اندروید 13 اکنون برای نوکیا X10 و X20 عرضه می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

نوکیا X10 و X20 اکنون 13 را دریافت می‌کنند. این به‌روزرسانی حاوی پچ نوامبر 2022 است و مجله هشت پیک در تلاش است تا خبرهای بیشتری از آن برای شما کسب کند. البته تا اینجا میدونیم که این پچ همه ی بازارها را شامل نمی شود، اما ما هیچ اطلاعات دقیقتری در مورد آن نداریم.

نوکیا X10 و X20 اکنون به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کنند

Nokia X10 نسخه سیستم عامل V3.270 را دریافت می کند، در حالی که Nokia X20 نسخه V3,360 را دریافت می کند. البته یک لاگ تغییر نیز وجود دارد و می‌توانید آن را در زیر این پاراگراف بررسی کنید.

 

آپدیت اندروید 13 نوکیا X10 و X20

همه تغییرات در اینجا فهرست نشده اند، اما برخی از قابل توجه ترین آنها هستند. برای گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر، هر دو گوشی آیکون‌های برنامه‌های مضمون دریافت می‌کنند. آنها البته می توانند با رنگ های کاغذ دیواری شما و موارد دیگر مطابقت داشته باشند.

ویژگی Photo Picker نیز گنجانده شده است، بنابراین لازم نیست کل کتابخانه رسانه خود را با برنامه‌ها به اشتراک بگذارید، فقط عکس‌ها و ویدیوهایی را که می‌خواهید برنامه به آن دسترسی داشته باشد.

ویژگی مجوزهای اطلاع رسانی گنجانده شده است. برنامه هایی که دانلود می کنید برای ارسال اعلان به اجازه شما نیاز دارند. این به شما کمک می کند تا اعلان ها را به طور کامل مدیریت کنید.

همچنین کنترل‌ها و طراحی‌های چندرسانه‌ای جدیدی دریافت خواهید کرد

کنترل‌های چندرسانه‌ای جدید نیز شامل یک پخش‌کننده جدید برای چندرسانه‌ای است که جلد آلبوم را نشان می‌دهد. نوار پخش رقص که در Pixels دیده‌ایم نیز اینجاست و موارد دیگر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 اپلیکیشن اندرویدی که این هفته نباید از دست بدهید

پوسته نوکیا به اندروید استوک بسیار نزدیک است، بنابراین اگر از گوشی هوشمند جدید نوکیا استفاده کرده اید، می دانید که در اینجا چه انتظاری دارید. اندازه به روز رسانی 2.34 گیگابایت است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از دانلود به شبکه WiFi متصل هستید، مگر اینکه داده های زیادی در برنامه فعلی خود داشته باشید.

همانطور که بیشتر شما می دانید، نوکیا X10 و X20 گوشی های ارزان قیمت این شرکت هستند. خیلی خوب است که می بینیم HMD Global در مورد به روز رسانی به این دو گوشی فکر می کند، مطمئناً. همانطور که قبلاً ذکر شد، به‌روزرسانی به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا به گوشی شما برسد.

امیدوارم این خبری که مجله هشت پیک برای شما آماده کرده بود مورد توجه تون قرار گرفته باشه و با دوستان خودتون به اشتراک بگذارید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rgL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *