به‌روزرسانی ژانویه 2023 برای Galaxy Z Fold 3 و Flip 3 بدون قفل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

دیروز، سامسونگ نسخه‌های قفل شده گلکسی Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را به وصله امنیتی ژانویه 2023 اندروید در ایالات متحده به‌روزرسانی کرد. یک روز بعد، به‌روزرسانی امنیتی جدید برای واحدهای قفل‌شده کارخانه دو تاشو در دسترس است. آخرین نسخه SMR (انتشار نگهداری امنیتی) قبلاً به چندین دستگاه گلکسی دیگر در سراسر جهان رسیده است.

کاربران با گلکسی زد فولد 3 قفل نشده در ایالات متحده، به‌روزرسانی جدید را با نسخه سیستم‌افزار دریافت می‌کنند F926U1UEU2EWA2. که برای آنلاک گلکسی زد فلیپ 3 واحد است F711U1UEU3EWA2 (از طریق). به نظر می رسد این به روز رسانی در ابتدا به چند شرکت مخابراتی محدود می شود. اما، زمان زیادی است که سامسونگ به طور گسترده SMR ژانویه را برای دو ایالتی تاشو ۲۰۲۱ عرضه کند.

بعید است که آخرین به روز رسانی برای گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 تغییرات عمده ای را برای کاربر ایجاد کند. ممکن است چند رفع اشکال و بهینه سازی وجود داشته باشد، اما انتظار هیچ ویژگی جدیدی را نداشته باشید. سامسونگ فقط وصله‌های آسیب‌پذیری این ماه را برای دوتایی تاشو ارائه می‌کند. این شرکت قبلاً فاش کرده است که SMR ژانویه بیش از 70 آسیب پذیری را اصلاح می کند. در حالی که هیچ یک از آنها برچسب “بحرانی” نداشتند، حدود 60 وصله در این ماه دارای شدت “بالا” بودند. بنابراین، شما باید این به روز رسانی امنیتی را در اسرع وقت نصب کنید.

تا آنجا که به ویژگی‌های جدید مربوط می‌شود، این دستگاه‌ها از به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 تازه می‌آیند. این مجموعه خوبی ها از جمله طراحی مجدد رابط کاربری جزئی و انیمیشن های سیستمی روان تر را به ارمغان آورد. هر دو گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 به زودی One UI 5.1 را با چند ویژگی دیگر دریافت خواهند کرد، البته نه به اندازه دفعه قبل. نسخه جدید One UI هفته آینده با سری گلکسی S23 عرضه خواهد شد. تمامی پرچمداران سامسونگ که از سال 2020 عرضه شده اند، به روز رسانی One UI 5.1 را دریافت خواهند کرد. زمانی که عرضه شروع شد به شما اطلاع خواهیم داد.

Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 به‌روزرسانی ژانویه 2023 را دریافت می‌کنند

سامسونگ از هفته اول این ماه وصله امنیتی ژانویه را برای دستگاه های خود منتشر کرده است. این شرکت از آن زمان تاکنون ده ها گوشی هوشمند و تبلت گلکسی را به SMR جدید به روز کرده است. گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نیز در اوایل این ماه عرضه جدیدی را در برخی از بازارهای بین المللی دریافت کردند. دیروز، عرضه برای نسخه های حامل قفل شده در ایالات متحده آغاز شد. کاربران با واحدهای آنلاک نیز اکنون آن را دارند. اگر از یکی از این گوشی‌های تاشو سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار و روی آن ضربه بزنید دانلود و نصب برای بررسی به‌روزرسانی‌ها به صورت دستی.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YdW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *