خرید و فروش انواع گوسفند زنده در تهران آبان 1401

زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید و فروش انواع گوسفند زنده در تهران آبان 1401

 

 

خرید و فروش انواع گوسفند زنده در تهران

نحوه خرید گوسفند از گذشته کار سختی نبوده ولی خرید آن نیاز به تجریه بالایی دارد . کسی که میخواهد یک دام زنده خرید کند باید موارد مهمی چون سلامت دام و قیمت آن را در نظر بگیرد.

گوشت خرید گوسفند زنده دارای پروتئین زیادی است به همین ترتیب به سلامت انسان کمک شایانی می‌کند به همین خاطر اگر گوشت دارای استاندارد کافی نباشد یا دام دچار بیماری باشد سلامتی ما را به خطر می اندازد.پس موقع خرید گوسفند زنده حتما از سلامت دام اطمینان کافی کسب کنید.

باید توجه داشته باشید از کدام مرکز گوسفند زنده را خریداری می‌کنید و اینکه آیا این مرکز خدمات قصابی را بصورت رایگان به شما ارائه میدهند یا خیر؟ برخی گوسفندان در مراکز غیر مجاز پرورش پیدا می‌کنند که کاملاً موارد بهداشتی و اصولی برای رشد آنها رعایت نشده است. همین امر موجب می‌شود گوسفندان انواع بیماری را بگیرد. در این صورت دامداران برای اینکه جلوی ضرر مالی خود را بگیرند و از تلفات بیشتر دام خود کم کنند اقدام به ذبح گوسفندان مریض می‌کنند. پس اهمیت به اینکه ذبح گوسفند نیز به صورت بهداشتی و در مکان سالم و تمیز باشد؛ مهم است.ما در مرکز لایو شیپ با پرورش بهترین دام در مزارع و تولید انواع گوشت ارگانیک این اطمینان خاطر را به شما میدهیم تا دام با کیفیت و کاملا بهداشتی را خرید نمایید.

چه نکاتی را در هنگام خرید گوسفند زنده باید بدانیم

شما با دریافت یکسری نکات مهم در هنگام خرید میتوانید دام مورد نظر خود را خیلی راحت بخرید و از خدمات رایگان آن مرکز نیز برخوردار بشوید .

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا TeePublic قانونی است؟ قبل از خرید از آن بدانید.

اولین و مهمترین موضوعی که قبل از خرید گوسفند زنده باید به آن توجه کنید مرکزی است که شما از آن دام میخرید و باید توجه داشته باشید که حتما تحت نظارت وزرات بهداشت و زیر نظر اتحادیه دام باشد. این مراکز از جدیدترین تجهیزات برای پرورش دام زنده استفاده میکنن و رعایت بهداشت نیز جز موارد ضروری شان می باشد.

دومین نکته مهم قبل از خرید ظاهر گوسفند است که باید مورد توجه قرار بگیرد.گوسفند سالم مدام در حال نشخوار است. گوش و بینی سالم دارد یعنی هیچ ترشحی از گوش و بینی آن بیرون نمی‌ریزد. وزن دهی مناسب دارد، پشم های آن به راحتی کنده نمی‌شود (اگر پشم های گوسفند به راحتی کنده شود یعنی گوسفند بیمار است). گوسفند سالم دارای چشم‌های براق و درخشان است اگر چشم های دام دچار فرو رفتگی باشد نشان از بیماری آن دارد.

جنسیت گوسفند زنده نکته مهم دیگری است،نر یا ماده بودن دام خیلی مهم است. در بیشتر موارد گوسفند نر به فروش می‌رسد چون بزرگ‌تر است و وزن بیشتری دارد.

معرفی مرکز تحت نظارت وزارت بهداشت

مرکز لایو شیپ با سالها سابقه فروش گوسفند زنده در تهران و کرج دارای گواهی سلامت دام از وزارت بهداشت است. همچنین تمام تعرفه های ما زیر نظر اتحادیه دام می باشد.این دو نکته مهم دلیل برتری ما نسبت به رقبایمان می باشد.

خرید و فروش انواع گوسفند زنده در تهران آبان 1401

 

گوسفند زنده در لایو شیپ در بهترین شرایط و محیط پرواربندی می‌شود. برای مثال دما و رطوبت محیط کاملاً استاندارد و مناسب شرایط دام است. تجهیزات دام ها هر روز توسط کارگران مرکز ضدعفونی خواهد شد و همچنین گوسفندان از بهترین خوراک و کنسانتره‌های موجود تغذیه می‌کنند. هیچ‌گونه مواد شیمیایی و آنتی بیوتیک در مواد غذایی و آب آنها وجود ندارد. تهویه مراکز ما توسط بهترین تجهیزات نصب شده که این موضوع باعث میشود دام دچار بیماری نشود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خرید زغال کبابی با قیمت مناسب

چندین دامپزشک با تجربه هر هفته موارد مربوط به بهداشت دام را مورد بررسی قرار داده و همچنین واکسیناسیون گوسفندان را انجام می‌دهند ،این دامپزشکان شرایط ظاهری و جسمی دام را مانند: وزن، دمای بدن، ضربان قلب تا از سالم بودن گوسفندان اطمینان کامل حاصل شود. در مجموعه ما از هرگونه بیماری گوسفند زنده جلوگیری می‌شود. لایو شیپ همه این امکانات را برای راحتی هموطنان عزیز در نظر میگیرد تا شما با خیال راحت در کمترین زمان ممکن بتوانید دام خود را خریداری کنید.

مجموعه لایو شیپ قابلیت‌های زیادی اعم از: انتخاب ویژگی گوسفندان، نحوه خرید دام، پشتیبانی شبانه روزی برای مشتریان، ارسال رایگان دام بهمراه قصاب ماهر در تمام مناطق تهران و کرج را دارا میباشد.

بدون واسطه و بصورت مستقیم از لایو شیپ دام زنده خود را خریداری کنید.در تمام ساعات شبانه روز همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هموطنان عزیز می باشد.

برای ثبت سفارش دام زنده میتوانید ابتدا نوع دام خود را از لحاظ رنگ و کیفیت و وزن انتخاب کنید.کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن جهت ثبت سفارش شما اقدام میکنند لازم به یادآوری است که خدمت شما عرض کنیم ارسال دام بهمراه قصاب در محل بصورت شبانه روزی و رایگان انجام خواهد شد و شما فقط هرینه دام را پرداخت میکنید.

تلفن همراه:09122005029 -09127125345

ونک و میرداماد و یوسف آباد : 88571771

محدوده مناطق غرب تهران : 44832692

مناطق مرکز تهران و محدوده: 66623579

5/5 - (10 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qcY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *