بهترین شبیه سازهای SNES برای اندروید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اتوریتی

بهترین شبیه سازهای SNES برای اندروید

SNES جایگاه ویژه ای در قلب بسیاری از گیمرها دارد، اما جدا از چند عنوان موجود در کاتالوگ آنلاین نینتندو سوییچ، یافتن و اجرای بازی های SNES ممکن است دشوار باشد. خوشبختانه، تعداد زیادی شبیه ساز SNES بسیار خوب برای پخش مجدد آن دسته از آثار کلاسیک مانند Chrono Trigger، Super Mario World و Legend of Zelda: A Link to the Past وجود دارد. اینها یکی از پایدارترین شبیه سازهای اندروید هستند، بنابراین مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید، باید تجربه خوبی داشته باشید. در اینجا بهترین شبیه سازهای SNES برای اندروید وجود دارد!

بهترین شبیه سازهای SNES برای اندروید

اسکرین شات Snes9x EX 2020

Snes9x EX+ مدت‌هاست که وجود داشته است و تقریباً از زمان انتشار در میان بهترین شبیه‌سازهای SNES بوده است. منبع باز است و دارای ویژگی های اساسی است که در اکثر شبیه سازهای SNES خواهید یافت. این شامل حالت‌های ذخیره/بارگذاری، کنترل‌های روی صفحه، پشتیبانی از فایل‌های smc، sfc.، و zip و پشتیبانی از گیم‌پدها می‌شود. کمی قدیمی به نظر می رسد اما تقریباً روی هر دستگاهی به خوبی کار می کند. همچنین کاملا رایگان و بدون خرید درون برنامه ای است. با توجه به اینکه دیگر شبیه سازهای این توسعه دهنده چقدر عالی هستند، این یک جواهر است.

جان NESS

قیمت: رایگان / تا 4.49 دلار

John NESS یکی از بهترین بازی های SNES برای اندروید است

John NESS یک شبیه ساز SNES و NES از John Emulators است. این جایگزین برنامه های بسیار محبوب John SNES و John NES می شود. خبر خوب این است که به طرز شگفت انگیزی برای هر دو سیستم کار می کند. شما تقلب ها، کیفیت رندر خوب، سازگاری بالا، حالت های ذخیره، کنترل های دیجیتال قابل تنظیم، دکمه های توربو، سریع به جلو و کاهش سرعت، و حتی پشتیبانی از کنترلر سخت افزاری همراه با پشتیبانی از ذخیره سازی ابری را دریافت می کنید. با این حال، کسانی که قبلا John SNES یا John NES (یا هر دو) را خریداری کرده‌اند باید برای بار دوم این برنامه را خریداری کنند و این باعث ناراحتی برخی از افراد می‌شود. در هر صورت، این به راحتی یکی از بهترین شبیه سازهای SNES برای اندروید است. خوشبختانه، اگر می‌خواهید این مسیر را طی کنید، این برنامه با تبلیغات نیز رایگان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با Google Gemini

ClassicBoy Pro

قیمت: رایگان / 3.99 دلار

اسکرین شات ClassicBoy Pro 2022

ClassicBoy یکی از شبیه سازهای قدیمی است. این یک شبیه ساز ترکیبی با پلی استیشن، N64، Game Boy Advance، SNES و چند مورد دیگر است. پشتیبانی SNES بسیار خوب است و به نظر می رسید همه چیز در آزمایش ما به خوبی کار می کند. این یکی تحت یک طراحی مجدد بسیار جدی قرار گرفت و توسعه دهنده هنوز در حال بررسی برخی از اشکالات است، اما در غیر این صورت بسیار محکم است.

اسکرین شات Lemuroid 2023

Lemuroid یک شبیه ساز همه کاره است که از هسته های Libretro، مشابه RetroArch در زیر استفاده می کند. این بدان معناست که از دسته ای از سیستم ها پشتیبانی می کند و SNES یکی از آنهاست. استفاده از این یکی کمی ساده تر از RetroArch است. هسته های زیادی از قبل بارگذاری شده است، بنابراین شما فقط رام های خود را وارد کرده و بازی کنید. شما ویژگی های معمولی مانند پشتیبانی از کنترلر، حالت های ذخیره و مواردی از این قبیل را دریافت می کنید. این یک شبیه ساز قوی است، به شرطی که حوصله داشته باشید گهگاهی با کنترل ها سرهم کنید. شما می توانید این یا RetroArch را دریافت کنید، هر دو یکسان عمل می کنند. استفاده از Lemuroid به طور کلی ساده تر است.

اسکرین شات RetroArch 2023

Retroarch Plus یکی دیگر از شبیه سازهای عالی همه کاره است. از طیف گسترده ای از سیستم ها از طریق هسته های Libretro، از جمله SNES پشتیبانی می کند. شما به سادگی هسته مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید و به مسابقات می روید. این شامل بسیاری از موارد معمول مانند حالت های ذخیره و بارگذاری، کنترل های قابل تنظیم، و کدهای تقلب می شود. همچنین هر بازی را که تست کردیم بدون هیچ مشکلی انجام داد. تنها نقطه ضعف منحنی یادگیری است که نسبتاً شیب دار است. با این حال، هنگامی که نحوه کار آن را یاد گرفتید، می توانید از RetroArch برای تعدادی از کنسول های بازی همراه با SNES استفاده کنید، بنابراین فقط یک بار باید آن را یاد بگیرید. دو نسخه در پلی استور وجود دارد. ما نوع پلاس را توصیه می کنیم زیرا از هسته های بیشتر و دستگاه های جدیدتر پشتیبانی می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین بازی های معمولی برای اندروید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dhe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *