رقیب Meta ChatGPT برای استفاده تجاری راه اندازی شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی رقیب Meta برای استفاده تجاری راه اندازی شده است
همراه ما باشید

خبر عالی برای جامعه با راه اندازی متا ChatGPT رقیب این محصول ماه ها کار کرده و در نهایت برای استفاده در دسترس عموم قرار گرفته است. متا با یکی دیگر از غول های فناوری همکاری می کند تا این محصول را در دسترس عموم قرار دهد و ممکن است نحوه کار افراد را شکل دهد.

چند روز پیش، این شرکت به وبلاگ آنها برای اعلام راه اندازی این محصول جدید هوش مصنوعی. از پست آنها، مشخص است که این ابزار جدید هوش مصنوعی از مدل زبان منبع LlaMa 2 استفاده می کند. مایکروسافت شریک اصلی متا در راه اندازی این محصول است، زیرا آنها از نزدیک با متا برای تحقق این امر همکاری کردند.

عرضه این محصول هزاران سوال را در ذهن کاربران آینده نگر در سراسر جهان به ارمغان می آورد. LlaMa 2 چیست و متا و مایکروسافت چگونه از آن برای این ابزار جدید هوش مصنوعی استفاده می کنند؟ در اینجا چیزهایی است که باید در مورد این ابزار جدید Meta AI بدانید.

رقیب Meta ChatGPT اینجاست و این چیزی است که ممکن است برای شما معنی داشته باشد

در حال حاضر، رونق صنعت هوش مصنوعی وجود دارد و بسیاری از شرکت ها می خواهند در این رشد سهم داشته باشند. چند ماه پیش، OpenAI با مدل ChatGPT خود در این صنعت حکمفرما بود. این امر شرکت هایی مانند مایکروسافت را جذب کرد تا استفاده از آن را در این پلت فرم موتور جستجو اتخاذ کنند و جستجو در اینترنت را سرگرم کننده تر کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از افزونه Zapier ChatGPT برای نوشتن و ارسال ایمیل

گوگل به این مسابقه هوش مصنوعی پیوست راه اندازی بارد، اکنون متا نیز با تمام قدرت به مسابقه می پیوندد. این شرکت مفتخر است آنچه را که «نسل بعدی LlaMa» می‌نامند، معرفی کند. آن‌ها LlaMa 2 را برای استفاده برای همه رایگان می‌سازند و رویکردی باز را برای طیف گسترده‌ای از فناوری هوش مصنوعی در دسترس امروز به ارمغان می‌آورند.

اگر از قبل تعجب می کنید، LlaMa به معنای مدل زبان بزرگ متا AI است. در فوریه 2023 به وجود آمد و در مقایسه با GPT-3 از معیار بالاتری برخوردار است. در چند ماه گذشته، متا تلاش کرده است تا این مدل هوش مصنوعی را کامل کند و آن را ایمن تر کند.

استفاده از آن در طیف وسیعی از صنایع، از تحقیقات گرفته تا انجام فعالیت‌های تجاری روزمره را شامل می‌شود. متا همچنین این محصول را به صورت رایگان در اختیار همه افرادی قرار می دهد که می خواهند از آن استفاده کنند. برای دسترسی بهتر، این محصول در Microsoft Azure و وب سرویس آمازون در دسترس خواهد بود تا به چند مورد اشاره کنیم.

در حالی که این خبر هیجان انگیز است، مهم است که توجه داشته باشید که دارد معایب آن. در حال حاضر این مدل هوش مصنوعی مورد توجه بسیاری از کاربران اینترنتی قرار گرفته است و همه امیدوارند آن را امتحان کنند. در هفته های آینده، LlaMa 2 برای استفاده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YRGfvZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *