آیا ChatGPT برنامه ای برای گوشی های هوشمند اندروید و آی او اس دارد؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اتوریتی

نمادهای Bing، ChatGPT، و SoundHound Chat AI در صفحه اصلی اندروید

ریتا الخوری / Android Authority

اگر عجله دارید و نیاز به نوشتن یک ایمیل یا مقاله مهم دارید، احتمالاً به فکر استفاده از برای برداشتن بار هستید. اما اگر به رایانه دسترسی ندارید، ممکن است از خود بپرسید: آیا ChatGPT یک برنامه دارد؟ اگر سعی کنید در Android Play Store یا App Store آی او اس جستجو کنید، احتمالاً متوجه ده ها برنامه مختلف خواهید شد. با این حال، قبل از دانلود اشتباه باید با دقت قدم بردارید. به همین دلیل است که باید با احتیاط پیش بروید.

جواب سریع

بله، ChatGPT اکنون یک برنامه رسمی برای گوشی های آیفون و اندروید دارد. با این حال، این برنامه ممکن است در برخی کشورها یا با برخی از دستگاه ها کار نکند. در این صورت، همچنان می توانید از طریق مرورگر وب به چت ربات روی موبایل دسترسی داشته باشید. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید.

آیا ChatGPT برنامه اندروید یا آیفون دارد؟

ChatGPT یک برنامه رسمی آی او اس برای آیفون در اپ استور دارد. همچنین می توانید برنامه Android ChatGPT را در فروشگاه Google Play پیدا کنید.

علاوه بر برنامه‌های رسمی، ممکن است ده‌ها برنامه با نام ChatGPT را در Play Store و App Store مشاهده کرده باشید. با این حال، اینها برنامه های غیر رسمی هستند که باید امتحان کنید و از آنها دوری کنید. برنامه رسمی توسط OpenAI، خالق ChatGPT توسعه و منتشر شده است.

استفاده از برنامه‌های غیررسمی ChatGPT دارای چندین اشکال است، از جمله:

  • خطر هک: یک برنامه شخص ثالث مخرب می تواند اطلاعات ورود شما را ضبط و ذخیره کند. در حالی که این به خودی خود مشکل بزرگی نیست زیرا ChatGPT برای استفاده رایگان است، اگر از رمز عبور مشابه برای سایر وب سایت ها استفاده کنید می تواند مشکل ساز شود.
  • GPT-3 به جای ChatGPT: بسیاری از برنامه‌های غیررسمی به جای ChatGPT از مدل زبان کمتر توانمندتر و کمی قدیمی‌تر GPT-3 استفاده می‌کنند. این به این دلیل است که OpenAI هنوز دسترسی توسعه دهندگان شخص ثالث به ChatGPT را باز نکرده است. در عمل، ممکن است پاسخ هایی با کیفیت پایین تری ببینید.
  • محدودیت های مکالمه: توسعه‌دهندگان باید برای هر پاسخ به OpenAI پرداخت کنند، بنابراین در مقایسه با استفاده مستقیم از ChatGPT، محدودیت‌های پیام و کاراکتر تهاجمی‌تر را با برنامه‌های غیررسمی مشاهده خواهید کرد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای دانلود نشدن پیوست های برنامه Outlook در آیفون و اندروید

با این حال، برخی از برنامه های شخص ثالث ممکن است ویژگی های ارزشمندی مانند دیکته صوتی و تبدیل متن به گفتار را ارائه دهند. با این حال، به نظر ما، معایب بسیار بیشتر از مزایای دانلود یک برنامه غیرقابل اعتماد در دستگاه شما است. نگران نباشید، با این حال، ما هنوز چند راه برای دسترسی به ChatGPT در تلفن هوشمند بدون استفاده از برنامه‌ها داریم.

نحوه استفاده از ChatGPT در آیفون و اندروید

chatgpt تو کی هستی عکس سهام

Calvin Wankhede / Android Authority

اگر به دلایلی نمی توانید برنامه رسمی را ببینید یا دانلود کنید، خبر خوب این است که همچنان می توانید از طریق مرورگر وب از ChatGPT استفاده کنید. به سادگی به chat.openai.com در برنامه‌ای مانند Chrome، Firefox یا Safari بروید.

از طرف دیگر، اگر نوار جستجوی Google در صفحه اصلی خود دارید، می توانید ChatGPT را در آنجا تایپ کنید. اولین نتیجه باید شما را به صفحه ورود به سیستم OpenAI، همانطور که در بالا نشان داده شده است، برساند. سپس می توانید همانطور که روی دسکتاپ انجام می دهید وارد حساب خود شوید.

به جای دانلود یک برنامه، می توانید میانبر ChatGPT را در صفحه اصلی گوشی خود اضافه کنید.

ChatGPT یک برنامه مدرن مبتنی بر وب است، به این معنی که به طور خودکار با صفحه نمایش هایی با اندازه های مختلف مطابقت دارد. همچنین می توانید برای دسترسی آسان، میانبر ChatGPT را به صفحه اصلی خود اضافه کنید. این تضمین می کند که مجبور نیستید هر بار یک پنجره مرورگر وب جدید باز کنید. در اندروید، به وب سایت ChatGPT بروید و سپس روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. در نهایت ضربه بزنید اضافه کردن به صفحه اصلی > اضافه کردن.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رقیب Meta ChatGPT برای استفاده تجاری راه اندازی شده است

در بیشتر موارد، ChatGPT در تلفن همراه به خوبی کار می کند که در یک کامپیوتر کامل کار می کند. اما اگر هنوز به دلایلی این تجربه را خسته‌کننده می‌دانید، به جای آن از یکی از گزینه‌های متعدد ChatGPT استفاده کنید. تعدادی از آنها از برنامه های اختصاصی گوشی هوشمند نیز پشتیبانی می کنند.

از نظر گزینه‌های جایگزین، Bing Chat جایگاه اول را به خود اختصاص می‌دهد، زیرا از مدل زبان OpenAI نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع، از مدل GPT-4 توانمندتر استفاده می کند که در غیر این صورت باید برای دسترسی از طریق ChatGPT هزینه اضافی بپردازید.


سوالات متداول

بله، ChatGPT برنامه های رسمی تلفن همراه را برای iPhone و Android ارائه می دهد.

برای افزودن میانبر ChatGPT به صفحه اصلی دستگاه خود، برنامه رسمی را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید. از طرف دیگر، در یک مرورگر وب به ChatGPT بروید، سپس منوی سه نقطه را گسترش دهید و روی ضربه بزنید. افزودن به صفحه اصلی.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pgFipr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *