سامسونگ آپدیت ژانویه 2023 را برای گلکسی A33 5G و A30 منتشر کرد + دانلود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

به‌روزرسانی امنیتی ژانویه 2023 برای چند هوشمند میان‌رده گلکسی منتشر شده است. این شرکت آخرین پچ امنیتی را برای گلکسی A33 5G و مدل 2019 در همین خط تولید یعنی Galaxy A30 منتشر کرده است. این عرضه در حال حاضر محدود به بازارهای منتخب است، اما ممکن است به زودی انتشار گسترده‌تری ارائه شود.

از زمان نگارش این مقاله، نسخه SMR ژانویه (انتشار نگهداری امنیتی) برای گلکسی A33 5G تنها در سرزمین مادری سامسونگ، کره جنوبی در دسترس است. واحدهای تمام اپراتورهای بی سیم در کشور در حال دریافت به روز رسانی جدید هستند. شماره ساخت آخرین نسخه سیستم عامل A336NKSS2BWA2 است. دستگاه در اینجا چیز دیگری دریافت نمی کند. این به‌روزرسانی فقط وصله‌های آسیب‌پذیری این ماه را ارائه می‌کند.

از سوی دیگر، گلکسی A30 در ابتدا به‌روزرسانی امنیتی ژانویه را در آسیا دریافت می‌کند. عرضه در هند، سریلانکا و چند کشور دیگر در منطقه با نسخه سیستم عامل A305FDDS6CWA3 آغاز شده است. یک بار دیگر، هیچ تغییری برای کاربر وجود ندارد. سامسونگ چیزی به جز وصله‌های آسیب‌پذیری که بخشی از SMR ژانویه هستند برای این دستگاه میان‌رده قدیمی در نظر نمی‌گیرد.

گلکسی A33 5G و Galaxy A30 به‌روزرسانی ژانویه را در برخی بازارها دریافت می‌کنند

آخرین به روز رسانی برای Galaxy A33 5G و Galaxy A30 ممکن است به بازارهای دیگر برسد یا نرسد. ما می گوییم “ممکن است” زیرا هیچ یک از مدل ها برای وصله های امنیتی ماهانه واجد شرایط نیستند. اولی سال گذشته شروع به کار کرد و از روز اول در برنامه سه ماهه قرار گرفت (هر سه ماه یک بار). این دومی در عین حال اکنون تقریباً چهار ساله است. در اوایل سال 2019 وارد شد و در ابتدا به‌روزرسانی‌های فصلی را دریافت کرد. با این حال، دستگاه از آن زمان به وصله های امنیتی دوسالانه (دو به روز رسانی در یک سال) حذف شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه پردازنده گوشی اندرویدی خود را بررسی کنیم

این اساساً به این معنی است که سامسونگ ممکن است از چند نسخه امنیتی برای این تلفن‌ها در برخی بازارها صرف نظر کند. به‌روزرسانی ژانویه ممکن است جایی به آنها نرسد، زیرا کاربران در برخی مناطق مستقیماً نسخه فوریه یا مارس را دریافت می‌کنند. گلکسی A33 5G حداقل تا سه سال دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند و چند نسخه دیگر از سیستم‌عامل اندروید نیز در راه است. در همین حال، گلکسی A30 آخرین مراحل خود را پشت سر می گذارد و به زودی پشتیبانی رسمی سامسونگ را از دست خواهد داد. در بهترین حالت ممکن است یک به روز رسانی امنیتی دیگر دریافت کند.

اگر از یکی از این گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را از برنامه تنظیمات بررسی کنید. به منوی به روز رسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید. اگر امروز هیچ به‌روزرسانی را نمی‌بینید، چند روز دیگر دوباره بررسی کنید.

جدیدترین آپدیت A30 را میتوانید از اینجا دانلود کنید

جدیدترین آپدیت A33 را میتوانید از اینجا دانلود کنید

4.6/5 - (19 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pVt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *