر خودتون رو با ما در این مورد در میون بذارید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا ChatGPT برنامه ای برای گوشی های هوشمند اندروید و آی او اس دارد؟

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HpZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *