گروه Bullitt از گزینه ارزان‌تر جدید خود برای پیام‌رسانی ماهواره‌ای و SOS رونمایی کرد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

فناوری ماهواره گران است. استارلینک اسپیس ایکس قیمت ها را کاهش داد و سرعت را به طور قابل توجهی افزایش داد و این امر بر موجی از علاقه و جذب وای فای ماهواره ای حاکم شد.


اما پیام‌های ماهواره‌ای و تماس ویدیویی همچنان گران هستند، برنامه‌های پیام‌رسانی ماهواره‌ای اولیه معمولاً تعداد کمی پیام را با هزینه اشتراک زیادی ارائه می‌دهند—و این بدون پرداخت هزینه‌ای برای خرید یک دستگاه کاملاً مجزا برای شروع است.

گروه Bullitt در نمایشگاه CES 2023 سرویس پیام‌رسانی ماهواره‌ای دو طرفه جدید خود را معرفی کرد که هزینه پیام‌رسانی ماهواره‌ای را کاهش می‌دهد و استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.

بنابراین، Bullitt Satellite Connect چیست و چگونه کار می کند؟


Bullitt Satellite Connect چیست؟

به طور خلاصه، Bullitt Satellite Connect یک سرویس پیام‌رسان ماهواره‌ای دو طرفه جدید است که با استفاده از یکی از تلفن‌های هوشمند مقاوم موتورولا Defy (و در نهایت، تلفن‌های هوشمند مقاوم CAT، که گروه Bullitt با هر دوی آنها شراکت دارد) راه‌اندازی می‌شود. اما در جایی که اکثر سرویس‌های پیام‌رسان ماهواره‌ای از شبکه ماهواره‌ای Iridium استفاده می‌کنند، Bullitt Satellite Connect از Skylo استفاده می‌کند تا از قفل شدن در شبکه Iridium جلوگیری کند. مشارکت با Skylo، Bullitt Satellite Connect را قادر می‌سازد تا از هر صورت فلکی ماهواره‌ای شریک، از جمله Inmarsat، که پوشش جهانی را ارائه می‌کند، استفاده کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  زندگینامه مسی

برنامه پیام‌رسانی گروه bullitt در حال استفاده است

علاوه بر این، دستگاه های Bullitt از چیپست مدیاتک به جای چیپست محبوب Qualcomm Snapdragon استفاده خواهند کرد که این شرکت را قادر می سازد اولین اتصال دستگاه به دستگاه 3GPP را در جهان ارائه دهد. در واقع، Bullitt Group در حال ایجاد یک سرویس پیام‌رسانی ماهواره‌ای است که هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند، به ویژه با تحویل دستگاهی که می‌توانید خارج از پیام‌رسانی ماهواره‌ای (یعنی تلفن هوشمند معمولی شما) استفاده کنید و دسترسی به آن را ارزان‌تر می‌کند.

ریچارد وارتون، یکی از بنیانگذاران گروه Bullitt، در صحبت با MakeUseOf در نمایشگاه CES 2023 گفت که هدف کلی “دموکراسی کردن پیام های ماهواره ای” است و تنها راه برای انجام این کار کاهش قیمت و در عین حال سهولت استفاده از خدمات است.

و در مورد این نکته دوم، یکی از عناصر کلیدی Bullitt Satellite Connect برنامه Bullitt Satellite Messenger است، یک برنامه رایگان که هر کسی می تواند برای و آی او اس دانلود کند. نکته کلیدی در اینجا این است که در حالی که برنامه پیام‌های ماهواره‌ای را از یک دستگاه مجهز به ماهواره ارسال می‌کند، همچنین می‌تواند پیام‌های معمولی را با استفاده از داده‌های سلولی یا Wi-Fi ارسال کند.

اما وقتی در شرایطی هستید که Wi-Fi ندارید و خارج از محدوده سلولی هستید، برنامه به ارسال پیام با استفاده از آنتن ماهواره‌ای دستگاه میزبان تغییر می‌کند.

گروه bullitt موتورولا از اتصال ماهواره ای تلفن هوشمند سرپیچی می کند

توجه داشته باشید که دانلود Bullitt Satellite Messenger به طور خودکار گوشی شما را به یک دستگاه پیام رسان ماهواره ای تبدیل نمی کند.

با این حال، اگر پیام ماهواره‌ای را به شماره‌ای بدون اتصال ماهواره‌ای ارسال کنید، آن‌ها همچنان پیام را با پیوندی برای دانلود برنامه دریافت می‌کنند تا بتوان آن را خواند و به آن پاسخ داد.

حالت SOS و بسته های پیام رسانی یکپارچه

همانطور که از یک تلفن هوشمند مقاوم با پیام‌رسان ماهواره‌ای داخلی انتظار دارید، یکی از کاربردهای اصلی پیام‌رسانی SOS است. طرح پاسخ اضطراری SOS Bullitt به صورت 12 ماهه رایگان در دسترس است و پس از آن به مدل هزینه تغییر می کند. تحت هر دو طرح، پیام‌های SOS نامحدودی وجود دارد که شما را از طریق پیام‌های ماهواره‌ای به نزدیک‌ترین تیم واکنش اضطراری خود متصل می‌کند.

گروه bullitt motorola از پیام‌های SOS اتصال ماهواره‌ای تلفن هوشمند سرپیچی می‌کند

همانطور که در بالا ذکر شد، همچنان می توانید پیام های SOS را به دستگاه های بدون اتصال ماهواره ای ارسال کنید، که در شرایط بحرانی مهم است.

هدف دیگر بسته‌های پیام‌رسان Bullitt Group کاهش هزینه‌های پیام‌رسانی ماهواره‌ای نیز هست:

  • 30 پیام در ماه، 4.99 دلار
  • 125 پیام در ماه، 9.99 دلار
  • 400 پیام در ماه، 29.99 دلار

همچنین یک اشتراک یک ساله به قیمت 60 دلار وجود دارد که به شما 400 پیام در یک دوره 12 ماهه می دهد.

آیا Bullitt Satellite دستگاه های شبکه ایریدیوم را Beat Out متصل می کند؟

بزرگترین نبردی که گروه Bullitt و سیستم پیام‌رسان ماهواره‌ای جدید آن با آن روبرو هستند، رقابت دستگاه‌هایی است که از شبکه Iridium استفاده می‌کنند. Iridium به دلیل پوشش جهانی آن به طور گسترده ای بهترین گزینه برای پیام های اضطراری SOS در نظر گرفته می شود.

با گذشت زمان، Bullitt Group پیشنهادات پیام‌رسانی ماهواره‌ای خود را گسترش خواهد داد تا داده‌های صوتی را نیز در بر بگیرد، که مزیت دیگری برای سرویس پیام‌رسان ماهواره‌ای در حال رشد آن خواهد بود و مطمئناً به آن برتری نسبت به گزینه‌هایی مانند Garmin inReach Mini 2 خواهد داد.

گروه Bullitt به MakeUseOf تأیید کرد که خدمات آن در سه ماهه اول 2023 به طور کامل در آمریکای شمالی و اروپا راه اندازی خواهد شد و سایر مناطق جهانی در طول سال ادامه خواهند داد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uhc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *