به نظر می رسد افشای جدید گلکسی S23 تراشه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 را بیشتر تایید کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

لوگوی سامسونگ گلکسی اس 20 2

 

  • راز جدیدی در مورد گلکسی اس 23 فاش شده است.
  • به نظر می رسد فاش شدن این خبر تایید می کند که یک تراشه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 ممکن است برای سری گلکسی اس 23 استفاده شود.
  • به نظر می رسد این فاش شدن دوربین سلفی کاهش یافته برای Ultra را نیز تایید می کند.

حتی با وجود اینکه کمتر از یک هفته تا روز معرفی گلکسی اس 23 فاصله داریم، اطلاعات فاش شده در گلکسی اس 23 همچنان ادامه دارد.

فاش کننده قابل اعتماد رولاند کوانت امروز در توییتر به نمایش دو تصویر جدید پرداخت. به نظر می رسد این تصاویر بیشتر از آنچه در مورد سری گلکسی S23 شنیده ایم پشتیبانی می کند.

اولین تصویری که Quandt فاش کرد، به نظر می رسد مطالب بازاریابی باشد که به نظر می رسد این واقعیت را تکرار کند که سامسونگ از یک تراشه سفارشی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند. به طور خاص، این تصویر یک تراشه کوالکام با نام تجاری «Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy» است.

این خبر تنها یک روز پس از افشای اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد این چیپست در تمام مدل‌های جهانی این خط تولید می‌شود.

تصویر دومی که Quandt به اشتراک گذاشت، یک لیست مقایسه ای است که نگاهی کنار هم به هر سه مدل ارائه می دهد. نکته جالبی که می توان از تصویر به دست آورد این است که به نظر می رسد مدل پایه با دو نوع دیگر کاملاً محکم است. مشخصاتی مانند روشنایی، فضای ذخیره‌سازی و نرخ تازه‌سازی در سراسر صفحه مشابه هستند.

تا آنجا که در اینجا نشان داده شده است، به نظر نمی رسد که مدل پایه در مقایسه با برادران خود، سازش بزرگی انجام دهد. بزرگ‌ترین تفاوت‌ها در اندازه، ظرفیت باتری و دوربین 200 مگاپیکسلی Ultra است.

در مورد دوربین ها، به نظر می رسد این نشت از آنچه از دوربین سلفی Ultra انتظار داشتیم پشتیبانی می کند. به نظر می رسد امسال از 40 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل کاهش یافته است.

از آنجایی که Samsung Unpacked برای چهارشنبه آینده برنامه ریزی شده است، برای رفع گرسنگی خود برای جزئیات بیشتر نیازی به نشت اطلاعات نخواهیم داشت.

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IGg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *