نشان تأیید پولی Meta Plans برای کاربران

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متا با الهام از توییتر، اعلام کرده است که قصد دارد یک اشتراک پولی را با نشان تأیید ارائه کند. اما عرضه اولیه به چند کشور محدود خواهد شد.


مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، محصول جدید را در پست‌هایی در صفحه فیس‌بوک و کانال پخش اینستاگرام خود در 19 فوریه 2023 اعلام کرد. این به دنبال گزارش‌های قبلی در مورد طرح احتمالی تأیید پولی جدید با اسکرین‌شات‌هایی بود که توسط مشاور رسانه‌های اجتماعی مت ناوارا در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

چند ساعت بعد زاکربرگ این خبر را تایید کرد. سرویس اشتراک Meta Verified از 11.99 دلار در ماه در وب و 14.99 دلار در ماه در آی او اس شروع می شود. عرضه در استرالیا و نیوزلند در هفته آینده آغاز خواهد شد.

کاربران حساب های خود را با استفاده از شناسه دولتی تأیید می کنند. در ازای آن و هزینه اشتراک، نشان آبی، «محافظت از جعل هویت اضافی» و دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری دریافت می‌کنند.

به گفته زاکربرگ، “این ویژگی جدید در مورد افزایش اصالت و امنیت در سراسر خدمات ما است.”

در اسکرین شات‌هایی که ناوارا به اشتراک گذاشته است، به نظر می‌رسد ویژگی‌های Meta Verified در اینستاگرام شامل اولویت‌بندی در نظرات، توصیه‌هایی در کاوش فید و برگه حلقه‌ها و استیکرهای انحصاری Story می‌شود. با این حال، این ویژگی ها در اعلامیه زاکربرگ ذکر نشده است و ممکن است در تاریخ بعدی ارائه شود.

توییتر آبی جدید، که به نظر می‌رسد الهام‌بخش عرضه این محصول توسط متا بوده است، به دلیل گنجاندن تأیید پولی در آن بحث‌برانگیز است. اما این امر متا را از پیروی از پیشروی توییتر منع نکرده است.

به نظر می رسد تأیید پولی توییتر در حال تنظیم روند است، به طوری که متا با نشان آبی مرتبط با اشتراک خود از این روند پیروی می کند. اما باید ببینیم که آیا کاربران آن را قبول دارند یا این نوع کسب درآمد را رد می کنند.

1/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zmx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *