مدیر اجرایی Salesforce می‌گوید: «جهان در حال اتمام برنامه‌نویسان است».

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک مدیر اجرایی Salesforce می‌گوید: «جهان در حال اتمام برنامه‌نویسان است».
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توسعه دهندگان در حال کار

گتی ایماژ/ماسکوت

موج اخیر کوچک سازی در شرکت های فناوری مدت زیادی طول نخواهد کشید زیرا تقاضا برای قابلیت های فناوری مانند هوش مصنوعی (AI) و یکپارچه سازی بیشتر می شود.

در حالی که هوش مصنوعی ممکن است به شرکت‌ها کمک کند تا با تقاضای استعدادها مقابله کنند، به‌ویژه وقتی صحبت از کارهای پیش پا افتاده‌تر می‌شود، مهم است که بدانیم تقاضا برای متخصصان ماهر همچنان در حال رشد است.

همچنین: با توسعه دهنده پس از هوش مصنوعی آشنا شوید: خلاق تر، بیشتر متمرکز بر تجارت

این سخن برنت هیوارد، مدیر عامل و مدیر کل بخش MuleSoft Salesforce است. من با هیوارد در گردهمایی اخیر سیلفورس در نیویورک آشنا شدم و او بینش هایی در مورد چشم انداز در حال تکامل برای مهارت های فناوری ارائه داد.

او گفت: «توسعه دهندگان کافی در جهان وجود ندارد. ما قبلاً به سرعت خروج دست یافته‌ایم، جایی که سرعت برنامه‌ها و سرعت فناوری بسیار از توانایی جذب کارکنان فناوری پیشی گرفته است.»

هیوارد گفت که پیچیدگی محیط‌های امروزی نیز به سخت‌تر شدن فشار کمک می‌کند: “دیگر تقریبا غیرممکن است که یک توسعه‌دهنده فول استک باشید. فناوری‌های زیادی وجود دارد. و چه دوره‌هایی را در طول عمر می‌گذرانید تا بدانید همه این موارد چگونه کار می‌کنند؟ “

داده های استخدامی اخیر ادعاهای هیوارد را تأیید می کند. تحلیلگران Deloitte در وال استریت ژورنال گزارش دادند: “طبق داده های اداره آمار کار، تقاضا برای استعدادها، به ویژه افراد دارای مهارت های فناوری، همچنان مطلوب است.” برای کارمندان در بخش اطلاعات و فناوری، تقاضا به ویژه قوی است. در ژانویه 41,000 نفر بیشتر از اخراج ها استخدام شدند و 99,000 فرصت شغلی ایجاد شد.”

همچنین: به گفته پلتفرم یادگیری، ChatGPT بیشترین مهارت فنی در نیروی کار است

در حالی که فناوری‌های نوآورانه هوش مصنوعی و اتوماسیون ممکن است به این معنی باشد که کسب‌وکارها به استعدادهای بسیار توانمندتری نیاز دارند، این فناوری‌های نوظهور می‌توانند به کاهش کمبود مهارت‌ها نیز کمک کنند. به گفته هایوارد، هوش مصنوعی و اتوماسیون می توانند وظایف یکپارچه سازی سطح پایین و خسته کننده را انجام دهند و وظایف توسعه دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات را به “بازبینی و اعتبار سنجی نقشه برداری” ارتقا دهند.

به عنوان بخشی از این فرآیند غنی‌سازی مهارت‌ها، او گفت که هوش مصنوعی به یکسان کردن زمین بازی کمک می‌کند و دانش پیشرفته را در اختیار همه سازمان‌ها قرار می‌دهد: «ما آن را در کم‌کد، بدون کد و حتی پروکد پیدا خواهیم کرد. سناریوها، ما بهترین دانش را به همه می‌دهیم.”

همچنین: من از ChatGPT برای نوشتن همان روال در این ده زبان برنامه نویسی مبهم استفاده کردم

در عین حال، استعداد انسان برای اجرا کلید خواهد ماند. او گفت: «نمی‌دانم آیا هرگز جایگزین با دانش‌ترین و عمیق‌ترین توسعه‌دهنده‌ای که شما دارید خواهد شد یا خیر. “پسر، چه فرصتی برای یکسان کردن زمین بازی برای رساندن کمترین مخرج مشترک به میانه. خطاهای کمتری خواهید داشت، مشکلات کمتری خواهید داشت و می توانید مقیاس را به طور موثرتری بسازید.”

هیوارد گفت که چالش برای شرکت‌ها – و اینجاست که استعدادهای فناوری همچنان در تقاضای بالا باقی خواهند ماند – “نیاز به اتصال الگوهای پشتیبان، یکپارچه‌سازی طرفدار توسعه‌دهنده و سیستم‌های خودکار با محرک‌های جدیدتر جریان کار مبتنی بر وظیفه است. دنیا در حال ترکیب شدن است. در حالی که جهان از نظر مقیاس توسعه‌دهندگان رو به اتمام است، افراد بسیار باهوشی در دنیا رشد می‌کنند که از برنامه‌ها استفاده می‌کنند و مدل داده‌ها را می‌شناسند. وقتی این دنیاها گرد هم می‌آیند، شاهد یک تغییر پارادایم بسیار قدرتمند هستیم.”



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/esT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *