بهترین گوشی های اندرویدی ارزان قیمت – به روز شده در جولای 2023

زمان مطالعه: 7 دقیقه

عاشق شدن با براق ترین و شیک ترین گوشی های ممتاز بازار بسیار آسان است. این منطقی است، زیرا آنها بهترین ویژگی ها و قوی ترین مشخصات را دارند. با این حال، ما همیشه بیش از 1000 دلار برای خرید آن دستگاه ها نداریم، و گاهی اوقات نیاز داریم که سایت های خود را کمی پایین تر تنظیم کنیم. اینجاست که گوشی های هوشمند ی ارزان قیمت به کار می آیند.

پلتفرم اندروید خانه تعداد بی شماری از تلفن های مقرون به صرفه است که قدرت بیشتری نسبت به پروژه قیمت های ضعیف خود دارند. اگر به دنبال گوشی جدیدی هستید که انتظارات را شکست دهد (و نه بانک)، پس به خواندن ادامه دهید. در اینجا لیستی از 10 گوشی اندرویدی ارزان قیمت آورده شده است.

10 بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت – خلاصه ژوئیه 2023

پیدا کردن بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت می‌تواند کمی خسته‌کننده باشد. تعداد کمی از آنها وجود دارد. بنابراین، در اینجا خلاصه ای سریع از تلفن هایی که در این لیست قرار دارند، آورده شده است. توصیه می شود برای مشاهده توضیحات کامل گوشی ها زیر را مطالعه کنید. توضیحات به شما می گوید که چه جنبه هایی این گوشی ها را عالی می کند و چرا باید آنها را بخرید.

با این حال، اگر نمی‌خواهید با توضیحات زحمت بکشید، در اینجا نموداری از تلفن‌ها آورده شده است. نام کامل دستگاه ها، قیمت آنها و لینک خرید آنها را به شما می گوید. فقط بدانید که قیمت‌ها می‌توانند با گذشت زمان تغییر کنند، بنابراین قیمت‌هایی که نوشته می‌شوند ممکن است هنگام بازدید از صفحه، قیمت نهایی را منعکس نکنند.

پیکسل 7a

Google Pixel 7a بررسی AM 06 AH

Pixel 7a جدیدترین گوشی میان رده است و این گوشی برخی از همان چیزهایی را که ما با Pixel 6a دوست داشتیم به ارمغان می آورد. این گوشی صفحه نمایش جمع و جور خوبی دارد که روشنایی زیادی دارد. همچنین، این یک صفحه نمایش AMOLED زیبا است.

ویژگی اصلی این گوشی تراشه Tensor G2 درجه یک پرچمدار است. این همان پردازنده ای است که گوشی های پرچمدار سری پیکسل 7 را تامین می کند. این بدان معناست که شما عملکردی مشابه آن گوشی ها خواهید داشت. اگر مصالحه کمی می خواهید، یک گوشی عالی است.

OnePlus Nord N30

OnePlus Nord N30 9

  • قیمت: از 299.99 دلار
  • از کجا بخریم: بهترین خرید

OnePlus سابقه ای در ساخت دستگاه های ستاره ای دارد که قیمت بسیار کمتری نسبت به رقبا دارند و این به سری گوشی های Nord آن نیز کشیده شده است. OnePlus Nord N30 یکی از جدیدترین گوشی های میان رده این شرکت است. در حالی که این گوشی ارزان است، عملکرد بسیار شگفت انگیزی دارد و در بررسی ما رتبه 5 ستاره را کسب کرده است.

این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ و زیبا با فرکانس 120 هرتز است. در نور خورشید بسیار روشن می شود و همه چیز را عالی جلوه می دهد. علاوه بر این، عملکرد نرم و روان است در حالی که بازی نیز در این گوشی عالی است. شما یک تجربه دوربین بسیار خوب و همچنین عمر باتری عالی را دریافت می کنید. OnePlus واقعاً با Nord N30 آن را از پارک خارج کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه کلیک راست روی کروم بوک

OnePlus Nord N30

گلکسی A54 5G

Galaxy A54 5G Official 1

  • قیمت: از 374.99 دلار
  • از کجا بخریم: بهترین خرید

این جدیدترین گوشی مقرون‌به‌صرفه سامسونگ است و با بررسی‌کنندگان در حال پخش است. با Galaxy A54 5G، آخرین نرم افزار One UI سامسونگ را به همراه ویژگی های عالی خواهید داشت. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED است که برای تماشای محتوا عالی است.

این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود و این برای یک گوشی میان رده درجه یک کاملاً استاندارد است. علاوه بر این، سامسونگ این گوشی را با یک دوربین 50 مگاپیکسلی که با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو همراه است، تزئین کرد. این شرکت معمولاً دوربین‌های بسیار خوبی را به تلفن‌های ارزان قیمت خود ارائه می‌کند، بنابراین هیچ مشکلی با این بسته دوربین نخواهید داشت.

Galaxy A54 5G – بهترین خرید

T-Mobile Revvl 6 Pro 5G

T Mobile Revvl 6 pro

  • قیمت: 139.99 دلار
  • از کجا بخریم: eBay

T-Mobile می خواست وارد بازی گوشی های هوشمند شود و این شرکت در آن کار شایسته ای انجام داده است. گوشی های Revvl رقابت خوبی در فضای گوشی های ارزان قیمت هستند. این گوشی ها نسبتا مقرون به صرفه هستند و مشخصات مناسبی دارند.

مخروط های Revvl 6 Pro 5G با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. نسبت به قیمتش بد نیست همچنین دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که عمر باتری بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. در کنار مشخصات، این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که به احتمال زیاد به 12 مگاپیکسل می رسد.

T-Mobile Revvl 6 Pro 5G – eBay

TCL 30 V 5G

TCL 30 V 5G 4 CES 2022

  • قیمت: از 255 دلار
  • از کجا بخریم: Walmart

TCL مجموعه ای از تلفن های مقرون به صرفه قانع کننده دارد که عملکرد مناسبی را نسبت به قیمت به شما ارائه می دهد. TCL 30 V 5G این شرکت یکی از آن پیشنهاداتی است که به ازای هر دلار صدای خوبی به شما می دهد. این گوشی 6.67 اینچی است که یکی از نمایشگرهای باکیفیت TCL را دارد. این NXTVISION به این معنی است که محتوای SDR را به HDR ارتقا می دهد.

این گوشی در مورد بقیه مشخصات آن بسیار پیش پا افتاده است، اما آنقدر قدرتمند است که بتواند کار را انجام دهد. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. روشن نگه داشتن چراغ ها یک باتری نسبتاً بزرگ 45000 میلی آمپر ساعتی است. این کافی خواهد بود تا شما را در طول روز با استفاده سبک تا متوسط ​​سپری کنید. اگر می خواهید اصول اولیه را پوشش دهید، یک تلفن عالی است.

TCL 30 V 5G

نوکیا جی 400

نوکیا جی 400

  • قیمت: از 199.99 دلار
  • از کجا بخریم: Walmart
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه نصب فونت های جدید در اندروید: آموزش گام به گام

نوکیا G400 قطعا یک گوشی میان رده است که شایسته توجه شماست. این یک تلفن مقرون به صرفه برای انجام کار است. چیزی که احتمالا در مورد این گوشی قابل توجه است صفحه نمایش آن است.

این صفحه نمایش دارای یک صفحه نمایش 1080p+ با نرخ تجدید چشمگیر 120 هرتز است. این بدان معناست که شما تصاویری زیبا خواهید داشت. اگر قصد دارید از این گوشی برای دوربین استفاده کنید، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی قدرتمند وجود دارد. در جلوی گوشی، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. باید آنقدر خوب باشد که بتوان چند عکس زیبا گرفت.

نوکیا جی 400

Motorola G Stylus 2023

Moto G Stylus 2023 5

این جدیدترین در خط تلفن های محبوب Stylus موتورولا است. نسخه 2023 G Stylus همان مشخصاتی را دارد که از سری انتظار دارید. این سریعترین تلفن نیست، اما به اندازه کافی قدرتمند است که کار را انجام دهد. همچنین صفحه نمایش خوبی برای بوت شدن دارد.

ویژگی اصلی این گوشی قلم داخلی است که می توانید از آن برای نوشتن، ترسیم و امضای اسناد استفاده کنید. ابزارهایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها بهترین استفاده را از قلم این گوشی ببرید. در اینجا بررسی کامل ما است.

Motorola G Stylus 2023-2023

وان پلاس 9

OnePlus 9 12

وان پلاس 9 در زمان عرضه گوشی فوق العاده ای بود و اکنون بیشتر از آن برای شما مناسب است. OnePlus 11 منتشر شده است، اما شما می توانید با استفاده از OnePlus 9 تجربه نرم افزاری مشابهی داشته باشید زیرا OnePlus در به روز نگه داشتن گوشی های قدیمی خود با جدیدترین نرم افزار خوب است.

این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED زیبا، اسنپدراگون 888 قدرتمند، 8 گیگابایت رم مناسب، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی و دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی است. با استفاده از این گوشی تجربه بسیار خوبی خواهید داشت و احساس نمی کنید که از گوشی قدیمی استفاده می کنید.

وان پلاس 9

LG Velvet

نمایشگر LG Velvet 4G

  • قیمت: 284.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

شاید عجیب باشد که این لیست شامل یک گوشی ال جی باشد، اما این شرکت از زمانی که بخش گوشی های هوشمند خود را تعطیل کرد، این گوشی را به روز رسانی کرده است. LG Velvet اکنون در اندروید 13 است، بنابراین نرم افزار آن به روز است. همچنین، پردازنده آن به اندازه کافی خوب است که بتواند اکثر بازی هایی را که امروز عرضه می شوند اجرا کند.

نکته قابل توجه در مورد این گوشی صفحه نمایش فوق العاده آن است. ال جی به این گوشی یک صفحه نمایش AMOLED زیبا داده است که رقیب بسیاری از گوشی های دیگر در محدوده قیمتی خود است. اگر دلت برای گوشی های ال جی از قدیم تنگ شد، دزدی است.

LG Velvet

ردمی نوت 10

Redmi Note 10 5G

  • قیمت: 299.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

Redmi یک گوشی میان رده با برخی مشخصات دقیق است. شما دارای ساختار محکمی هستید که به شما احساس برتری می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.57 اینچی 1080p+ است.

این گوشی از پردازنده میان رده اسنپدراگون 765G بهره می برد و عملکرد خوبی را به شما ارائه می دهد. این توسط 4 گیگابایت RM و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می شود. همچنین این گوشی دارای باتری بسیار بزرگ 4520 میلی آمپر ساعتی است. از این گوشی می توان انتظار عمر باتری خوبی داشت.

Redmi Note 10- آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RZckoe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *