تور دو فرانس ChatGPT و فناوری دوقلو دیجیتال را اضافه می کند. در اینجا چگونگی و چرایی آن آمده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک تور دو فرانس و فناوری دوقلو دیجیتال را اضافه می کند. در اینجا چگونگی و چرایی آن آمده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

دوچرخه سواران در تور دو فرانس مسابقه می دهند

گتی ایماژ/داریو بلینگهری/استرینگر

تور دو فرانس یکی از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری در جهان است که سالانه میلیون ها بیننده را به خود جذب می کند. امسال با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها از جمله اینترنت اشیا، محاسبات لبه و مولد، تجربه تماشا به‌روز شده است.

NTT، شرکت فناوری اطلاعات و خدمات، شریک تور دو فرانس در 9 سال گذشته بوده است. امسال با ایجاد “بزرگترین استادیوم متصل جهان” و ترکیب ChatGPT، سطح را بالا می برد.

همچنین: داده ها و دوقلوهای دیجیتال در حال تغییر گلف هستند. ممکن است تاب گلف شما را هم درست کنند

«استادیوم متصل» دوقلو دیجیتالی مسابقه را راه‌اندازی می‌کند که از داده‌های بلادرنگ برای تکرار دیجیتالی تمام جنبه‌های مسابقه استفاده می‌کند و به تور دو فرانس اجازه می‌دهد تا یک رویداد کاملا دیجیتالی باشد.

این دوقلو دیجیتال برای کمک به سازمان‌دهنده رویداد، سازمان ورزش آموری، درک بهتری از آنچه در رویداد می‌گذرد استفاده می‌شود و به اطمینان از اجرای روان کمک می‌کند.

NTT با استفاده از موقعیت جغرافیایی و حسگرهای کوچکی که در زیر زین هر دوچرخه نصب شده اند، داده ها را روی دوچرخه ها جمع آوری می کند.

همچنین: OpenAI به دلیل “دزدیدن” داده ها از مردم برای شکایت کرد

با استفاده از این فناوری، NTT جریان ثابتی از عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی، سرعت و سایر داده‌ها را از این حسگرها دریافت می‌کند. این داده ها قبل از اینکه سیگنال مایکروویو داده ها را به پایان مسابقه برساند، از طریق شبکه های رادیویی به وسایل نقلیه مسابقه منتقل می شود. بر اساس این انتشار، یک دستگاه محاسبات لبه، یک «نسخه کانتینری» از یک پلتفرم تجزیه و تحلیل بلادرنگ را اجرا خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برنامه رسمی ChatGPT برای اندروید بالاخره راه اندازی شد

علاوه بر این، ChatGPT در راه حل انسان دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی NTT یکپارچه خواهد شد تا اطلاعات دقیق و مرتبط مسابقه را به طرفداران ارائه دهد.

همچنین: این شاخص جهانی، کشورهایی را که بر توسعه هوش مصنوعی تسلط دارند، رتبه بندی می کند

این ادغام که Marianne نام دارد، از «یادگیری ماشینی، تشخیص گفتار، پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی مکالمه» برای ارائه اطلاعات جامع مسابقه به طرفداران استفاده خواهد کرد.

همه این پیشرفت‌ها همچنین در Tour de France Femmes avec Zwift، مسابقه همتای زنان که سال گذشته افتتاح شد، اعمال خواهد شد.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/icG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *