سونی تا سال های آینده به تولید گوشی های هوشمند ادامه خواهد داد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

کوالکام اعلام کرده است که سونی تا سال‌های آینده به تولید گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد. کوالکام اساساً یک بیانیه مطبوعاتی را به اشتراک گذاشت که در آن تأیید شده است که همکاری کوالکام با سونی تمدید شده است.

سونی برای سال‌های آینده به تولید گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد

این شرکت کاملاً مشخص بود و اشاره کرد که سونی تا سال‌های آینده از تراشه اسنپدراگون خود استفاده خواهد کرد. کوالکام به یک قرارداد “چند ساله” اشاره کرد، اگرچه ما هنوز مطمئن نیستیم که دقیقاً چند سال روی آن توافق شده است.

نکته قابل توجه این است که کوالکام به “پایین رده” اشاره نکرده است، بنابراین سونی احتمالاً به سطوح بالا و میان رده پایبند خواهد بود. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که «تلاش‌های مشترک سونی و کوالکام بر ادغام پلت‌فرم‌های موبایل پیشرفته اسنپدراگون کوالکام در خطوط تلفن‌های هوشمند آینده سونی متمرکز خواهد شد و به کاربران قابلیت‌های پیشرفته‌تر، عملکرد بالاتر و تجربه‌های کاربری همه‌جانبه‌تر را ارائه می‌کند».

بنابراین، اگر اصلاً نگران بودید که سونی از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج شود، حداقل به این زودی‌ها این اتفاق نخواهد افتاد. هیچ نشانه ای از آن وجود نداشت، اما سونی واقعاً تعداد زیادی از گوشی های خود را نمی فروشد.

اگر نگران تجارت گوشی های هوشمند سونی بودید، نگران نباشید

همه ما می دانیم که این کار برای HTC و LG چگونه به پایان رسید، اما سونی یک فروشگاه کاملاً متفاوت است. درست مانند ال‌جی، پول نقدی دارد که می‌تواند تا زمانی که طول می‌کشد واحد موبایل خود را فشار دهد، اما از تلفن‌هایش به روش‌های دیگری نیز استفاده می‌کند. به عنوان مثال سونی از آنها برای نمایش در فیلم های خود استفاده می کند. در طرف مقابل، پلی استیشن وجود دارد که آنها باید در مورد آن فکر کنند.

این دقیقاً یک راز نیست که بتوانید پلی استیشن خود را از راه دور و از طریق پرچمداران جدیدتر سونی بازی کنید. البته این به تنهایی یک نقطه فروش برای برخی افراد است. گوشی های هوشمند سونی اینجا هستند تا بمانند.

قبلاً گفتم سونی خیلی از گوشی هایش را نمی فروشد که مایه شرمساری است، زیرا آنها معمولاً واقعاً خوب هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mnR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *