بهترین معاملات Chromebook ژوئیه 2023

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

حالت ارائه Acer Chromebook Spin 713

پیدا کردن یک Chromebook خوب با بودجه نسبتاً آسان است. به هر حال، کل ایده پشت دستگاه‌های سیستم‌عامل کروم این است که به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای لپ‌تاپ‌های ویندوز یا مک‌بوک‌ها عمل می‌کنند. ما برخی از بهترین معاملات Chromebook را در اینترنت گردآوری کرده‌ایم، بنابراین برای قیمت مناسب نیازی به جست‌وجوی زیاد ندارید.

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ جدید مقرون‌به‌صرفه هستید، برای یافتن مجموعه‌ای از بهترین تخفیف‌های Chromebook موجود در این ماه، به اینجا بروید.

معاملات ویژه

ما می دانیم که شما همیشه وقت ندارید تا در کل لیست تخفیف های برتر Chromebook در این ماه پیمایش کنید. ما موارد دلخواه خود را در اینجا برجسته کرده‌ایم تا از آن ثانیه‌های پرهزینه ارزشمند صرفه‌جویی کنیم.

اگر تناسب مناسب را در این خلاصه ندیده اید، به خواندن ادامه دهید. ده‌ها پیشنهاد در زیر در Chromebook برای همه کاربران و بودجه‌ها پیدا خواهید کرد.

بهترین معاملات Chromebook

یادداشت ویراستار: ما این لیست از بهترین معاملات ارزان Chromebook را با راه اندازی بیشتر به روز خواهیم کرد.


معاملات Acer Chromebook

acer chromebook 516 ge 3

اندرو گراش / Android Authority

مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، احتمال زیادی وجود دارد که Acer Chromebook را برای شما داشته باشد. مدل‌هایی از سطح مبتدی تا گزینه‌های سطح بالا، از جمله 2 در 1 و کروم‌بوک‌هایی که طیف کاملی از پردازنده‌های Intel Core را اجرا می‌کنند، ارائه می‌کند. در اینجا برخی از بهترین معاملاتی که پیدا کردیم آورده شده است:


معاملات HP

HP Dragonfly Pro Chromebook 14 در CES 2023 1

ادگار سروانتس / Android Authority

کروم‌بوک‌های HP تقریباً به اندازه دستگاه‌های Acer در دسترس هستند. شما بیشتر گزینه های سنتی تاشو پیدا خواهید کرد، اما ساختار تمام پلاستیکی تضمین می کند که HP می تواند برخی از پایین ترین قیمت ها را ارائه دهد. اندازه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اگرچه همه پیشنهادات برتر فعلی ۱۴ اینچ هستند. انتخاب های برتر ما را بررسی کنید:


معاملات ASUS Chromebook

بررسی ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip 10

ادگار سروانتس / Android Authority

ایسوس یکی دیگر از گزینه های محبوب در بازی کروم بوک است و به طور پیوسته در صدر زنجیره غذایی کروم بوک قدم برداشته است. همانطور که گفته شد، ASUS Chromebook Flip C434 یکی از بهترین گزینه‌های کلی است که می‌توانید در حال حاضر تهیه کنید. این یک 2 در 1 با بدنه درجه یک و قطعات داخلی درجه یک است. آن را همراه با سایر معاملات عالی Chromebook ASUS در زیر بررسی کنید:


معاملات سامسونگ

Samsung Galaxy Chromebook 2 side profile 5

دیوید ایمل / Android Authority

اگر Chromebook می‌خواهید که نمایشگرهای OLED درخشان را با مواد درجه یک ترکیب کند، به دنبال سامسونگ نباشید. می‌توانید از میان خط اصلی Chromebook سامسونگ انتخاب کنید یا به سراغ Galaxy Chromebook ممتاز بروید. حتی اگر می‌خواهید در میان جمعیت متمایز شوید، یک فیستا قرمز رنگ پر جنب و جوش دارد. در اینجا چند انتخاب عالی وجود دارد:


سایر معاملات Chromebook

lenovo ideapad duet 3i 4

ریتا الخوری / Android Authority

دل، لنوو و گوگل دیگر موارد قابل توجه در بازی کروم بوک هستند. Dell اغلب فروش خود را روی کروم‌بوک‌ها انجام می‌دهد، بنابراین ارزش آن را دارد که خودتان سایت را بررسی کنید. معاملات لنوو کمی پراکنده تر است، اما معمولاً می توان معاملات خوبی پیدا کرد.

در اینجا برخی از بهترین گزینه ها وجود دارد:

ما هر تخفیف قابل توجه Chromebook را در اینجا اضافه خواهیم کرد، بنابراین اگر به دنبال یک Chromebook جدید هستید، حتماً مرتباً بررسی کنید.

سوالات متداول

به طور معمول، قیمت کروم‌بوک‌ها بسته به برند و مشخصات، از 200 تا 1000 دلار متغیر است. یافتن یک معامله خوب بهترین راه برای به حداقل رساندن بیشتر این هزینه ها است.

کروم‌بوک‌ها معمولاً نسبت به لپ‌تاپ‌های سنتی ارزان‌تر هستند. آنها به سرعت بوت می شوند، عمر باتری طولانی دارند و استفاده از آنها آسان است. آنها همچنین معمولاً به‌روزرسانی‌های امنیتی منظم را از Google دریافت می‌کنند.

اندازه و وزن دستگاه، مشخصات پردازنده و رم، ظرفیت ذخیره سازی و عمر باتری را در نظر بگیرید. همچنین باید مارک و مدل و هر ویژگی یا پورت اضافی را در نظر بگیرید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eVkMTg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *