سامسونگ می تواند یک قاب حلقه با گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 عرضه کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

قاب حلقه ای گلکسی زد فولد 5 سامسونگ 1 1

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • رندرهایی از یک قاب گوشی Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 فاش شده است.
  • رندرها یک قاب حلقه را به نمایش می‌گذارند که می‌توان از آن برای نگه‌داشتن گوشی و همچنین پایه پایه استفاده کرد.

ما مشتاقانه منتظر هستیم تا گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را در رویداد Unpacked خود در 26 جولای معرفی کند. ما از قبل اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه ها داریم، از جمله قیمت اروپایی ادعایی آنها که قبلاً فاش شده بود. سامسونگ برای گوشی‌های تاشو پرچم‌دار خود، با قاب‌های جدید که از قاب‌های شخص اول سری گلکسی S23 الهام می‌گیرد، چیزهای بیشتری را در نظر گرفته است.

افشاگر پرکار Evan Blass رندرهایی از قاب حلقه برای Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد قاب حلقه یک قاب اصلی از سامسونگ باشد که احتمالاً در کنار گوشی های جدید عرضه می شود.

اول از همه، قاب حلقه گلکسی زد فولد 5 دو رنگ برجسته دارد. قسمتی از کیس که روی صفحه کاور می‌چسبد سیاه است، در حالی که قسمت دوم قاب به نظر واضح است. حلقه را می توان بیرون کشید و به عنوان پایه پایه استفاده کرد و می توانید از آن برای گرفتن گوشی استفاده کنید.

بر اساس تجربیات گذشته، استفاده از حلقه را برای نگه داشتن تلفن برای مدت طولانی توصیه نمی‌کنم، زیرا می‌تواند بر گردش خون انگشت شما در هنگام استفاده از آن در تلفن‌های سنگین تأثیر بگذارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی S23 را اعلام کرد

بر خلاف قاب حلقه فولد، قاب حلقه گلکسی زد فلیپ 5 به نظر می رسد دور تا دور آن واضح است. حلقه راه خود را در نیمه پایینی گوشی پیدا می کند، که می تواند کمی پایین باشد تا راحت و طبیعی گوشی تاشو را نگه دارد. می‌توانید از آن به عنوان پایه پایه، احتمالاً در جهت‌های افقی و پرتره استفاده کنید.

سامسونگ قبلاً لوازم جانبی مشابهی را برای سری گلکسی S23 به نام قاب Clear Gadget می‌فروشد، اما تفاوت‌های کمی دارد. برای سری S23 حلقه دایره ای نیست. همچنین قابل جابجایی است و سامسونگ ادعا می‌کند که می‌توانید سایر لوازم جانبی گیره‌ای را مانند پایه سه‌پایه کوچک روی قاب تعویض کنید.

با این حال، رندرهای فاش شده برای قاب Fold 5 و Flip 5 هیچ چنین احتمالی را نشان نمی دهند. باید دید آیا موارد دیگری وجود دارد که چنین عملکردی را باز کند یا خیر.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QhGhIQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *