ایلان ماسک تاخیرهای بیشتر سایبرتراک را برای سال 2023 تایید کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک به طور موثر تایید کرده است که هر کسی که انتظار تحویل Cybertruck در سال 2023 را دارد باید کمی بیشتر صبر کند.


در حالی که بسیاری از پذیرندگان اولیه هیجان زده در لیست انتظار Cybertruck فکر می کردند که کامیون فوق آینده نگر تسلا در سال 2023 وارد بازار می شود، نظرات ماسک در تماس نتایج مالی تسلا در سه ماهه چهارم 2022 نشان دهنده جدول زمانی متفاوتی است.

بنابراین، چه زمانی ما Cybertruck را در جاده خواهیم دید؟


ایلان ماسک شروع تولید سایبرتراک را کم اهمیت جلوه می دهد

ایلان ماسک در سخنرانی در کنفرانس سه ماهه چهارم سال 2022 و نتایج مالی کل سال تسلا (ویدئوی کامل زیر) که در 25 ژانویه 2023 برگزار شد، از طرفداران تسلا و مالکان احتمالی سایبرتراک خواست تا انتظارات را کاهش دهند.

هیاهوی پیرامون Cybertruck قابل لمس است، به خصوص که ماسک در طول سخنرانی سال 2022 در کارخانه جدید Gigafactory تسلا در آستین، TX، به طور موثر تایید کرد که Cybertruck در اواسط سال آینده، با اشاره به سال 2023، تولید خود را آغاز خواهد کرد.

تاریخ انتشار Cybertruck همیشه برای کسانی که در لیست انتظار هستند، محل بحث بوده است، زیرا اغلب به سمت پایین تر تغییر کرده است.

اما اکنون، در فراخوان نتایج مالی سه‌ماهه چهارم 2022، ایلان ماسک وضعیت Cybertruck را بیشتر توضیح داد – و این موسیقی به گوش خریداران یا سرمایه‌گذاران نخواهد بود:

ما انتظار داریم تولید شروع شود، نمی دانم، شاید در تابستان امسال. اما من همیشه دوست دارم شروع تولید را کم اهمیت جلوه دهم زیرا شروع تولید همیشه بسیار کند است. به طور تصاعدی افزایش می یابد، اما در ابتدا همیشه بسیار کند است. بنابراین در شروع تولید زیاد فکر نمی کنم. به نوعی تولید حجمی واقعاً چه زمانی اتفاق می افتد و آن سال آینده است.

اکنون، اینکه ماسک تلاش می‌کند تا زمانی که Cybertruck ممکن است در اوایل سال 2023 وارد تولید شود را کم اهمیت جلوه دهد، در کل چیز بدی نیست. بهتر است زودتر ناامیدی را از سر راه بردارید.

تسلا Cybertruck چه زمانی راه اندازی می شود؟

ماسک صراحتاً نگفته است که تولید Cybertruck در سال 2023 آغاز نخواهد شد، به این معنی که حداقل مقداری تولید احتمالاً انجام خواهد شد. ما همچنان انتظار داریم که برخی از سفارشات Cybertruck را تا پایان سال 2023 مشاهده کنیم، اگرچه تعداد آنها حدس می‌زند.

تسلا سود سالیانه سالمی را منتشر می کند

علیرغم اخبار ناامیدکننده Cybertruck، تماس تسلا موفقیت آمیز بود، به طوری که این شرکت 24.3 میلیارد دلار در کل درآمد (افزایش 37٪ از 17.7 میلیارد دلار) با سود 19٪ از 4.8 میلیارد دلار به 5.7 میلیارد دلار افزایش داد.

این ارقام شامل کاهش قیمت اخیر تسلا برای چندین خودروی برقی مدل ممتاز آن نمی شود، اما تقاضا برای تسلا در سراسر جهان را نشان می دهد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZDi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *