پلیس حذف تابلوی ستاد توییتر را در نیمه راه متوقف کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی پلیس حذف تابلوی ستاد را در نیمه راه متوقف کرد
همراه ما باشید

توییتر روز جالبی را سپری می کند، ابتدا با تغییر رسمی به نام تجاری X و اکنون پلیس سانفرانسیسکو حذف تابلوی توییتر HQ را در نیمه راه متوقف کرده است. اگر امروز زمان زیادی را در سایت سپری کرده اید، احتمالاً قبلاً لوگوی جدید را دیده اید. ایلان ماسک در آخر هفته تایید کرد که توییتر دوباره برند خواهد شد. نام جدید اکنون X است و امروز آن تغییرات را در سنگ قرار داده است. در ابتدا فقط ناپدید شدن لوگوی نمادین پرنده بود. که اتفاقاً ظاهراً لری نام داشت.

لری الان رفته در جای خود، یک حرف عمومی “X” که حتی یک لوگوی اصلی نیست، بلکه اساسا فقط حرف X است. در یونیکد. با این حال، این حتی خنده دارترین قسمت از کارهای ماسک امروزی نیست. زیرا بعد از همه این تغییرات، مطمئناً قدم بعدی تغییر تابلوی شرکت در ساختمان شما خواهد بود. ماسک سعی کرد این کار را انجام دهد و قبل از رسیدن پلیس سانفرانسیسکو و تعطیل کردن عملیات، به حرف “e” رسید. چرا حدس کسی است. اما به نظر می رسد برخی آنلاین فکر می کنند که ممکن است به مجوزها مربوط باشد. یا در این مورد فقدان آن.

پلیس ممکن است حذف تابلوی ستاد توییتر را به دلیل نداشتن مجوز متوقف کرده باشد

این مورد تایید نشده است، اما این ظن این است که ماسک ممکن است مجوز تجهیزات مورد استفاده برای پایین کشیدن تابلو را نداشته باشد. احتمالاً برای اینکه آن تجهیزات در خیابان باشد به مجوز نیاز دارید. و اگر ماسک آن‌ها را به دست نیاورد، منطقی به نظر می‌رسد که فرض کنیم پتانسیل مقامات برای توقف کارها وجود دارد. که به نظر می رسد اتفاق افتاده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هرج و مرج در رسانه توییتر پس از موج جعل هویت تیک آبی

نتیجه نهایی این است که اکنون اکثریت نشانه از بین رفته است. اما همچنان می توانید حرف e و r را در یک طرف ببینید. کل نام تجاری “توئیتر” هنوز در جهت دیگری است.

هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا حذف تابلو از سر گرفته خواهد شد یا خیر وجود ندارد. یا چه زمانی. اما به نظر می رسد که اگر ماسک در مورد حفظ این تغییرات جدی است (او قبلاً چند بار عقب نشینی کرده است)، در یک مقطع زمانی او می خواهد که بقیه علامت حذف شود. در هر صورت، اگر به کل وضعیت فکر کنید، به نوعی خنده دار است.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MEzMch
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *