نظرات YouTube Music ممکن است به زودی برای کاربران در دسترس قرار گیرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا تا به حال دوست دارید زیر آهنگی که در YouTube Music پخش کرده اید نظر بدهید؟ این ممکن است برای برخی افراد عجیب به نظر برسد، اما یوتیوب معتقد است که کسانی هستند که مایل به انجام این کار هستند. به همین دلیل، برنامه ممکن است دریافت دکمه نظر به رابط Now Playing.

به اندازه کافی خنده دار است، برخی از کاربران در حال حاضر این دکمه نظر را در برنامه تلفن همراه خود دریافت می کنند. این بخشی از طراحی مجدد جدیدی است که این برنامه در تلاش برای سرگرم‌کننده‌تر کردن استفاده از آن برای پخش‌کنندگان است. با این طراحی مجدد، تغییرات زیادی به وجود می آید، اما نگرانی در اینجا ویژگی جدیدی است که کاربران دریافت می کنند.

هر کاربر YouTube Music با شنیدن اینکه برنامه پخش جریانی آنها دکمه نظر دریافت می کند، واکنش مشابهی نشان نمی دهد. برخی ممکن است مشتاق استفاده از این دکمه نظر باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است کمی تمایلی به این کار نداشته باشند. در هر طرف حصار که هستید، مهم است که برای ورود این ویژگی آماده شوید.

ویژگی نظرات YouTube Music عالی است اما ممکن است برای همه نباشد

طراحی مجدد این ویژگی اظهار نظر را برای ارتقاء برخی از کاربران در مورد به ارمغان می آورد صفحه در حال پخش. این رابط جلد آلبوم، اشعار آهنگ و کنترل های رسانه را نشان می دهد. با این طراحی مجدد، کاربران کنترل‌ها (مانند دکمه‌های دانلود، ذخیره، اشتراک‌گذاری و رادیو) را کمی در دسترس‌تر خواهند یافت.

این دکمه‌ها اکنون به ناحیه درست زیر نام هنرمند و عنوان آهنگ در صفحه Now Playing می‌آیند. همچنین، دکمه پسندیدن و دوست نداشتن به سایر دکمه‌های این ناحیه می‌پیوندد، بنابراین از مکان فعلی خود دور می‌شود. ملحق شدن به این دکمه‌های کنترلی برای برخی از کاربران دکمه نظرات است که به آنها امکان می‌دهد افکار خود را در مورد موسیقی که گوش می‌دهند به اشتراک بگذارند.

این کاملاً شبیه چیزی است که می توانید در برنامه YouTube پیدا کنید، جایی که کاربران می توانند نظرات خود را در مورد ویدیوهایی که تماشا می کنند ارسال کنند. YouTube Music همچنین قصد دارد از این ویژگی استفاده کند و به کاربران اجازه دهد ایده های خود را در بخش نظرات آهنگ های مختلف به اشتراک بگذارند. برخی از کاربران ممکن است این ویژگی را دوست داشته باشند، اما برخی از هنرمندان ممکن است آن را اصلا خنده دار نبینند.

داشتن این ویژگی در آهنگ‌هایی که یک هنرمند در YouTube Music آپلود می‌کند، ممکن است آن‌ها را برای انواع نظرات باز کند. سایر پلتفرم‌های استریم مانند Spotify و Apple Music حتی بخش نظر برای آهنگ‌ها ندارند. برای محافظت از هنرمندان در برابر برخی از کاربران سرکش، ممکن است YouTube به آنها این امکان را بدهد که اجازه نظرات را بدهند یا آنها را از آهنگ‌هایشان مسدود کنند.

با این حال، این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران خاصی از YouTube Music در دسترس است. پس از بازطراحی صفحه در حال پخش، ممکن است دکمه نظر را در برنامه خود مشاهده کنید. آیا از این بخش نظرات استفاده می‌کنید یا به سادگی به پخش آهنگ‌ها می‌مانید بدون اینکه نظر خود را در مورد هر کدام از آنها بنویسید؟

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DYfIBy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *