بهترین پروکسی های یوتیوب برای تماشای پخش جریانی بدون وقفه ویدیو

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین پروکسی های برای تماشای پخش جریانی بدون وقفه ویدیو همراه ما باشید

آیا به دنبال بهترین پراکسی‌های YouTube برای تجربه پخش ویدیوی بدون مزاحمت هستید؟ سرورهای پروکسی به شما امکان می دهند از وب سایت های ممنوعه در برخی کشورها عبور کنید. اما، در حالی که یوتیوب به دلیل محتوای متنوع خود در سراسر جهان محبوب بوده است، این پلتفرم توسط برخی کشورها، مؤسسات و سازمان‌ها مسدود شده است.

 

بهترین پروکسی های یوتیوب

یوتیوب با بیش از 15 سال شهرت و بیش از 800 میلیون ویدیو و تعداد زیاد، یکی از منابع درآمد قابل توجه برای بسیاری است. از محتوای کاهش وزن، بازی، آشپزی، امور مالی شخصی و موارد دیگر، این پلتفرم محبوب اشتراک‌گذاری ویدیوی آنلاین تقریباً همه موضوعاتی را که می‌توانید به آن فکر کنید پوشش می‌دهد. با این حال، این واقعیت که در مکان‌های خاص ممنوع است، نیاز به بهترین پراکسی‌های یوتیوب را برای رفع انسداد وب‌سایت می‌طلبد.

بهترین پروکسی های یوتیوب برای تماشای پخش جریانی بدون وقفه ویدیو

سایت های پروکسی سرورهای آنلاینی هستند که به عنوان مخفی کردن آدرس IP و دور زدن منطقه مسدود شده شناخته می شوند. بنابراین، چه به مکانی سفر کنید که امکان پخش جریانی یوتیوب را ندارد، یا در چنین مکانی اقامت دارید، می توانید از برخی از بهترین پروکسی ها برای دسترسی به وب سایت استفاده کنید. این پراکسی‌ها به شما کمک می‌کنند تا از یک تجربه پخش ویدیوی بدون وقفه با یک لایه امنیتی اضافی لذت ببرید. در اینجا ما خلاصه‌ای ایجاد کرده‌ایم که شامل سایت‌های پراکسی YouTube رایگان و پولی برای مرجع شما می‌شود.

1] داده های روشن

 

یک پروکسی خوب یوتیوب در این لیست BrightData.com است که به شما کمک می کند تا از محدودیت ها و مسدود کردن هموار جلوگیری کنید. در حالی که به شما امکان می دهد هر کشور، شهر، کد پستی، شرکت مخابراتی و ASN را هدف قرار دهید، درخواست های همزمان نامحدود را نیز ارائه می دهد. با Bright Data، به بیش از 350 میلیون IP منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت که خدمات با کیفیت بالا و بهترین مقیاس پذیری را ارائه می دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مسدودکننده های تبلیغات مسدود کننده یوتیوب: آنچه باید بدانید

بهترین از همه، این است که به دلیل پایداری و میزان موفقیت 99.99٪ شناخته شده است. این پروکسی مسکونی به شما این امکان را می دهد که به صورت رایگان با Google شروع کنید یا برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید و شروع به رفع انسداد YouTube و سایر سایت های مشابه کنید.

بخوانید: نحوه رفع انسداد و دسترسی به وب سایت های مسدود شده یا محدود

2] IPRoyal

بهترین پروکسی های یوتیوب

IPRoyal.com با دسترسی به 195 کشور و نرخ موفقیت 99.7٪ یکی از بهترین پراکسی های YouTube در چند وقت اخیر است. این بیش از 2 میلیون IP قانونی و منحصر به فرد را ارائه می دهد که اکثر آنها به مدت 24 ساعت به طور مداوم باقی می مانند. علاوه بر این، این پروکسی مسکونی به شما امکان می‌دهد شهرها/ایالت‌های خاصی را هدف قرار دهید، جلسات نامحدودی را به طور همزمان برگزار کنید، دسترسی API را ارائه دهید و از SOCKS5 پشتیبانی کنید. بهتر از همه، شما تغییرات مکرر پروکسی را دریافت می کنید و ترافیک هرگز منقضی نمی شود.

3] SmartProxy

بهترین پروکسی های یوتیوب

SmartProxy.com با رتبه 3 در لیست، در میان بهترین پراکسی های پیشرفته یوتیوب است. این پروکسی از بیش از 185 کشور و دسترسی به بیش از 40 میلیون پراکسی مسکونی از طریق دروازه های تک آدرسی ارائه می دهد. همانطور که شروع به استفاده از آن در دستگاه خود می کنید، یک آدرس IP منحصر به فرد از استخر جهانی به شما اختصاص داده می شود. همچنین می توانید مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهتر از همه، همه پراکسی ها از قبل بررسی شده اند تا بهترین تجربه را ارائه دهند. از این رو، هیچ پروکسی مرده ای وجود ندارد. با نرخ موفقیت 99.47٪، می توانید اکثر وب سایت ها از جمله YouTube را به راحتی رفع انسداد کنید.

بخوانید: KProxy یک سرویس پروکسی وب ناشناس رایگان است

4] Oxylabs

بهترین پروکسی های یوتیوب

Oxylabs یکی دیگر از پروکسی های مسکونی انقلابی است که نه تنها به شما کمک می کند یک مکان محدود شده برای YouTube را رفع انسداد کنید، بلکه نرخ موفقیت بالایی نیز ارائه می دهد. در حالی که این یک پروکسی رایگان برای سایت های مسدود نیست، شما بسیار بیشتر از آنچه که پرداخت می کنید، دریافت می کنید. این ارائه دهنده پراکسی ممتاز که به عنوان یکی از بزرگترین و پایدارترین سایت های پراکسی مسکونی شناخته می شود، به شما امکان می دهد پراکسی ها را از بیش از 100 میلیون IPS انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر نام، URL، عکس نمایه یوتیوب

برخی از ویژگی های کلیدی دیگر آن شامل جلسات و جلسات نامحدود همزمان تا 30 دقیقه است. علاوه بر این، با Oxylabs، می‌توانید کشورها، شهرها و ایالت‌ها را بدون هزینه اضافی هدف قرار دهید.

5] پراکسی های طوفان

بهترین پروکسی های یوتیوب

اگر می خواهید YouTube را در کشور خود رفع انسداد کنید و به دنبال بهترین سرعت و عملکرد باشید، StormProxies.com همان چیزی است که نیاز دارید. این پراکسی اختصاصی خصوصی مسکونی بیش از 700000 پراکسی معکوس چرخشی را برای انتخاب فراهم می کند. دسترسی فوری پس از پرداخت، پهنای باند نامحدود، بدون هزینه پنهان دریافت می کنید. بهترین از همه این است که یک دوره بدون خطر را با پروکسی های آزمایشی به مدت 24 ساعت ارائه می دهد. همراه با دوره ضمانت بازگشت وجه 24 ساعته، شما همچنین از پشتیبانی ممتاز 24/7 برخوردار می شوید. علاوه بر این، IP واقعی شما را پنهان می کند و از این رو، پروکسی ها 100٪ ناشناس هستند.

بخوانید: Hola یک VPN رایگان برای دور زدن محدودیت های اینترنت و باز کردن وب سایت های مسدود شده است

چگونه از پروکسی برای افزایش بازدید YouTube استفاده کنم؟

برای افزایش ترافیک YouTube یا تعداد بازدید، باید از سایت‌های مختلف پراکسی (رایگان یا پولی) استفاده کنید. با این حال، به تعداد هاب های پراکسی که ممکن است استفاده کنید، یوتیوب تنها یک بازدید از هر آدرس IP را شمارش می کند. در حالی که ممکن است از بهترین نرم افزار پراکسی رایگان در رایانه شخصی خود یا یک پروکسی وب رایگان مانند VPNBook استفاده کنید، می توانید از پروکسی های پولی نیز برای رفع انسداد YouTube و افزایش بازدیدها استفاده کنید.

چگونه می توانم ویدیوهای مسدود نشده را در YouTube تماشا کنم؟

می‌توانید با استفاده از VPN، سرورهای پروکسی، نرم‌افزارهای پراکسی، افزونه‌های مرورگر و موارد دیگر، به راحتی ویدیوهای YouTube را در شبکه‌های محدود شده از حالت انسداد خارج کنید. همچنین می‌توانید از سرورهای پراکسی پولی مانند لیست بالا برای تجربه بهتر استفاده کنید.

امیدواریم از این مقاله بهترین پروکسی های یوتیوب برای تماشای پخش جریانی بدون وقفه ویدیو مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/poxWCM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *