بهترین مانیتورهای بازی سامسونگ – جولای 2023

زمان مطالعه: 8 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین مانیتورهای بازی – جولای 2023
همراه ما باشید

سامسونگ برخی از بهترین مانیتورهای بازی روی کره زمین را تولید می کند، و اگرچه آنها تنها گزینه خوب نیستند، سخت است استدلال کنیم که آنها یکی از رقبای برتر نیستند و ارزش توجه و پول شما را دارند.

بسیاری از مانیتورهای سامسونگ که برای بازی طراحی شده اند دارای ویژگی های پیشرفته هستند. با هدف افزایش تجربه بازی از طرق مختلف. چه استفاده از پورت های HDMI 2.1 و نرخ نوسازی متغیر باشد، چه عناصر دیگری مانند پنل های 4K یا دوگانه 4K Mini-LED و نرخ تازه سازی بالا.

در حالی که همه مانیتورهای گیمینگ سامسونگ این مشخصات را ندارند، اکثر آنها چیزی برای ارائه دارند. اما کدام مانیتورهای گیمینگ سامسونگ بهترین هستند و اگر روی سامسونگ تنظیم شده اید، کدام یک را باید انتخاب کنید؟ ما بهترین مدل‌هایی را که سامسونگ می‌سازد گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم انتخاب‌هایتان را محدود کنید.

اینها طیف گسترده ای از قیمت ها و ویژگی ها را پوشش می دهند. بنابراین باید برای هر بودجه چیزی وجود داشته باشد.

بهترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

Odyssey Neo G7 43″

سامسونگ 43 اینچ Odyssey Neo G7

قیمت: 799.99 دلار

از کجا بخریم: بهترین خرید

ما قصد داریم کار را با چیزی شروع کنیم که فکر می کنیم نه تنها یکی از بهترین مانیتورهای بازی است که سامسونگ می سازد، بلکه بهترین مانیتور بازی که سامسونگ می سازد. Odyssey Neo G7 43. چرا فکر می کنیم این بهترین مدلی است که شرکت ارائه می دهد؟ خوب به چند دلیل این یک پنل Mini-LED 43 اینچی با وضوح 4K، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز است.

اکنون این سریعترین نرخ تازه سازی نیست. و اگر می‌خواهید نرخ تازه‌سازی سریع‌تری داشته باشید، گزینه‌های دیگری در اینجا وجود دارد. اما، اگر با 144 هرتز خوب هستید، با این مدل پاداش های زیادی دریافت می کنید. مانند نسبت تصویر 16:9 و 2 پورت HDMI 2.1 و همچنین یک پورت DisplayPort 1.4. نسبت تصویر و پورت‌ها این مانیتور بازی را برای افرادی که هم رایانه‌های شخصی بازی و هم کنسول‌هایی مانند PS5 یا Xbox Series X دارند، به یک مانیتور بازی عالی تبدیل می‌کند. هر دو از HDMI 2.1 بهره می‌برند.

و نسبت تصویر به این معنی است که وقتی از کنسول استفاده می کنید، تصویر کل صفحه را پر می کند. بدون نوار سیاه در طرفین مانند مانیتورهای فوق عریض. با این حال، در صورت تمایل، مانیتور از تغییر به نمای بازی فوق عریض با نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می کند. که واقعاً برای بازی های رایانه شخصی عالی است. همچنین یک صفحه نمایش مات است، بنابراین خیره کننده کم است. در نهایت، آن را با قیمت بسیار خوب در دسترس است. به طور معمول 999.99 دلار است، اما Best Buy آن را با 300 دلار تخفیف ارائه می دهد. که این را دزدی می کند.

Odyssey G51C 32 اینچ

Odyssey G51C 32

قیمت: 229.99 دلار

از کجا بخریم: بهترین خرید

آیا به دنبال چیزی بیشتر در مورد پایان بودجه هستید؟ Odyssey G51C 32 اینچی تقریباً با قیمت 299.99 دلاری خود به فروش می رسد. برای این کار شما یک صفحه نمایش QHD در اندازه 32 اینچی، نرخ تازه سازی 165 هرتز و سازگاری با AMD FreeSync Premium دریافت می کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ در تبلیغات گلکسی اس 23 اولترا، خاطرات گلکسی نوت 7 را احیا می کند

این نمایشگر همچنین دارای نسبت تصویر 16:9 است، بنابراین این مانیتور هم برای رایانه و هم برای کنسول مناسب خواهد بود. با این حال، فقط با پورت های HDMI 2.0 ارائه می شود، بنابراین از مزایای HDMI 2.1 مانند Neo G7 43 اینچی برخوردار نخواهید شد. اما صادقانه بگویم که این یک معامله بزرگ برای استفاده از کنسول نیست.

وقتی صحبت از آن به میان می‌آید، این یک مانیتور واقعا مناسب با قیمت حدود 300 دلار است. برای اینکه چیز خوبی برای بازی به دست آورید، لازم نیست بانک را بشکنید.

کشتی اودیسه

مانیتور گیمینگ Odyssey Ark سامسونگ 2

قیمت: 2499.99 دلار

از کجا بخریم: بهترین خرید

پس از آن کشتی اودیسه است. این پسر بزرگ و گران ترین مانیتور در این لیست است. و در حالی که جالب است، اما کاربردی ترین نیست. اگر پول دارید و می‌خواهید دلار بالایی را برای یک مانیتور گیمینگ ممتاز خرج کنید، Ark را در نظر بگیرید.

این یک پنل 4K دوگانه 55 اینچی با نرخ رفرش 165 هرتز، فناوری Mini-LED کوانتومی برای پنل، و منحنی 1000R برای احساس فوق‌العاده فراگیر در بازی‌های شما است.

بسیاری از ویژگی های واقعا جالب و جذاب در این مورد وجود دارد. مانند حالت کابین خلبان که به شما امکان می دهد صفحه را عمودی بچرخانید و در این جهت بازی کنید. در این حالت، می توانید صفحه نمایش را به چند نمایشگر با اندازه کوچکتر تقسیم کنید. بنابراین می توانید بازی خود را که در حال انجام آن هستید بر روی یک نمایشگر در وسط داشته باشید و نمایشگرهای دیگری در بالا و پایین داشته باشید. اگر به دنبال نکات و شاید یک فیلم در صفحه نمایش دیگر هستید، یک راهنما ویدیوی یوتیوب را دوست دارید.

از دیگر ویژگی‌های خوب می‌توان به کنترل از راه دور Ark و البته باز هم نسبت تصویر 16:9 برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی بسیار عالی است. به علاوه پورت ها HDMI 2.1 هستند. تمام آنچه گفته شد، گران است. اگر پولی برای خرج کردن دارید و از خرج کردن آن ناراحت نیستید، یک انتخاب عالی است.

کشتی اودیسه

Odyssey Neo G9

سبک زندگی Odyssey Neo G9 1

قیمت: 1999.99 دلار

از کجا بخریم: بهترین خرید

یکی دیگر از مانیتورهای بازی واقعا عالی اگر می خواهید پول بیشتری خرج کنید Odyssey Neo G9 است. این مدلی نیست که سامسونگ در نمایشگاه CES با نمایشگر دوگانه 4K معرفی کرد. اما به جای مدل قدیمی تر از سال 2021. دارای یک پنل فوق عریض 49 اینچی با وضوح 4K است.

همچنین دارای نرخ تجدید 240 هرتز است. نکته ای که در اینجا باید به خاطر داشته باشید این است که اگر می خواهید بازی ها را با وضوح 4K با نرخ تازه سازی آن بالا اجرا کنید، به یک رایانه شخصی زیبا نیاز دارید. در غیر این صورت ممکن است نیاز داشته باشید که گرافیک خود را در بازی‌ها کاهش دهید یا با نرخ تازه‌سازی پایین‌تر مواجه شوید. این واقعاً با روشی که با سایر مانیتورها کار می کند تفاوتی ندارد. اما اینجا به دلیل اندازه مانیتور بیشتر به چشم می آید.

از همه اینها که بگذریم، اگر رایانه شخصی برای استفاده حداکثری از آن دارید، Odyssey Neo G9 بازی ها را خیره کننده جلوه می دهد. این مانیتور نیز به فروش می رسد و از قیمت اصلی آن 2299.99 دلار کمتر است.

Odyssey Neo G9

Odyssey G5 34″

Samsung Odyssey G5 Prime Day

قیمت: 549.99 دلار

از کجا بخریم: بهترین خرید

اگر به دنبال چیزی فوق عریض هستید اما تمایلی به خرج کردن 1800 دلار ندارید، Odyssey G5 34 اینچی یک مانیتور فوق عریض با کسری از قیمت است. رزولوشن از 4K به QHD و نرخ رفرش از 240 هرتز به 165 هرتز کاهش می یابد. اما آنها هنوز قابل احترام هستند و واقعاً مانیتور برای بازی ها بسیار خوب است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ سری گلکسی S22 را با به‌روزرسانی ماه جولای در ایالات متحده درمان می‌کند

این همچنین یک مانیتور منحنی است، بنابراین شما بخشی از آن حس همهجانبه را در بازی های خود دریافت می کنید. دارای پایه بسیار وحشتناکی است، اما نمایشگر آن عالی است. بنابراین اگر به دنبال این مدل هستید، پیشنهاد می کنیم آن را نصب کنید. تنها شکایت دیگری که با این یکی داشتیم این بود که روشنایی می تواند بالاتر باشد. به غیر از این دو مورد، عالی است. مخصوصا با 400 دلار.

Odyssey G3 24″

Odyssey G3 24

قیمت: 149.99 دلار

از کجا بخریم: بهترین خرید

گاهی اوقات شما به تعداد زیادی زنگ و سوت یا چیزهای فانتزی نیاز ندارید. شما فقط یک گزینه مناسب می خواهید که به خوبی کار کند و کار را انجام دهد. وارد مانیتور گیمینگ Odyssey G3 24 اینچی سامسونگ شوید. پانل 24 اینچی کوچکتر به این معنی است که در فضای جمع و جورتری قرار می گیرد و برای میزهای کوچکتر مناسب است.

رزولوشن فقط Full HD است اما مانیتور با نرخ تازه سازی 165 هرتز عرضه می شود. و واقعاً، Full HD برای اکثر بازی ها کاملاً خوب به نظر می رسد. در واقع، به نظر ما نرخ تازه سازی بهتر از وضوح بالا مهم تر است. وقتی می توانید هر دو را داشته باشید عالی است. اما اگر مجبورید انتخاب کنید و اغلب وقتی وارد مانیتورهای بودجه می شوید این کار را انجام می دهید، نرخ تازه سازی هر بار کیک را می گیرد.

این مانیتور همچنین از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می کند و دارای پورت HDMI و DisplayPort است. بنابراین، اگر هر دو را دارید، می توانید یک رایانه شخصی و یک کنسول را وصل کنید.

Odyssey G40B 27 اینچی

Odyssey G40B 27

قیمت: 279.99 دلار

از کجا بخریم: بهترین خرید

یکی دیگر از گزینه های بودجه بسیار مناسب، Odyssey G40B است. این اندازه صفحه نمایش را به 27 اینچ افزایش می دهد و رزولوشن آن را در فول اچ دی نگه می دارد و نرخ تازه سازی را تا 240 هرتز افزایش می دهد. اگر می‌خواهید نرخ تازه‌سازی سریع‌تری داشته باشید اما نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، در اینجا نمی‌توانید اشتباه کنید.

دارای پشتیبانی و پشتیبانی اصلی G-Sync از AMD FreeSync Premium است، و دارای زاویه دید وسیع با نسبت تصویر 21:9 است، بنابراین در بازی های رایانه شخصی خود بیشتر روی صفحه نمایش می بینید.

اودیسه جی 9

جمعه سیاه سامسونگ Odyssey G9

قیمت: 1399.99 دلار

از کجا بخریم: سامسونگ

تکمیل کننده لیست ما، Odyssey G9 قدیمی تر است. هنوز هم چیزهای زیادی در مورد این یکی وجود دارد که باید آن را دوست داشت، که مهم ترین آنها این است که 700 دلار ارزان تر از Neo G9 است. اما با این مدل شما همان پنل 49 اینچی، همان نرخ رفرش 240 هرتز را نیز دریافت می کنید و پنل DQHD است.

یکی از تفاوت های اصلی این است که این مدل HDR1000 است در حالی که Odyssey Neo G9 HDR2000 است. این مدل در مقابل مینی ال ای دی مانند Neo G9 نیز QLED است. اما به طور کلی شما یک تجربه تقریبا مشابه خواهید داشت. و با هزینه بسیار کمتر.

اودیسه جی 9

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RdSvBh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *