چگونه بررسی کنیم که کدام نسخه نرم افزار Xbox را اجرا می کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه بررسی کنیم که کدام نسخه نرم افزار Xbox را اجرا می کنید همراه ما باشید

مایکروسافت رابط کاربری جدید Xbox Home را معرفی کرده است و شروع به عرضه برای گیمرها کرده است. برای دسترسی به این به‌روزرسانی، یا بررسی اینکه ممکن است ناخواسته آن را داشته باشید، باید بررسی کنید که کدام نسخه نرم‌افزار Xbox را اجرا می‌کنید. در اینجا چگونه است.

Xbox Home به زودی به‌روزرسانی شده است و بالاخره در افق است. Xbox یک منوی دسترسی سریع جدید برای ناوبری سریعتر، فضای بیشتر برای نمایش پس زمینه و گزینه ای برای پس زمینه شما برای مطابقت با آخرین بازی شما اضافه می کند. هدف این به‌روزرسانی بهبود اکتشاف بازی، امکان پین کردن گروه‌های انتخاب‌شده، ردیف جدید به‌روزرسانی‌های دوستان و انجمن و در نهایت، کانون توجه جدید Watch & Listen برای برنامه‌های سرگرمی است.

مگر اینکه در برنامه Xbox Insider نباشید، فقط باید منتظر بمانید تا این مورد روی کنسول شما ظاهر شود. اما، چه در رابطه با رابط کاربری جدید Xbox Home یا دلیل دیگری برای بررسی نسخه نرم افزار Xbox که در حال اجرا هستید، ساده و آسان است. این راهنمای مستقیم ما است.

آنچه شما نیاز دارید:

نسخه کوتاه

  • Xbox خود را روشن کنید و به تنظیمات بروید
  • به سیستم بروید
  • اطلاعات کنسول را باز کنید
  • نسخه سیستم عامل را بخوانید
  1. مرحله
    1

    Xbox خود را روشن کنید و به تنظیمات بروید

    کنسول Xbox خود را روشن کنید و به تنظیمات بروید، که در گوشه سمت راست بالا در اینجا مشاهده می شود.به تنظیمات ایکس باکس خود بروید

  2. مرحله
    2

    به سیستم بروید

    اکنون منوی تنظیمات باز است، از سمت چپ گزینه System را انتخاب کنید.به سیستم بروید

  3. مرحله
    3

    اطلاعات کنسول را باز کنید

    اطلاعات کنسول را از منوی تنظیمات سیستم انتخاب کنید.Console info را از منوی System انتخاب کنید

  4. مرحله
    4

    نسخه سیستم عامل را بخوانید

    اکنون می توانید نسخه فعلی سیستم عامل کنسول خود را ببینید. اگر 10.0.22621.4918 باشد، در نسخه ای با رابط کاربری جدید Xbox Home موجود نیستید.نسخه سیستم عامل را بخوانید

سوالات متداول

چگونه می توان به روز رسانی سیستم را در ایکس باکس بررسی کرد؟

برای اینکه ببینید آیا به‌روزرسانی در دسترس دارید، به تنظیمات، سپس سیستم‌ها و سپس به‌روزرسانی‌ها بروید. پس از آن می توانید یک به روز رسانی را دانلود کنید اگر در دسترس شما باشد.

جدیدترین نسخه سیستم عامل ایکس باکس چیست؟

نسخه فعلی برای اکثر کاربران 10.0.22621.4918 است. اما، نسخه جدیدتری در دسترس کسانی است که به آخرین نسخه به‌روزرسانی دسترسی دارند، که دارای رابط کاربری جدید Xbox Home است.

امیدواریم از این مقاله چگونه بررسی کنیم که کدام نسخه نرم افزار Xbox را اجرا می کنید مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/roBYtD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *