از مشخصات تا قیمت، جزئیات راه اندازی مجدد Galaxy S21 FE افشا شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

نمایه پشتی سمت چپ سامسونگ گلکسی S21 FE روی سنگ

اریک زمان / Android Authority

TL; DR

  • جزئیات بیشتر در مورد گلکسی اس 21 FE که مجدداً راه اندازی شده است، به صورت آنلاین ظاهر شده است.
  • انتظار می رود این گوشی با تراشه اسنپدراگون در هند دوباره عرضه شود.
  • این نشت همچنین به یک برچسب قیمت توصیه شده در بازار اشاره می کند.

اولین بار هفته گذشته شنیدیم که سامسونگ گلکسی اس 21 FE را مجدداً در هند عرضه می کند و به جای چیپست اگزینوس، چیپست اسنپدراگون را به بازار می آورد. این برند کره‌ای از آن زمان به‌اصطلاح Galaxy S21 FE 2023 را از طریق وب‌سایت خود تأیید کرده است و اکنون به نظر می‌رسد که ما نیز مشخصات و ویژگی‌های آن را داریم.

لیست مشخصات و ویژگی ها از طریق یک سند آموزشی داخلی ظاهری به دست آمده توسط چشم انداز فناوری (h/t: اسلش لیکس). و کسانی که انتظار هر گونه ارتقاء بزرگی خارج از چیپست اسنپدراگون 888 را دارند ممکن است ناامید شوند.

این اسناد پردازنده اسنپدراگون 888، صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED 120 هرتزی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 25 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را تایید می کنند. با گفتن این، مورد دوم نسبت به حافظه اصلی 128 گیگابایتی S21 FE بهبود یافته است.

ما همچنین جزئیات دوربین را در اینجا دریافت می کنیم، که از سیستم دوربین سه گانه عقب شروع می شود. انتظار دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 3 برابری 8 مگاپیکسلی را دارید. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بسته عکاسی را تکمیل می کند. پس هیچ تغییری در اینجا وجود ندارد.

گفته می‌شود این گوشی در رنگ‌های آشنای Galaxy S21 FE، یعنی گرافیت، اسطوخودوس، و زیتونی عرضه می‌شود. اما این شرکت همچنین طرح رنگ آبی دریایی را نیز به میز می آورد.

قیمت Samsung Galaxy S21 FE 2023 The Tech Outlook

در نهایت، اسناد ظاهراً به برچسب قیمت 49999 روپیه (~608 دلار) اشاره می‌کنند. مدل اصلی 128 گیگابایتی در حال حاضر با قیمت 39999 روپیه (~486 دلار) در Flipkart به فروش می رسد، در حالی که نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 59999 روپیه (~730 دلار) ذکر شده است. بنابراین می‌توانیم با نسخه‌ای که دوباره راه‌اندازی شده، تخفیف قابل‌توجهی داشته باشیم.

جالب اینجاست که اسناد حاکی از آن است که سامسونگ OnePlus 11R را برجسته ترین رقیب اندروید در بازار می داند. این اسناد به مزایای S21 FE مانند زوم تله فوتو، طراحی سبک تر با رتبه IP68 و دوربین های ثانویه با وضوح بالاتر اشاره می کنند. البته، OnePlus 11R پردازنده قدرتمندتر، شارژ سیمی سریع‌تر و باتری بزرگ‌تر را به همراه دارد.

هنوز هیچ خبری در مورد تعهد به‌روزرسانی نرم‌افزار وجود ندارد، اما تعجب نمی‌کنیم اگر گوشی عرضه‌شده مجدداً یک وعده به‌روزرسانی مطابق با مدل اصلی داشته باشد. بنابراین هنوز روی پشتیبانی از S21 FE 2023 برای مدت زمان طولانی تری حساب نکنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EGF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *