آخرین فرصت برای رزرو گلکسی بعدی خود و صرفه جویی 50 دلاری!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی آخرین فرصت برای رزرو گلکسی بعدی خود و صرفه جویی 50 دلاری!
همراه ما باشید

Galaxy Unpacked سامسونگ در تاریخ 26 جولای به صورت زنده از سئول، کره جنوبی برگزار می شود. در این رویداد، سامسونگ احتمالاً تعدادی دستگاه جدید را معرفی خواهد کرد، همانطور که معمولاً انجام می دهند. و قبل از Unpacked، در واقع می توانید Galaxy جدید خود را رزرو کنید و 50 دلار پس انداز کنید!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این وب سایت در اینجا سر بزنید. نام و ایمیل از شما خواسته می شود (شماره تلفن اختیاری است). و بس. این یک پیشنهاد بدون تعهد از طرف سامسونگ است. بنابراین اینکه بعداً تصمیم به خرید یا عدم خرید بگیرید، همه چیز به شما بستگی دارد. اما اگر قصد دارید یکی از دستگاه های جدید سامسونگ را پس از Unpacked دریافت کنید، ایده خوبی است که از این مزیت استفاده کنید.

تا ساعت 6:59 صبح به وقت شرقی در 26 جولای می‌توانید ایمیل و نام خود را در Galaxy Reserve وارد کنید. بنابراین زمان زیادی باقی نمانده است.

Galaxy Reserve – Samsung.com

سامسونگ در Unpacked چه چیزی را اعلام می کند؟

این رویداد Fall Unpacked سامسونگ است که معمولاً جایی است که آنها تاشوها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌های جدید خود را معرفی می‌کنند. بنابراین آنچه ما انتظار داریم این بار ببینیم گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک و همچنین سری گلکسی تب اس 9 است. بنابراین هفته آینده یک قایق از دستگاه ها عرضه می شود.

اکنون، از آنجایی که سامسونگ برای اولین بار این رویداد را در کره جنوبی، خانه خود برگزار می کند، برخی از ما انتظار داریم چیز دیگری در این رویداد اعلام شود. شاید سامسونگ بالاخره گلکسی هوم را که در سال 2019 معرفی شد، در همین رویداد معرفی کند؟ شاید بتوانیم نوعی هدست VR یا AR را ببینیم؟ یا شاید چیز دیگری. ما باید تا 26 جولای صبر کنیم تا مطمئن شویم.

از آنجایی که Unpacked امسال در سئول برگزار می شود، این بدان معناست که این رویداد زودتر از همیشه آغاز می شود. Unpacked از ساعت 7 صبح به وقت شرقی یا 4 صبح به وقت محلی برای کسانی که در ساحل غربی هستند شروع می شود. اما شما همچنین می توانید آن را در اینجا تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=_S_lWH6zK3k

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gWElMX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *