سامسونگ گوشی آینده و بدون شکاف گلکسی زد فلیپ را به اشتراک گذاشته است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گوشی آینده و بدون شکاف گلکسی زد فلیپ را به اشتراک گذاشته است
همراه ما باشید

به نظر می رسد سامسونگ بالاخره مشکل دیرینه را حل کرده است راه اندازی بدون شکاف دستگاه Samsung Galaxy Z Flip. این دستگاه به همراه چند محصول دیگر این برند تا چند روز دیگر به مرحله راه اندازی می رسد. اما در حالی که طرفداران منتظر این رویداد هستند، سامسونگ با افتخار لولای بدون شکاف دستگاه تاشوی آینده خود را نشان می دهد.

در چند سال گذشته، سامسونگ برای پر کردن شکاف دستگاه‌های تاشو خود با مشکل مواجه بوده است. در حالی که سایر برندهایی که وارد صنعت تاشو می شوند، لولاهای بدون شکاف تولید می کنند، سامسونگ در فراموشی فرو رفته است. در نهایت، غول فناوری کره ای با افتخار اعلام می کند که بالاخره بیدار است و از این واقعیت آگاه است که یک لولای بدون شکاف در یک دستگاه تاشو مهم است.

سامسونگ یکی از آنها را انتخاب کرد صفحات رسمی توییتر برای به اشتراک گذاشتن ویدیویی که نوآوری خود را نشان می دهد. در این ویدیو، کاربران اینترنت می‌توانند گلکسی Z Flip 5 را کاملا صاف ببینند. در چند سال گذشته، با دستگاه‌های مختلف تاشو سامسونگ، این امر قابل دستیابی نبود و طرفداران اکنون هیجان‌زده هستند.

به‌روزرسانی‌ها به دستگاه Samsung Galaxy Z Flip بدون شکاف ارائه می‌شوند

در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 4، جانشین آن تغییرات زیادی را به همراه دارد. اینها فقط مربوط به عملکرد نیستند، بلکه طراحی و فناوری تاشو نیز دارند. بله، طرفداران می‌توانند با گلکسی زد فلیپ 5 که چند روز دیگر عرضه می‌شود، انتظار تغییرات زیادی داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ در تبلیغات گلکسی اس 23 اولترا، خاطرات گلکسی نوت 7 را احیا می کند

سامسونگ لولای دستگاه‌های تاشوی آینده (هر دو فلیپ و فولد) را بهبود بخشیده است و باعث می‌شود تا آن‌ها صاف شوند. این بهبود شکافی را که در طول سال‌ها یکی از ویژگی‌های ثابت دستگاه‌های سری گلکسی Z بوده است، از بین می‌برد. با رویداد آینده سامسونگ Unpacked، این برند ثابت خواهد کرد که یک دستگاه تاشو بدون شکاف امکان پذیر است.

خوب، جامعه فناوری از قبل از این واقعیت آگاه است، اما دیدن سامسونگ از زیر سنگ و پذیرش واقعیت بسیار خوب است. یکی دیگر از ارتقاء قابل توجه در صفحه نمایش جلد خواهد بود، زیرا شاهد افزایش بزرگی در اندازه است. این صفحه نمایش پوششی با اندازه 3.4 اینچ، قابل استفاده تر و کاربردی تر خواهد بود. Motorola Razr+.

در زیر کاپوت، سامسونگ گلکسی زد فلیپ بدون شکاف آینده نیز برخی به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد. با کلیک بر روی آن می توانید با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا شوید این لینک. این دستگاه در کنار گلکسی فولد 5، سری تب اس 9 و سری گلکسی واچ 6 تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VvOfDZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *