5 روش برای خودکار کردن Writer

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی 5 روش برای خودکار کردن Writer
همراه ما باشید

چیزی را نام ببرید که بهتر از نوشتن و تعلل با هم جفت می شود. غیر ممکنه! نوشتن سخت است، اما نکته غم انگیز این است که معمولاً حتی سخت‌ترین قسمت پایان دادن به یک پروژه نوشتن نیست، شروع کردن همین کار است.

این دقیقاً همان کاری است که ابزارهای هوش مصنوعی مولد به بهترین وجه انجام می دهند. آنها به شما کمک می کنند تا شروع کنید. در حالی که می‌توانید از هوش مصنوعی برای تولید محصول نهایی استفاده کنید، اغلب استفاده از آن برای ایجاد طرح کلی یا پیش‌نویس اولیه بسیار مفید است. Writer یکی از ابزارهای مورد علاقه من برای انجام این کار است.

Writer به نویسندگان (و غیر نویسندگان) کمک می کند تا همه چیز را از پست های وبلاگ گرفته تا کپی رسانه های اجتماعی و خلاصه اسناد تولید کنند. و حتی بهتر از آن، با Zapier، می‌توانید فرآیند را خودکار کنید و این کپی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را به‌طور خودکار ایجاد کنید. در اینجا پنج روش مختلف برای خودکارسازی محتوای AI با Zapier وجود دارد.

تازه به Zapier؟ این ابزاری است که به هر کسی کمک می‌کند برنامه‌ها را متصل کند و گردش‌های کاری را خودکار کند—بدون هیچ کد پیچیده. ثبت نام رایگان.

فهرست مطالب

برای شروع کار با یک قالب Zap – چیزی که ما آن را گردش کار از پیش ساخته شده خود می نامیم – فقط روی دکمه کلیک کنید. تنظیم فقط چند دقیقه طول می کشد. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی Zaps بخوانید.

خطوط کلی و اولین پیش نویس ها را برای پست های وبلاگ ایجاد کنید

چیزهای زیادی ترسناک تر از یک صفحه خالی وجود ندارد. خوشبختانه، با Writer، می توانید برای همیشه با آنها خداحافظی کنید. اکنون، تنها چیزی که لازم است یک اعلان سریع است تا شما را به پست بعدی وبلاگ خود هدایت کند. می توانید از Writer بخواهید که یک طرح کلی، مقدمه یا یک پست وبلاگ کامل ایجاد کند و سپس از آنجا برای ویرایش آن کار کنید تا زمانی که تمام شود.

با استفاده از این Zaps – کلمه ما برای گردش کار خودکار – می توانید به طور خودکار از هر کجا به Writer پیام ارسال کنید. سپس Writer محتوای شما را تولید می‌کند و می‌توانید از Zapier برای ارسال آن به سند پیش‌نویس، ابزار مدیریت پروژه یا مستقیماً به یک CMS مانند وردپرس استفاده کنید.

محتوای شبکه های اجتماعی را بنویسید و منتشر کنید

مگر اینکه یک مدیر رسانه اجتماعی در تیم بازاریابی خود داشته باشید، پست کردن در کانال های شرکت می تواند یک بار اضافی باشد. مردم اغلب آن را به عنوان یک کار کوچک تصور می کنند، اما نوشتن مداوم پست از ابتدا زمان زیادی می برد.

چرا اجازه نمی دهید نویسنده کارهای زیادی را برای شما انجام دهد؟ با Zaps زیر، می‌توانید از Writer برای ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی برای پست‌های وبلاگ جدید استفاده کنید – چه پس از پست شدن یا از پیش‌نویس. سپس، می‌توانید کپی رسانه‌های اجتماعی Writer را به یک ابزار زمان‌بندی مانند Buffer یا مستقیماً به یک کانال اجتماعی برای ارسال پست ارسال کنید.

و البته، شما نمی خواهید محتوای خود را فقط در یک کانال تبلیغ کنید. با استفاده از این Zaps، می‌توانید پست‌های Writer را از یک سایت رسانه اجتماعی تغییر دهید و آنها را برای دیگری بهینه کنید. دیگر نیازی به کپی و چسباندن محتوا از کانالی به کانال دیگر یا ایجاد تغییرات کوچک بسته به پلتفرم نیست.

اسناد و گزارش ها را خلاصه کنید

آیا تا به حال از چند روز PTO برگشته اید و به طرز باورنکردنی غرق حجم اطلاعاتی شده اید که باید به آنها رسیدگی کنید؟ بین پیام‌های Slack، خلاصه‌های پروژه و جلسات از دست رفته، خواندن و پیگیری همه چیز تقریباً غیرممکن است.

با این گردش‌های کاری، می‌توانید خلاصه‌ای از اطلاعات مهم را بدون توجه به اینکه از کجا آمده ایجاد کنید و آن‌ها را در ایمیل، کانال Slack یا هر کجا که ترجیح می‌دهید به اشتراک بگذارید.

توضیحات محصول تجارت الکترونیک را بنویسید

نوشتن توضیحات محصول کار دشواری است. چیزهای زیادی وجود دارد که می خواهید در مورد یک محصول منتقل کنید و فضای کمی برای انجام آن وجود دارد، بنابراین باید هر کلمه را به حساب بیاورید.

این فشار زیادی است، اما Writer می تواند کمک کند تا بخشی از بار را به دوش بکشد. با Zaps زیر، می توانید اطلاعات Writer را درباره محصول خود از صفحه گسترده یا برنامه پایگاه داده ارسال کنید، سپس از آن بخواهید پیش نویس هایی از توضیحات محصول شما ایجاد کند. از آنجا، می توانید آنها را دوباره در صفحه گسترده خود پست کنید یا مستقیماً به پلت فرم تجارت الکترونیک خود اضافه کنید.

اسکریپت های ویدئویی تولید کنید

تولید ویدئو می تواند یک فرآیند طولانی و زمان بر باشد. از نوشتن فیلمنامه گرفته تا فیلمبرداری، تا ویرایش محصول نهایی، افراد زیادی درگیر هستند و کارهای زیادی باید انجام شود.

هوش مصنوعی می‌تواند با تولید پیش‌نویس‌های اولیه یا حتی اسکریپت‌های آماده، بخشی از بار را از بین ببرد. تولید خودکار اسکریپت های ویدیویی با Zapier می تواند سرعت تولید را به طرز چشمگیری افزایش دهد، که به ویژه با توجه به محبوبیت ویدیوها – به ویژه در پلتفرم های اجتماعی، بسیار مفید است.

با الگوهای Zap زیر، می توانید یک اسکریپت ویدیویی بر اساس Google Doc یا یک کار در ابزار مدیریت پروژه خود ایجاد کنید. Zapier سپس اسکریپت را به یک کار Google Doc یا Asana می فرستد تا آن را بگیرید و استفاده کنید.

همه آن را با Writer و Zapier خودکار کنید

زمان بیشتری را صرف خیره شدن به صفحه خالی مخوف، منتظر الهام گرفتن نکنید. با جفت کردن Writer با Zapier، می توانید به طور خودکار اولین پیش نویس ها یا محتوای آماده را ایجاد کنید و محتوای بازی خود را ارتقا دهید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JWdRHc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *