نحوه اشتراک گذاری نظرات در استوری اینستاگرام

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه اشتراک گذاری نظرات در استوری همراه ما باشید

استوری های اینستاگرام راهی آسان برای به اشتراک گذاری سریع به روزرسانی ها با فالوورهای خود است. در طول سال ها، چندین ویژگی به استوری ها اضافه شده است تا کاربران را با استوری ها درگیر کند. آخرین مورد از جمله قابلیت اشتراک گذاری نظرات در اینستاگرام است.

نظرات را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید

گاهی اوقات، نظری را خنده‌دار می‌دانیم و می‌خواهیم آن را با همه در به اشتراک بگذاریم، اما اخیراً یک گزینه اختصاصی وجود دارد. با این راهنما، ما تمام راه های ممکن برای انجام این کار و نحوه دریافت این ویژگی را برای حساب خود به شما نشان خواهیم داد.

همچنین بخوانید: چگونه تمام پست های اینستاگرام را روی کامپیوتر و موبایل پاک کنیم

قابلیت هایلایت کردن پاسخ های پست در استوری های اینستاگرام برای یکیشن گوشی هوشمند موجود است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و به دنبال آن پستی را که می‌خواهید در استوری اینستاگرام نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

گام 2: روی نظری که می‌خواهید به اشتراک بگذارید ضربه بزنید و نگه دارید.

مرحله 3: اکنون، روی نماد Story (دکمه پلاس در داخل دایره) ضربه بزنید.

مرحله 4: تغییرات لازم را انجام دهید و روی داستان خود در پایین ضربه بزنید.

اگر حساب شما هنوز گزینه اشتراک‌گذاری پاسخ‌ها در استوری‌های اینستاگرام را ندارد، ما هنوز یک راه‌حل داریم. یک اسکرین شات بگیرید و آن را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید. مطمئن شوید که عکس را برش داده اید تا شبیه ویژگی پیش فرض شود. در اینجا نحوه اسکرین شات گرفتن آمده است:

در آیفون

  • برای آیفون های دارای FaceID: دکمه کناری + دکمه افزایش صدا را فشار داده و نگه دارید تا صدای شاتر را بشنوید یا تصویر کوچکی از صفحه نمایش روی صفحه نمایش شما ظاهر شود.
گرفتن اسکرین شات در آیفون با faceIDگرفتن اسکرین شات در آیفون با faceID
  • برای آیفون های دارای TouchID (دکمه هوم): دکمه های کناری و هوم را به طور همزمان فشار دهید تا صدای شاتر را بشنوید یا یک تصویر کوچک از صفحه نمایش روی صفحه نمایش شما ظاهر شود.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بازیابی پیام های پاک شده از اینستاگرام
کامنت پست را در استوری اینستاگرام برجسته کنید کامنت پست را در استوری اینستاگرام برجسته کنید

در اندروید

معمولاً می‌توانید دکمه پاور + کاهش صدا را به‌طور همزمان فشار دهید و نگه دارید تا پیش‌نمایش اسکرین‌شات را در اندروید ببینید. با این حال، بسته به گوشی هوشمند اندرویدی خود، می‌توانید با کشیدن سه انگشت از بالا به پایین روی صفحه‌نمایش، اسکرین‌شات بگیرید. در حالی که این ویژگی به طور پیش فرض برای اکثر افراد فعال است، همیشه می توانید آن را از تنظیمات روشن کنید.

در حالی که ما یک راه حل را ذکر کرده ایم، از دست دادن ویژگی هایی مانند توانایی برجسته کردن نظرات پست در استوری اینستاگرام ممکن است شما را دچار مشکل کند. ما چند اصلاح داریم.

1. اینستاگرام را به آخرین نسخه به روز کنید

همانطور که می توانید حدس بزنید، قابلیت هایلایت کردن پاسخ های پست در استوری های اینستاگرام یک ویژگی نسبتا جدید است. بنابراین، شما باید برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید. اپلیکیشن اینستاگرام خود را با استفاده از لینک زیر بررسی و آپدیت کنید:

برای کاربران اندروید، می‌توانید سعی کنید قبل از برنامه پایدار اینستاگرام، به بتا اینستاگرام بپیوندید تا برخی از ویژگی‌های آینده را تجربه کنید. توجه داشته باشید که ممکن است در نسخه بتا با برخی از اشکالات مواجه شوید.

2. اتصال اینترنت را بررسی کنید

با وجود اینکه می‌توانید نظرات خود را در استوری‌های اینستاگرام به اشتراک بگذارید، ممکن است همچنان به کمک نیاز داشته باشید، که ممکن است به دلیل اتصال ناپایدار اینترنت باشد. با استفاده از لینک زیر می توانید بررسی کنید که آیا اتصال اینترنت شما پایدار است یا خیر.

اگر مشکلی در اتصال اینترنت شما وجود دارد، روتر و حالت خود را مجددا راه اندازی کنید، یا با ISP خود تماس بگیرید و برنامه بهتری بخواهید.

3. بررسی کنید که آیا اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر

به دلیل خطاهای سرور در اینستاگرام، ممکن است نتوانید از ویژگی اشتراک‌گذاری پاسخ‌ها در استوری اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از لینک زیر می توانید بررسی کنید که آیا اینستاگرام از کار افتاده است:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای خطای VirtualBox "Vt-X Is Not Available" در ویندوز

4. بررسی کنید که آیا ویژگی برای حساب Alt موجود است یا خیر

اینستاگرام معمولاً ویژگی‌های جدیدی را به صورت دسته‌ای به حساب‌ها اضافه می‌کند، به همین دلیل است که نمی‌توانید نظرات پست را در استوری اینستاگرام برجسته کنید. اگر یک حساب جایگزین دارید، به آن بروید و بررسی کنید. جالب است که آن حساب ممکن است این ویژگی را قبل از اصلی شما دریافت کرده باشد. در اینجا نحوه تغییر حساب خود آورده شده است:

مرحله 1: اینستاگرام را باز کنید تا روی عکس نمایه خود ضربه بزنید و نگه دارید.

گام 2: از اینجا، شناسه جایگزینی را که می‌خواهید به آن تغییر دهید، انتخاب کنید.

هنگامی که حساب خود را تغییر دادید، مراحل بالا را دنبال کنید تا پاسخ های پست را در استوری اینستاگرام خود برجسته کنید.

1. آیا می توانید در استوری های اینستاگرام کامنت بگذارید؟

آره. می‌توانید به استوری‌های اینستاگرام پاسخ دهید، اما برای گیرنده قابل مشاهده نیستند.

2. چگونه متن متحرک را به استوری های اینستاگرام اضافه می کنید؟

از زمان نوشتن این راهنما، نمی‌توانید متن‌های متحرک سفارشی را به استوری اینستاگرام اضافه کنید. با این حال، همچنان می‌توانید از استیکرها و GIF برای افزودن متن‌های متحرک به استوری‌های خود استفاده کنید.

افکار دیگران را در داستان های خود به اشتراک بگذارید

اغلب، ما می خواهیم نظرات زیر پست ها را در استوری اینستاگرام شما به اشتراک بگذاریم. اکنون که اینستاگرام این ویژگی را عمومی کرده است، امیدواریم از آن در حساب کاربری خود استفاده کنید. اینستاگرام مبارک!

امیدواریم از این مقاله نحوه اشتراک گذاری نظرات در استوری اینستاگرام مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را مجله 8pic همراهی کنید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZEKDEe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *