توییتر در مورد محدودیت‌های نرخ جدید مزاحم در این پلتفرم صحبت می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عکس های استوک توییتر 15

ادگار سروانتس / Android Authority

TL; DR

  • آخرین اقدام خود برای اعمال محدودیت بر این پلتفرم را روشن کرده است.
  • این شرکت می گوید هر گونه اطلاع قبلی به کاربران در مورد محدودیت ها باعث می شود بازیگران و ربات های بد از شناسایی فرار کنند.
  • این پلتفرم می‌گوید که محدودیت‌های نرخ تنها بر درصد کمی از کاربران تأثیر می‌گذارد و تأثیر حداقلی بر تبلیغات داشته است.

ایلان ماسک هفته گذشته با اعلام محدودیت‌های «موقت» برای تعداد توییت‌هایی که می‌توانند روی پلتفرم بخوانند، کاربران را شوکه کرد. کاربران ثبت نام نشده نیز از مشاهده توییت ها مسدود شدند. در حالی که برخی استدلال می کردند که این شرکت صرفاً در تلاش است هزینه ها را کاهش دهد، توییتر اکنون یک مطلب را منتشر کرده است پست وبلاگ توضیح بیشتر دلیل حرکت ناگهانی و بسیار نامحبوب آن.

برای اطمینان از صحت پایگاه کاربران خود، باید اقدامات شدیدی را برای حذف هرزنامه ها و ربات ها از پلتفرم خود انجام دهیم. به همین دلیل است که ما به طور موقت استفاده را محدود کردیم تا بتوانیم ربات‌ها و دیگر بازیگران بدی را که به پلتفرم آسیب می‌رسانند شناسایی و حذف کنیم.»

توییتر می‌گوید هرگونه اطلاع قبلی به کاربران در مورد محدودیت‌های نرخ «به بازیگران بد اجازه می‌دهد تا رفتار خود را تغییر دهند تا از شناسایی فرار کنند».

این شرکت همچنین به تبلیغ‌کنندگان اطمینان داد که محدودیت‌های فعلی توییتر تنها بر درصد کمی از مردم تأثیر می‌گذارد و تأثیرات آن بر تبلیغات «حداقل» بوده است.

مشخص نیست که توییتر چه زمانی این محدودیت‌های نرخ را تغییر می‌دهد، اما این شرکت می‌گوید در تلاش است تا از خراش دادن داده‌های عمومی توییتر افراد توسط حساب‌های ربات و سایر بازیگران بد برای ساخت مدل‌های هوش مصنوعی جلوگیری کند. این پلتفرم همچنین می‌خواهد ربات‌ها را از دستکاری افراد و مکالمات منع کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر دوباره محدودیت کاراکتر برای مشترکین پولی را افزایش داد و آن هم به میزان زیادی!

توییتر گفت: «زمانی که کار کامل شد، به‌روزرسانی ارائه خواهیم کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PCFWrO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *