نحوه استخراج Obsidian در Minecraft

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه استخراج Obsidian در Minecraft همراه ما باشید

Minecraft برای مدت طولانی وجود داشته است، اما پیچیدگی، ترفندها و نکات آن چیزی است که کاربران هر روز کشف می کنند. و Obsidian یکی از این ابزارهاست که اهمیت آن را می دانیم اما شدت آن را نه. در این مقاله کاربردهای آن و نحوه استخراج Obsidian در Minecraft را خواهیم فهمید .

معدن Obsidian در Minecraft

Obsidian در Minecraft برای چه استفاده می شود؟

ابسیدین یکی از اجزای اصلی با کاربردهای چند منظوره است. کاربران Minecraft به این ابزار برای ساختن مواد ضروری مانند Nether Portals، Enchanting tables و بسیاری دیگر از جنبه های بازی نیاز دارند.

اگر کاربران می‌خواهند بین دنیای جهان و بعد پایین سفر کنند، باید یک پورتال Nether ایجاد کنند. با این حال، ابسیدین جزء اصلی است. به همین ترتیب، میز افسونگری که اسلحه، زره و ابزار را قوی‌تر و محکم‌تر می‌کند، برای وجود 4 بلوک ابسیدین، 2 الماس و 1 کتاب نیاز دارد. میزهای افسون برای آسان کردن بازی ضروری هستند، در عوض Obsidian مهم است.

جدای از کاربردهای فوق، پایه های بیکن ساخته شده از هرم ابسیدین به همراه مواد دیگر و صندوقچه های اندر ساخته شده از 8 بلوک ابسیدین از دیگر موارد کاربردی هستند. همچنین به دلیل ماندگاری اشیا معروف است و به دلیل رنگ های تیره و بافت صاف بیشتر در ساختمان سازی استفاده می شود. از این رو شناخت روش های استخراج ابسیدین ضروری است. و این همان چیزی است که در جلسه بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

بخوانید:  Minecraft Worlds در رایانه شخصی ویندوز کجا ذخیره می شود؟

نحوه استخراج ابسیدین در Minecraft

در زیر برخی از روش هایی وجود دارد که از طریق آنها می توانیم Obsidian را در Minecraft استخراج کنیم:

  1. با کلنگ الماس یا نتریت
  2. فقط با کمک لاوا
  3. با کمک پورتال های Nether

بیایید با این روش ها شروع کنیم و بارهای Obsidian را ایجاد کنیم.

1] با کلنگ الماس یا نتریت

 

اولین و مهمترین کار قبل از ساخت ابسیدین جمع آوری وسایل و ابزار است. کلنگ الماس و کلنگ Netherite تنها دو ابزاری هستند که می توانند این کار را انجام دهند. در این روش از کلنگ الماس برای استخراج ابسیدین استفاده می کنیم.

برای ساخت یک کلنگ الماس، کاربران باید 3 الماس و دو چوب داشته باشند. سپس می توانند از میز کاردستی برای مونتاژ آن استفاده کنند. پس از اتمام، یک حوضچه گدازه قابل توجهی را در زمین پیدا کنید و از کلنگ الماس استفاده کنید تا همه آنها را به یکباره به Obsidian تبدیل کنید. کاهش فشار آب با ایجاد مانع در یک طرف استخر کاملا ضروری است. آب را به تدریج روی گدازه بریزید و ابسیدین تازه تشکیل شده را در یک فنس ببندید.

2] از طریق تعامل طبیعی گدازه و بلوک های آب

در Minecraft، هنگامی که یک بلوک گدازه ثابت با بلوک های آبی تماس پیدا می کند، Obsidian ها به طور طبیعی تشکیل می شوند. با این حال، ما می‌توانیم این روش را به صورت دستی و با یافتن یک حوضچه بزرگ از گدازه تهیه کنیم. و اینها را می توان در غارها، دره ها، لایه های زیرین زمین و غیره یافت.

پس از پیدا کردن، سوراخی را حفر کنید و مطمئن شوید که کاملاً غیر قابل اشتعال است. سپس از 3 شمش آهن برای ایجاد سطل استفاده کنید تا بتوانید مقداری گدازه ثابت برداشته و در سوراخ بریزید. حالا در آخر آب را بردارید و روی گدازه ها بریزید تا به آبسیدین تبدیل شود.

3] با کمک Nether Portals

برای ایجاد یک پورتال زیر، 10 بلوک Obsidian مورد نیاز است. از آنجا که، ما می خواهیم دو تا از آنها بسازیم، 20 باید با بازیکن باشد. حالا برای ساختن یک پورتال زیر، بلوک‌های ابسیدین را به صورت پهن 5*4 قرار دهید و با استفاده از سنگ چخماق و فولاد روی پایین‌ترین بلوک ابسیدین فعال کنید. با این حال، مراقب باشید که هیچ پورتالی در نزدیکی آن وجود نداشته باشد، در غیر این صورت، ایجاد آنها امکان پذیر نخواهد بود.

از طریق Nether با دقت سفر کنید و حداقل مسافت 19 بلوک را طی کنید. اکنون، یک پورتال Nether جدید در اینجا ایجاد کنید، و به این ترتیب، به یک پورتال جدید در جهان فراگیر خواهید رسید. پس از رسیدن، Obsidian موجود را بردارید و از آن استفاده کنید. برای دریافت بیشتر این موارد، کاربران می‌توانند تخمگذاری را در نزدیکی پورتال دائمی overworld با یک تخت و سینه در نزدیکی پورتال موقت overworld تنظیم کنند. به این ترتیب می توانید Obsidian رایگان دریافت کنید.

خودشه!

همچنین بخوانید:  چگونه اپلیکیشن بازی Minecraft را در ویندوز ریست کنیم؟

بهترین راه برای ساخت Obsidian در Minecraft چیست؟

روش های مختلفی برای تهیه ابسیدین وجود دارد. با این حال، استفاده از تعامل طبیعی بین آب و گدازه یکی از موارد توصیه شده است. در این روش، کاربران فقط باید اشیا و آب و گدازه را از Obsidian جمع آوری کنند. روش کامل قبلا ذکر شده است.

 

امیدواریم از این مقاله نحوه استخراج Obsidian در Minecraft مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IfaBEG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *