در طول روز پرایم در محصولات شارژ Anker صرفه جویی زیادی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز، برای روز پرایم، Anker یک تن از محصولات شارژ خود را تخفیف می‌دهد که شامل شارژر، کابل و موارد دیگر می‌شود. بنابراین امروز یک روز عالی برای خرید یک یا دو شارژر جدید است. شما هرگز نمی توانید شارژرهای زیادی داشته باشید. این چیزی است که امروز در فروش است:

متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از شارژرهای محبوب GaN Anker امروز در فروش هستند. بنابراین اگر به دنبال صرفه جویی در شارژر یا بسته باتری GaN بوده اید، اکنون روز آن است که این کار را انجام دهید. GaN یک فناوری واقعاً خوب برای استفاده در حال حاضر است، زیرا منجر به شارژرها و باتری‌های کوچک‌تر می‌شود. این به این دلیل است که به جای سیلیکون از نیترید گالیوم برای خنک کردن داخل استفاده می کند. که از فضای کمتری استفاده می کند و آن را با کارایی بیشتری خنک می کند. بسیاری از شارژرهای جدیدتری که در حال عرضه هستند، از GaN استفاده می کنند.

Anker همچنین تعدادی از هاب USB خود را در این معامله امروز در دسترس دارد. Anker 332 یکی از آن‌هایی است که پورت‌های USB-C و USB-A و همچنین پورت HDMI را برای اتصال به نمایشگر ارائه می‌کند. و فقط به 24.49 دلار کاهش یافته است که در اینجا قیمت فوق العاده ای است.

در نهایت پاور بانک Anker 737 وجود دارد. این یکی از بسته های باتری مورد علاقه ما است، اما ارزان نیست. حتی با تخفیف 33٪ هنوز 99 دلار است. این یک بسته باتری با ظرفیت 24000 میلی آمپر ساعت است که نمایشگر کاملی در دسترس دارد. بنابراین می توانید میزان دقیق برق مصرفی و درصد باقیمانده را مشاهده کنید. بنابراین دیگر از چهار چراغ LED حدس نمی زنیم.

اینها فقط برخی از موارد بسیار زیاد هستند معاملات روز پرایم آمازون امروز در دسترس است، و شما می توانید اطلاعات بیشتری را در اینجا بررسی کنید. اگر به نسخه آزمایشی رایگان Amazon Prime نیاز دارید، می توانید آن را دریافت کنید اینجا (دانشجویان 6 ماه رایگان دریافت می کنند، اینجا).

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zoz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *