چگونه اپل واچ خود را تمیز کنیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

اپل واچ سری 6 و دو بند روی پیشخوان حمام قرار می گیرند و لباس ها باید بند اپل واچ را تمیز کنند

 

جواب سریع

خب قبل از اینکه تمام مقاله رو از سایت هشت پیک بخونید میخوام یه جواب سریع بهتون بدم تا زودتر دست به کار بشید : اپل واچ خود را بردارید و خاموش کنید، سپس آن را با یک پارچه خشک و بدون پرز پاک کنید. در صورت نیاز، پارچه را مرطوب کنید یا آب گرم را روی دستگاه بریزید.


پرش به بخش های کلیدی

چگونه اپل واچ خود را تمیز کنیم

  دست مرد اپل واچ سری 6 را زیر آب گرم و کم جریان نگه می دارد تا دستگاه را تمیز کند.

قبل از تمیز کردن، دستگاه خود را از شارژر خارج کرده و خاموش کنید. اگر اپل واچ شما به نواری متصل است که در برابر آب مقاوم نیست، بند را نیز بردارید.

  • اپل واچ خود را با یک پارچه ساینده و بدون پرز پاک کنید. در صورت نیاز، پارچه را به آرامی با آب مرطوب کنید یا دستگاه را به مدت ده تا پانزده ثانیه زیر آب جاری گرم نگه دارید.
  • Digital Crown را در زیر آب گرم و کم جریان بچرخانید و فشار دهید تا موادی مانند کثیفی یا لوسیون از روی Digital Crown پاک شود.
  • کل دستگاه خود را در جلو و پشت با استفاده از یک پارچه خشک، بدون ساینده و بدون پرز خشک کنید.

به گفته اپل، شما همچنین می توانید ساعت خود را با دستمال مرطوب کلروکس و دستمال های الکلی خاصی ضدعفونی کنید، اما هیچ صابون یا مواد شوینده دیگری معرفی نکنید.

چگونه بند اپل واچ خود را تمیز کنیم

دست‌های مرد یک بند نایلونی اپل واچ را با پارچه‌ای غیر ساینده و بدون پرز تمیز می‌کنند.

 

باندهای اپل واچ با هزینه های مختلفی عرضه می شوند، از مقرون به صرفه تا تا حدودی نجومی. بسته به میزان سرمایه گذاری روی گروه خاص خود، بهتر است دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. اگر به دنبال یک باند جدید برای دستگاه خود هستید، راهنمای اختصاصی ما را بررسی کنید.

نوارهای سیلیکونی اپل واچ

شما نمی توانید آن حلقه ها را بدون عرق کردن ببندید. نوارهای ساخته شده از لاستیک مصنوعی یا سیلیکون اغلب به طور خاص برای تمرین به بازار عرضه می شوند، بنابراین تمیز کردن آسان در اولویت قرار دارد. این مواد ضد آب و مقاوم در برابر عرق هستند و می توان این مواد را با صابون و آب گرم تمیز کرد.

  • برای تمیز کردن سبک، بند را از اپل واچ خود بردارید و آن را با یک پارچه ساینده و بدون پرز پاک کنید.
  • برای تمیزی عمیق تر، باند را با آب گرم و صابون دستی ملایم بشویید.
  • قبل از اینکه آن را دوباره به اپل واچ خود وصل کنید، باند را با یک پارچه بدون ساینده و بدون پرز خشک کنید.

نوارهای حلقه نایلونی یا بافته شده

نوارهای نایلونی برای ردیابی خواب عالی هستند اما در برابر لکه ها نفوذ ناپذیر نیستند. به همین ترتیب، حلقه Solo بافته شده اپل از نخ پلی استر ساخته شده است که در اطراف نخ سیلیکونی بافته شده است و طراحی چشم نوازی را ایجاد می کند که متأسفانه کثیفی و کثیفی را نیز جذب می کند.

  • بند را از اپل واچ خود بردارید و با یک پارچه ساینده و بدون پرز پاک کنید. در صورت نیاز، پارچه را به آرامی با آب گرم مرطوب کنید.
    • اگر شما یک نوار حلقه ای دارید، برخی از کاربران پیشنهاد می کنند که پیچیدگی های این بند را با یک مسواک نرم و آب گرم تمیز کنید اما این کار را با مسئولیت خود انجام دهید. اپل توصیه می کند فقط از یک پارچه بدون پرز غیر ساینده استفاده کنید که در صورت لزوم کمی مرطوب شود. انجام این دستورالعمل ها ممکن است ضمانت محدود یک ساله مورد را باطل کند.
  • قبل از اینکه بند را دوباره به ساعت اپل خود وصل کنید، اجازه دهید باند در هوا خشک شود.

نوارهای چرمی

نوارهای چرمی در برابر آب مقاوم نیستند، بنابراین تمیز کردن عمیق بعد از یک جلسه مخصوصاً عرق کرده آسان نیست. برای شروع، هرگز نوار چرمی خود را در آب خیس نکنید و سعی کنید از منابع گرمای خارجی خودداری کنید.

  • بند را از اپل واچ خود بردارید و با یک پارچه ساینده و بدون پرز پاک کنید. در صورت لزوم پارچه را به آرامی مرطوب کنید اما از تمرکز بیش از حد رطوبت در یک نقطه خودداری کنید. برخی از خرده فروشان شخص ثالث استفاده از آب گرم صابون را روی لکه ها توصیه می کنند، اگرچه اپل آن را پیشنهاد نمی کند.
  • قبل از اینکه بند را دوباره به ساعت اپل خود وصل کنید، اجازه دهید باند در هوا خشک شود.

باندهای فلزی

نوارهای فلزی می توانند اپل واچ شما را برای موقعیت های خاص بالا ببرند یا به شما کمک کنند با کد لباس اداری مطابقت داشته باشید. هنگام تمیز کردن این باندهای سطح بالا، مطمئن شوید که پارچه شما کاملاً از کثیفی و زباله پاک باشد تا از خراشیدگی فلز جلوگیری شود.

  • بند را از اپل واچ خود بردارید و با یک پارچه ساینده و بدون پرز پاک کنید. در صورت نیاز، پارچه را به آرامی با آب گرم مرطوب کنید.
  • قبل از اینکه آن را دوباره به ساعت اپل وصل کنید، باند را با یک پارچه خشک، غیر ساینده و بدون پرز خشک کنید.

امیدواریم که این آموزش مجله هشت پیک نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشه و لطفا با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی از تیم هشت پیک حمایت کنید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mOP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *