توییتر ممکن است به زودی به سازمان ها اجازه دهد تا لیست های شغلی را ارسال کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی ممکن است به زودی به سازمان ها اجازه دهد تا لیست های شغلی را ارسال کنند
همراه ما باشید

طبق گزارش‌ها، توییتر در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به سازمان‌های تایید شده اجازه می‌دهد لیست‌های شغلی را در پروفایل خود پست کنند. این ویژگی می تواند به یک حساب تجاری تأیید شده اجازه دهد تا حداکثر پنج لیست شغلی را پست کند و یافتن فرصت های شغلی را برای جویندگان کار آسان و کارآمد می کند.

به طور سنتی، توییتر، که اکنون با نام X تغییر نام داده شده است، بستری برای اشتراک گذاری افکار و عقاید مردم در مورد موضوعات مختلف بوده است. با این حال، پس از تصاحب ایلان ماسک، توییتر با افزودن ویژگی های بیشتر متناسب با نیازهای سازمان، تمرکز بیشتری بر کسب و کار دارد. این پلتفرم اکنون در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام «استخدام توییتر» دیده شده است.

توییتر با اجازه دادن به سازمان‌ها برای ارسال فهرست‌های شغلی، به مرکزی برای جویندگان کار تبدیل می‌شود

استخدام توییتر به سادگی به یک سازمان تأیید شده اجازه می دهد تا حداکثر پنج فرصت شغلی را در نمایه خود پست کند. نیما اوجی محقق اپلیکیشن به اشتراک گذاشته شده است یک اسکرین شات از استخدام توییتر که به وضوح نحوه عملکرد این ویژگی را نشان می دهد. ابتدا، به حساب‌های واجد شرایط اجازه می‌دهد تمام کارهای خود را با اتصال یک سیستم ردیابی متقاضی (ATS) یا فید XML به توییتر وارد کنند.

همانطور که در صفحه مقدمه آمده است، “استخدام توییتر یک ویژگی رایگان برای سازمان های تایید شده برای پست کردن مشاغل، مشخص کردن مشاغل، در نمایه شرکت شما و جذب استعدادهای برتر به موقعیت های باز شما است.” در ماه مه، توییتر Laskie را خریداری کرد که یک پلتفرم تطبیق شغل است. اکنون، می‌توانیم ببینیم که چرا اولین خرید توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک، یک استارت‌آپ مطابق با شغل بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر دوباره محدودیت کاراکتر برای مشترکین پولی را افزایش داد و آن هم به میزان زیادی!

استخدام توییتر اکنون برای برخی از سازمان های تأیید شده در این پلت فرم فعال شده است. آدام رایان، مدیرعامل Workweek، اسکرین شات این ویژگی را به اشتراک گذاشته است مشخصات آن در حالی که مارک زاکربرگ را به دلیل کپی کردن توییتر برشته می کند. لیست مشاغل در زیر “دنبال کننده” و “دنبال کننده ها” در کادرهای مستطیلی ظاهر می شود. البته، سازمان‌های تایید شده در توییتر که قبلاً 1000 دلار ماهانه پرداخت می‌کنند، باید مبلغ اضافی را برای استفاده از استخدام توییتر بپردازند.

بسیاری از کسب و کارها در حال حاضر از توییتر برای تبلیغ برندهای خود و تعامل با مصرف کنندگان استفاده می کنند. اکنون توییتر به لطف اضافه شدن آگهی های شغلی، کانال دیگری را برای تجارت با کارمندان احتمالی ارائه می دهد.

علاوه بر این، پیش بینی می شود که خود توییتر نیز از این قابلیت جدید بهره مند شود. توییتر با معرفی فرصت های شغلی به کاربران دلیل دیگری برای بازدید و ماندن در این پلتفرم می دهد. درآمد بیشتر تبلیغات و شانس بیشتر توییتر برای کسب درآمد از پلتفرم خود می تواند ناشی از این افزایش تعامل باشد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RlpSDN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *