چرا تحقیق کلمات کلیدی هنوز بخش مهمی از موفقیت در سئوی شماست؟

چرا تحقیق کلمات کلیدی هنوز بخش مهمی از موفقیت در سئوی شماست؟

قرار گرفتن در صفحه اول و نتایج اول گوگل  برای جستجوی کاربر  در گوگل یک آرزوی مقدس است. ( باور کنید شوخی نمیکنم d: )

وقتی گوگل وب‌سایت‌هایی را با رتبه‌بندی در نتایج جستجو مرتب می‌کند، بهترین منطقی که استفاده می‌کند این است که بهترین در میان همه پاسخ‌ها در اولویت قرار می‌گیرد.

در نهایت نتیجه ای را به دست می دهد که وب سایت ها را به ترتیب اهمیت برای یک جستجوی خاص در بالای SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) قرار می دهد. و این دلیل اصلی است که گوگل شروع به کار بر روی نمودارهای دانش خود کرد.

به طور خلاصه، در ایجاد یک پایگاه داده چندگانه، گوگل می‌خواهد درک بهتری از نحوه ارتباط کلمات جستجوی مختلف یا پیوندهایی به یکدیگر داشته باشد تا مرتبط‌ترین سایت‌ها را به کاربران نشان دهد.

به عنوان مثال، کلمه کلیدی “مشتری” تنها با یک سیاره در منظومه مرتبط نیست، بلکه می تواند به معنای پادشاه خدایان باشد که جوو نیز نامیده می شود.

تقریباً چیزی معادل زئوس یونانی، مشتری یکی از جوانان زحل بود.

 

 

با این حال، گوگل ابتدا وب‌سایت‌هایی را که با زمین مرتبط هستند را نمایش می‌دهد، که احتمالاً از فراوانی جستجوهای مشابه پشتیبانی می‌کند.

به نظر می رسد اکثر جستارهای جستجوی حاوی کلمه “مشتری” با زمین مرتبط است، نه اسطوره ای که معمولاً شناخته شده نیست. با این حال، ترافیک ایجاد شده توسط اصطلاحات مربوط به سیاره به طور چشمگیری از ترافیک عبارات مربوط به اساطیر بیشتر است.

این مثال نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که چرا می‌خواهید قبل از ایجاد یا شروع هر محتوا، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را امتحان کنید. تجزیه و تحلیل وب سایت هایی که در حال حاضر در Google برای عبارات جستجوی هدفمند شما ظاهر می شوند به فرد کمک می کند تا هدف جستجوی کاربران را درک کند.

تغییر یا جابجایی از یک مطابقت 100٪ به موضوعات گسترده تر، محتوای شما را نسبت به هدف جستجوی کاربر مقدس تر می کند.

استفاده از تطابق دقیق کلمات کلیدی برای تشکیل رتبه محتوا برای یک عبارت جستجوی مربوطه توسط رویکرد قدیمی سئو مورد نیاز است.

پس از راه‌اندازی سیستم یادگیری ماشینی RankBrain و به‌روزرسانی مرغ مگس خوار گوگل در سال‌های 2015 و 2013، زمینه و معنای معنایی یک تحقیق (در برابر یک کلمه خاص در عبارت کلیدواژه) مورد توجه قرار گرفت.

با این حال، سیستم رتبه‌بندی جدید باعث ایجاد یک روش جایگزین در سئو شد، و محتوا به معنای آن موضوعات تخصصی و زمینه جستجو است که به‌جای استفاده از محتوای کلیدی خاص، آن را به طور کامل و دقیق توصیف می‌کند.

محتوا ضروری است، اما ارزان نیست

گاهی اوقات، وبلاگ نویسان سعی می کنند به طور منظم محتوا ایجاد کنند، شاید برای وبلاگ، وب سایت یا خبرنامه شما، ممکن است تصور کنید که تولید مداوم مقالات با کیفیت بالا چقدر می تواند دشوار باشد. معمولاً زمان زیادی را صرف می کند، تلاش زیادی می کند و به تخصص بالایی از جمله استفاده مناسب از زبان انگلیسی نیاز دارد.

اما با این حال، در صورتی که کسب و کار آنلاین شما باید به جایی برسد، ایجاد محتوا بسیار ضروری است.

همه ما می دانیم که هدف جستجو نیز باید در نظر گرفته شود زیرا برخی از پرس و جوها به سادگی نیاز به مقاله جامع ندارند، اما به پاسخ های کوتاه نیاز دارند.

برای درک و تشخیص تفاوت بین این دو رویکرد، اجازه دهید نگاهی به کلمات کلیدی زیر بیندازیم.

به عنوان مثال، اگر وب‌سایتی وجود دارد که می‌خواهد برای دوربین‌های عکاسی قدیمی، دوربین‌های عتیقه، از کجا یک دوربین قدیمی، دوربین‌های قدیمی، دوربین عکاسی قدیمی در فروش، نحوه تعمیر دوربین قدیمی و غیره رتبه‌بندی کند. با مدرسه قدیمی. با رویکرد، مشکل باید بتواند چندین قطعه از محتوای حاوی هر یک از کلمات کلیدی هدفمند و تصویر شده را ایجاد کند.

مشکلی که در این رویکرد مشاهده می شود این است که بعید است که چنین محتوایی توسط گوگل یا موتورهای جستجو جامع در نظر گرفته شود.

برای تجزیه و تحلیل اهداف جستجوی کاربر که به دنبال یک کلمه کلیدی خاص است، با رویکرد جدید، باید به «پشت کلمات» نگاه کنید.

برای مثال، «دوربین‌های قدیمی»، «دوربین‌های عتیقه» و «دوربین عکس قدیمی» ممکن است توسط فردی که عموماً به تجهیزات عکاسی قدیمی علاقه دارد جستجو شود. در این مورد، ممکن است نیاز به صفحه‌ای مانند ویکی داشته باشید که محبوب‌ترین دوربین‌های عکاسی قدیمی را همراه با توضیحات آنها ذکر کند.

همچنین، «خرید قطعات دوربین قدیمی»، «چگونه یک دوربین قدیمی را تعمیر کنیم» و «قطعات دوربین قدیمی» احتمالاً توسط شخصی که کنترل یک دوربین قدیمی را که نیاز به تعمیر دارد، جستجو و جستجو می‌کنند.

در این مورد، یک راهنمای دقیق در مورد اجزای دوربین‌های قدیمی با راهنمایی در مورد نحوه تعمیر آنها می‌تواند برای جستجوهای بخش جستجو شود.

در خاتمه، ارضای هدف جستجوی کاربر لزوماً به معنای گنجاندن یک کلمه کلیدی دقیق در محتوای شما نیست. در عوض، باید روی حوزه معنایی یا یک موضوع کلی تمرکز کنید، جایی که این کلمات کلیدی به آن تعلق دارند زیرا این همان چیزی است که مخاطب در واقع به آن علاقه دارد.

ایجاد گروه های معنایی از کلمات کلیدی شناخته شده خود و ایجاد محتوای عمیق در اطراف آن برای یافتن موضوعات به شما کمک می کند بیشترین ترافیک را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

در اینجا ریسک دیگری در سرمایه گذاری در تولید محتوا برای کلمات کلیدی و موضوعاتی وجود دارد که به سادگی بیش از حد رقابتی هستند.

اینها می توانند شامل عباراتی مانند “SEO” تا کلمات کلیدی کمی طولانی تر باشند که به دلیل پتانسیل درآمد (به خرید کلمات کلیدی فکر کنید) مانند “خرید SLR دیجیتال” دارای ویژگی های رقابتی هستند.

SERP برای آن کلمات کلیدی معمولاً توسط دامنه های بسیار معتبر اشغال می شود و فضای کمی برای مخاطبان جدید باقی می گذارد.

برای اجتناب از این خطر، باید مکان یا جستجو کنید که کدام یک از عبارت‌های جستجو معمولاً در حال حاضر بیشتر جستجو می‌شود و درک کنید که رتبه‌بندی آن چقدر دشوار است. Google Keyword Planner یک ابزار رایگان عالی برای تحقیق کلمات کلیدی است، به این معنا که به شما امکان می دهد نه تنها محبوبیت یک کلمه خاص را ببینید، بلکه نشان می دهد که رتبه بندی برای آن چقدر دشوار است.

در این مکان، وب‌سایت‌هایی مانند Moz یا Backlinko معمولاً به سختی می‌توانند از رتبه بالاتری برخوردار شوند، و این دلیل عمده‌ای است که چرا آشنایی با رقبای شما مقدس است.

حتی اگر یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی می گوید که سطح رقابت متوسط ​​است، اما هنوز باید دقیقاً بداند که در مقابل چه کسی قرار دارید یا برای ارزیابی شانس خود ایستاده اید.

توجه داشته باشید:

هنگامی که تازه شروع به کار می کنید، رتبه بندی کلمات کلیدی طولانی تر را آسان تر خواهید یافت.

کلمات کلیدی دم بلند کلمات کلیدی طولانی تری هستند. به عنوان مثال، به جای کلمه کلیدی (یا عبارت جستجو) متشکل از 1 یا 2 کلمه، ممکن است بخواهید به دنبال عباراتی حاوی 3-5 کلمه باشید.

این توضیح باید به شما کمک کند تا درک بهتری داشته باشید که چرا تحقیق کلمات کلیدی برای موفقیت سئو بسیار مهم است.

این مقاله را دوست داشتید؟  در قسمت نظرات مجله هشت پیک نکات مورد نظر خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.