تبلیغات Super Bowl گوگل ترفندهای دوربین پیکسل 7 را نشان می دهد: اینجا را تماشا کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکشنبه سوپربول در راه است و ترکیبی معمولی از یک بازی فوتبال، یک نمایش فوق العاده در نیمه اول (امسال توسط ریحانا) و برخی از تبلیغات گران قیمت برخی از بزرگترین برندهای جهان را برای ما به ارمغان خواهد آورد.


امسال، گوگل تبلیغ Pixel 7 Super Bowl را زودتر منتشر کرد. در این تبلیغ، حیله‌های دوربین تلفن‌های پیکسل با شکوه تمام، با ستاره‌هایی مانند کمدین امی شومر و خواننده رپ Doja Cat از این دستگاه برای اصلاح عکس‌های قدیمی خود با حذف تاری یا سابق خود استفاده می‌کنند.

شما می توانید این تبلیغ را هم اکنون، قبل از بازی که در 12 فوریه برگزار می شود، تماشا کنید.


تبلیغ Super Bowl 2023 گوگل

تبلیغ 90 ثانیه‌ای Google Super Bowl، قابلیت‌های دوربین انحصاری پیکسل 7 را در جلو و مرکز قرار می‌دهد. این برنامه که «Fixed on Pixel» نام دارد، با مونتاژی از عکس‌های شخصی ارزشمند که توسط بمب‌افکن‌های عکس و مشکلات دیگر خراب شده‌اند، باز می‌شود و سپس توضیح می‌دهد که چگونه ابزارهایی مانند Magic Eraser و Photo Unblur می‌توانند آن‌ها را برطرف کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 اپلیکیشن اندرویدی که این هفته نباید از دست بدهید

و سپس امی شومر را می‌بینیم که از آن برای پاک کردن دوست پسر سابقش از عکس‌هایش استفاده می‌کند، ستاره بسکتبال، جانیس آنتتوکومپو، بازیکنان دیگر را از عکس‌های اکشن‌اش حذف می‌کند، و موسیقی‌دان Doja Cat در حال تعمیر برخی از عکس‌های تار فرش قرمز.

جای تعجب نیست که این تبلیغ تمام توجه را به مهارت‌های دوربین پیکسل معطوف می‌کند، زیرا آنها ویژگی‌هایی هستند که بیشترین جذابیت را دارند. تبلیغ Super Bowl سال گذشته مسیر مشابهی را در پیش گرفت و به ویژگی Real Tone گوشی نگاه کرد که می تواند رنگ پوست دقیق تری را تولید کند.

این تبلیغ در جریان Super Bowl LVII در روز یکشنبه، 12 فوریه، که بین فیلادلفیا ایگلز و چیفز کانزاس سیتی در حال پخش است، نمایش داده خواهد شد. راه های زیادی برای تماشای بازی وجود دارد. حتی اگر کابل ندارید، می توانید Super Bowl را به صورت آنلاین پخش کنید.

ترفندهای پیکسل 7

سری پیکسل 7 که اواخر سال گذشته عرضه شد، به موفق‌ترین گوشی‌های گوگل تا به امروز تبدیل شده است. و جای تعجب نیست. آنها قیمت خوبی دارند و مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد را در خود جای داده اند که بهترین های Google را با نسخه سریع و تمیز ترکیب می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دوربین‌های شایعه شده پیکسل 8 می‌توانند بزرگترین مشکل من با پیکسل 7 را برطرف کنند

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bwc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *