معامله Prime بهترین قیمت سال 2023 را برای تبلت Fire HD 8 به ارمغان می آورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Amazon Fire HD 8 2022 در دامان شخصی

سی. اسکات براون / Android Authority

همانطور که اگر تبلت های آمازون فایر از قبل به اندازه کافی مقرون به صرفه نبودند، کاهش قیمت بسیار زیاد در تبلت Fire HD 8 امروز به تنها 54.99 دلار نشان دهنده یک معامله Prime است که بعید است در رویداد اصلی فروش هفته آینده شاهد شکست آن باشید.

تبلت Amazon Fire HD 8 با قیمت 54.99 دلار (45 دلار تخفیف)

تخفیف 45 درصدی روی تبلت اندرویدی بهترین قیمتی است که امسال پیگیری کرده ایم و با مجموعه پایین قبلی در فروش جمعه سیاه سال گذشته مطابقت دارد. این پیشنهاد برای اعضای Prime رزرو شده است، اما اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، می توانید این سرویس را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید.

تبلت Amazon Fire HD 8 (2022)تبلت Amazon Fire HD 8 (2022)

تبلت Amazon Fire HD 8 (2022)

عملکرد مطابق با ارزش است

Fire HD 8 سریع و پاسخگو است، با صفحه نمایش 8 اینچی HD پر جنب و جوش، دو برابر حافظه قبلی خود. با Wi-Fi پیشرفته فیلم‌ها را پخش کنید، ویدیو تماشا کنید یا بازی کنید و با عمر باتری 12 ساعته در تمام طول روز از محتوا لذت ببرید.

صفحه نمایش 8 اینچی لمسی HD که در نام تبلت ذکر شده است، واضح و پر جنب و جوش است – ایده آل برای مرور یا پخش جریانی. پردازنده هگزا هسته ای به این معنی است که تبلت 30 درصد سریعتر از نسل قبلی خود است و 13 ساعت عمر باتری برای استفاده در تمام روز بیش از حد کافی است. الکسا امکان کنترل بی دردسر را با استفاده از دستورات صوتی فراهم می کند و این تبلت دارای چندین ویژگی مناسب برای کودکان از جمله حالت اختصاصی، کنترل های والدین و یک سال رایگان Amazon Kids Plus است.

از طریق ویجت بالا، قرارداد Fire HD 8 را تا زمانی که دوام دارد بررسی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nfJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *