سری گلکسی اس 20 به‌روزرسانی جولای 2023 سامسونگ را ارائه می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی سری گلکسی اس 20 به‌روزرسانی جولای 2023 را ارائه می‌کند
همراه ما باشید

سامسونگ انتشار وصله امنیتی ژوئیه 2023 را برای سری گلکسی S20 آغاز کرده است. این شرکت آخرین به روز رسانی امنیتی را برای هر دو نسخه 4G و 5G پرچمداران 2020 خود منتشر کرده است. قبلاً همه مدل‌های پرچم‌دار دیگر، از جمله مدل‌های تاشو، و مدل‌های میان‌رده پریمیوم را که از سال 2019 به بازار عرضه شده‌اند، به‌روزرسانی کرده است.

آخرین به‌روزرسانی برای نسخه‌های 4G/LTE گلکسی S20، Galaxy S20+ و Galaxy S20 Ultra با نسخه میان‌افزار G98*FXXSIHWF7 ارائه می‌شود. این به روز رسانی در هند، نپال و سریلانکا در دسترس است. تغییرات ثبت شده سامسونگ به غیر از اصلاحات امنیتی این ماه هیچ چیزی را ذکر نکرده است. این شرکت به زودی عرضه را به بازارهای دیگر گسترش خواهد داد. نسخه های 4G پرچمداران گلکسی 2020 تقریباً در همه جا به جز ایالات متحده فروخته شد.

سامسونگ فقط نسخه های 5G این تلفن ها را در ایالت به فروش رساند. متأسفانه، آن ها هنوز آپدیت جولای را ندارند. از زمان نگارش این مقاله، ‌های گلکسی اس 20 مجهز به 5G SMR جولای را فقط در اروپا انتخاب می‌کنند. شماره ساخت میان‌افزار جدید G98*BXXSIHWF6 است و تغییرات رسمی بار دیگر به صورت barebones است. به جز آخرین وصله‌های امنیتی، چیزی برای انتظار در اینجا وجود ندارد.

گفته می شود، SMR جولای حاوی بسیاری از اصلاحات امنیتی است. بولتن امنیتی به روز شده سامسونگ به 90 مورد از آنها اشاره می کند. بیش از 50 مورد از آن‌ها وصله‌های سیستم‌عامل اندروید بودند که گوگل سه وصله را به‌عنوان «بحرانی» طبقه‌بندی کرد. آنها می توانند اجرای کد از راه دور را بدون نیاز به امتیازات اضافی در صورتی که عامل تهدید در طبیعت از آنها سوء استفاده کند، اجازه دهند. وصله های 40 نفره باقی مانده مربوط به نقص های امنیتی خاص دستگاه های گلکسی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه پوشه امن را در گوشی سامسونگ حذف کنیم و چه اتفاقی خواهد افتاد

گلکسی S20 FE و Fold 2 به طور گسترده به روز رسانی جولای را دریافت می کنند

در کنار به‌روزرسانی سری گلکسی S20 به SMR جولای، سامسونگ همچنین به‌طور گسترده آخرین وصله امنیتی را برای گلکسی اس 20 FE و گلکسی زد فولد 2 عرضه می‌کند. اولی اوایل این ماه شروع به دریافت این به‌روزرسانی کرد و کاربران در آمریکای لاتین این به‌روزرسانی را دریافت کردند. سر تکان دادن جلوتر از دیگران این شرکت کره ای اکنون SMR ژوئیه را به این دستگاه در بازارهای دیگر نیز فشار می دهد. بسته به شماره مدل دستگاه و نسخه تلفن همراه شما (4G یا 5G)، شماره ساخت سیستم عامل جدید G780GXXS6EWF3، G780FXXSDFWG3، یا G781BXXS7HWF3 است.

گلکسی زد فولد 2 نیز در اوایل ماه جولای SMR دریافت کرد، اما عرضه آن به ایالات متحده محدود شد. سامسونگ بالاخره این آپدیت را در سایر نقاط جهان منتشر کرد. کاربران در آمریکای لاتین آخرین وصله امنیتی را با نسخه سیستم عامل F916BXXS3JWG1 دریافت می کنند. که برای کاربران در بازارهای دیگر F916BXXS3JWF3 است. سامسونگ هیچ چیزی را به جز اصلاحات امنیتی جدید برای تاشو انجام نمی دهد. طبق معمول، می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را از برنامه تنظیمات گوشی هوشمند Galaxy خود بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sUgPTw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *